Samochód do pracy do 15000zł

Data: 2009-05-11 21:27:00
Autor: Michał
Samochód do pracy do 15000zł
Witam
Muszę kupić auto, wybitnie do celów użytkowych, głównie do jazdy do miejsca pracy (ok. 50 km dziennie). Nie mam żadnych uprzedzeń ani upodobań co do marki, na prestiżu mi nie zależy, natomiast zależy mi na ekonomicznej i w miarę bezawaryjnej eksploatacji. Co polecacie do 15000 zł? O opinię proszę osoby, które wykorzystuj± samochód w podobnych celach i mog± podzielić się swoimi spostrzeżeniami.

Można tez zrobić tak:
za 1/2 ceny kupujesz "wypasa" starszego, dużego.

Kolega robi koło 80km/dzień i do tego celu kupił lancie k,
a 8000 zostawić na częsci - tylko z awaryjo¶ci± gorzej takich aut.

ale ...8000 na trochę starczy.

pozdrawiam.

Data: 2009-05-11 21:58:41
Autor: koziel007
Samochód do pracy do 15000zł
Moge Ci polecic moja Lagune w wersji RXE z bogatym wyposazeniem.
Silnik to 2.0 + LPG (140 km), spalanie gazu to 9-10 l/100km. Auto
sprowadzilem we wrzesniu ubieglego roku, jest zadbane, sprawy
eksploatacyjne zostaly powymieniane, jezdzi naprawde bardzo dobrze.
Jezeli jestes zainteresowany, to odezwij sie na priv, podesle fotki i
dokladniejszy opis auta. A cena spokojnie miesci sie w Twoim
przedziale i jeszcze zostanie Ci na komplet markowych felg i opon -
choc takiej potrzeby oczywiscie nie ma :)
Pozdrawiam :)

Data: 2009-05-12 09:06:35
Autor: Karol Y
[...]

Jak kupiłe¶, ponaprawiałe¶, roku nawet nie pojeĽdziłe¶ i chcesz już sprzedawać, to co¶ kiepski taki pomysł ;-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-05-12 00:29:43
Autor: koziel007
Samochód do pracy do 15000zł
Karol Y napisał(a):

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

zgadza sie, wlozylem w nia troche pieniedzy i mam swiadomosc, ze cena
nie jest zbyt atrakcyjna, aczkolwiek aktualnie musze pilnie splacic
zaciagnieta pozyczke i stad koniecznosc sprzedazy auta. Dlatego tez
dla potencjalnego zainteresowanego nie ukrywam jego faktycznego stanu
i jestem otwarty na wszelkie propozycje sprawdzania samochodu. Poza
tym Karolu, tego naprawiania nie bylo tak wiele, bo wymiana lozysk
tylnych, drazkow kierowniczych czy okresowa wymiana plynow i filtrow,
to nie sa dla mnie zbyt wiazace naprawy. Choc wymiana lozysk kosztowna
byla i to bardzo... ;/ Coz, nikogo nie namawiam, bo zal mmi sie
rozstawac z autem, gdyz jestem bardzo zadowolony.
Mam nadzieje, ze rozwialem nieco Twoje watpliwosci co do chybionej
oferty mojej Laguny.

Pozdrawiam :)

Data: 2009-05-13 01:15:32
Autor: Michał
[...]

a po splaceniu bedzie... co ? safrane :) ?

Data: 2009-05-12 22:47:23
Autor: koziel007
Samochód do pracy do 15000zł
po splaceniu nie bedzie safrane ;) aczkolwiek widze w Twojej
wypowiedzi jakas mala aluzje, co do aut z Francji... Akurat
zdecydowalem sie na sprzedaz Lagunki, bo w domu jest jeszcze Audi i
tym bede pozniej jezdzil jak sprzedam.
Pozdrawiam :)

Data: 2009-05-13 13:32:52
Autor: Jakub Witkowski
koziel007@wp.pl pisze:

zdecydowalem sie na sprzedaz Lagunki, bo w domu jest jeszcze Audi i
tym bede pozniej jezdzil jak sprzedam.

Wniosek dla pytajÄ…cego: kupuj raczej Audi niĹĽ LagunÄ™ :)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2009-05-13 16:46:33
Autor: Michał
Samochód do pracy do 15000zł
> zdecydowalem sie na sprzedaz Lagunki, bo w domu jest jeszcze Audi i
> tym bede pozniej jezdzil jak sprzedam.

Wniosek dla pytajÄ…cego: kupuj raczej Audi niĹĽ LagunÄ™ :)

to zrobiłem bł±d ;) ? trzeba było brac a8 quatro 3.7 :) ?

pozdrawiam.

--

Samochód do pracy do 15000zł