Samochód kopie

Data: 2011-04-24 11:54:50
Autor: M1SLQ
Samochód kopie
znacie jaki¶ skuteczny sposób na pozbycie się rażenia pr±dem elektrycznym
podczas wysiadania z auta?

Tak. Nie korzystać z nawiewów.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-24 15:57:45
Autor: cef
Samochód kopie
M1SLQ wrote:
znacie jaki¶ skuteczny sposób na pozbycie się rażenia pr±dem
elektrycznym
podczas wysiadania z auta?

Tak. Nie korzystać z nawiewów.

Mógłby¶ opisać krótko jak się wysiada przez nawiewy?
:-)

Data: 2011-04-24 16:26:49
Autor: M1SLQ
Samochód kopie
Tak. Nie korzystać z nawiewów.

Mógłby¶ opisać krótko jak się wysiada przez nawiewy?
:-)

Mógłbym, gdybym cokolwiek pisał o wysiadaniu przez nawiewy :)

Pisałem o korzystaniu z nawiewów. Je¶li przez *korzystanie z nawiewów* zrozumiałe¶ *wysiadanie przez nawiewy*, to bardzo mi przykro i czuję się zażenowany poziomem rozumienia tekstu pisanego oraz podstawow± wiedz± z zakresu elektrostatyki... Może to wpływy "nie¶miganej igły w dizlu, skórze i klimie" daje znać o sobie... ale to już NTG :)

Pozdrawiam

Data: 2011-04-24 16:52:35
Autor: cef
Samochód kopie
M1SLQ wrote:

czuję
się zażenowany poziomem rozumienia tekstu pisanego

Ja podobnie.

Data: 2011-04-24 18:51:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
SamochĂłd kopie
W dniu 2011-04-24 16:26, M1SLQ pisze:
Tak. Nie korzystać z nawiewów.

Mógłbyś opisać krótko jak się wysiada przez nawiewy?
:-)

Mógłbym, gdybym cokolwiek pisał o wysiadaniu przez nawiewy :)

Pisałem o korzystaniu z nawiewów. Jeśli przez *korzystanie z nawiewów*
zrozumiałeś *wysiadanie przez nawiewy*, to bardzo mi przykro i czuję się
zaĹĽenowany poziomem rozumienia tekstu pisanego oraz podstawowÄ… wiedzÄ… z
zakresu elektrostatyki... Może to wpływy "nieśmiganej igły w dizlu,
skórze i klimie" daje znać o sobie... ale to już NTG :)

O krynico wiedzy wszelakiej. Odpowiedz więc na pytanie - jak tu nie korzystać z nawiewów, gdy klimy brak, a w środku tworzy się niemal sauna? Jak nie korzystać z nawiewów, gdy osiada na szybach wydychana para wodna i znacznie ogranicza widoczność?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-24 16:54:05
Autor: Jaroslaw Berezowski
Samochód kopie
Dnia Sun, 24 Apr 2011 15:57:45 +0200, cef napisał(a):

Mógłbyś opisać krótko jak się wysiada przez nawiewy? :-)
Jezeli za nawiew uznac otwarte okno, to mi sie zdarzylo tak wysiadac i wsiadac. Procedure potrafisz sobie chyba wyobrazic samemu :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Samochód kopie