Data: 2010-12-21 22:35:51 | |
Autor: Lisciasty | |
Samochod elektryczny | |
On 21 Gru, 21:49, RadekNet <ra...@rejsy-czartery.com> wrote:
Na stronach sprzedawcow czesci do konwersji i entuzjastow takich aut Ja też jestem entuzjastą i twierdzę że trafiłeś albo na ściemniaczy albo na początkujących entuzjastów ;) 20 tys. + wpizdu własnej pracy w garażu... Gdzie "wpizdu" wynosi około 500-1000 roboczogodzin, w zależności od umiejętności, posiadanych narzędzi i materiałów itp. Ale może kiedyś skończę ;) Pzdr. L. |
|
Data: 2010-12-22 20:38:37 | |
Autor: RadekNet | |
Samochod elektryczny | |
W dniu 22.12.2010 07:35, Lisciasty pisze:
On 21 Gru, 21:49, RadekNet<ra...@rejsy-czartery.com> wrote: Napisz cos wiecej - jaki silnik, jaka baza, jakie baterie ... Bo p.Kopec (a mysle, ze akurat on wie co mowi) oferuje konwersje za mniej wiecej tyle ile Ty cenisz swoja, ale "na gotowo" w jego warsztacie. Pozdr. -- Radek Wrodarczyk www.rejsy-czartery.com |
|
Data: 2010-12-23 07:44:04 | |
Autor: Lisciasty | |
Samochod elektryczny | |
On 22 Gru, 20:38, RadekNet <ra...@rejsy-czartery.com> wrote:
Napisz cos wiecej - jaki silnik, jaka baza, jakie baterie ... Mam praktycznie to samo co on, silnik Lemco, kwasiaki i corolla ;) Jeżeli on podaje taką cenę to nic dziwnego, w końcu ma sprzęt, doświadczenie i dostęp do tańszych podzespołów. Jeżeli wszystko robisz sam to sporo kasy leci na tzw. "naukę", czyli spaprane pomysły, popsute narzędzia, przeróbki, drobne robótki u fachowców (kiedy po 3 dniach dłubania na tokarce stwierdzasz, że ni chuja tego nie da się zrobić ;) Grosz do grosza i się nazbiera, 5 tysi na silnik, 5 na baterie, 2 na kontroler, 2 na prostownik, 3 na inne pierdółki, reszta to jak wyżej ;) Pzdr. L. |
|
Data: 2010-12-25 17:20:32 | |
Autor: RadekNet | |
Samochod elektryczny | |
W dniu 23.12.2010 16:44, Lisciasty pisze:
On 22 Gru, 20:38, RadekNet<ra...@rejsy-czartery.com> wrote: Czyli albo traktowac to jako hobby albo zlecic fachowcowi od A do Z? Uwazasz, ze ta Corolla to dobra baza? Nie za duza? Pozdr. -- Radek Wrodarczyk www.rejsy-czartery.com |
|
Data: 2010-12-26 11:37:59 | |
Autor: Lisciasty | |
Samochod elektryczny | |
On 25 Gru, 17:20, RadekNet <ra...@rejsy-czartery.com> wrote:
Czyli albo traktowac to jako hobby albo zlecic fachowcowi od A do Z? Ewentualnie jak ja, pół na pół ;) Byłoby lepiej gdyby mi dzieci się nie wykluli, na razie nie mam widoków na wolny czas niestety :/ Jeśli nie masz jeszcze trzody domowej, lubisz dłubać i nie masz dwóch lewych rąk to jak najbardziej możesz próbować, a trudniejsze rzeczy podrzucać zawodowym dłubaczom. Uwazasz, ze ta Corolla to dobra baza? Nie za duza? Jeżeli masz kwasiaki to na pewno nie za duża, trzeba się sporo nakombinować żeby to wszystko poupychać. Pzdr. L. |
|
Data: 2010-12-30 18:16:08 | |
Autor: RadekNet | |
Samochod elektryczny | |
W dniu 26.12.2010 20:37, Lisciasty pisze:
On 25 Gru, 17:20, RadekNet<ra...@rejsy-czartery.com> wrote: Czyli musze temat przemyslec pod tym katem bardziej niz ekonomie ;) Cos za duzo tych hobby :) Ale kusi... Jezdzisz juz czy jeszcze skladasz? Uwazasz, ze ta Corolla to dobra baza? Nie za duza? Nic innego jak kwasowki nie wchodzi w gre z uwagi na cene :( Ale moje typy to Seicento lub Micra (z CVT). Hmmm... Pozdr. -- Radek Wrodarczyk www.rejsy-czartery.com |
|
Data: 2010-12-23 09:09:14 | |
Autor: Marcin N | |
Samochod elektryczny | |
Użytkownik "RadekNet" <radek@rejsy-czartery.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ietka1$n26$2@inews.gazeta.pl... Napisz cos wiecej - jaki silnik, jaka baza, jakie baterie ... O Kopciu straciłem dobre zdanie, gdy zobaczyłem, co wypisuje o "ekologii" i odzyskiwaniu energii z drogi piezoelektrycznej. Fakt - przerobił kilka samochodów, ale alfą i omego z pewnością nie jest. |
|
Data: 2010-12-23 08:30:48 | |
Autor: Lisciasty | |
Samochod elektryczny | |
On 23 Gru, 09:09, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
O Kopciu straci em dobre zdanie, gdy zobaczy em, co wypisuje o "ekologii" i A co ma piernik do wiatraka? Każdy ma prawo do wymyślania teorii choćby były nawet kretyńskie, co nie zmienia faktu że jest to osobnik który wiedzę praktyczną o tym co robi ma 10x większą od typowego polskiego forumowego experta :> Pzdr. L. |
|