Samochód kopie

Data: 2011-04-24 20:08:59
Autor: e_waldi
Samochód kopie
e_waldi <ewaldi@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Witam,
dzięki za zainteresowanie się moim problemem i próbę pomocy.
Dziś robiłem testy z butami. Kopie w butach na cieńkiej chyba skóropodobnej podeszwie i sandałach mających podeszwy z tworzywa przypominającego fakturą korek, ale jest to jakieś tworzywo. NIE kopie w żadnych butach na podeszwie grubej i na dodatek gumopodobnej. Można by jeżdzić tylko w niekopiących, ale co zrobić z kopiącymi? Jeśli chodzi o podaną w wątku przyczynę w postaci nowych - innych opon, to rzeczywiście ma to oparcie faktach: po przeanalizowaniu sytuacji dochodzę do wniosku, że jest coś na rzeczy - na zimówkach nie kopało, ale z drugiej strony w zimie chodziłem w innych butach ~%( W wątku jest też porada z płynem antyelektrostatycznym. Jak coś takiego znajdę to dam znać czy pomogło.

Pozdrawiam   --

Data: 2011-04-25 21:41:01
Autor: wowa
Samochód kopie

Użytkownik " e_waldi" <ewaldi.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip200r$nf$1inews.gazeta.pl...
~%( W wątku jest też porada z płynem antyelektrostatycznym. Jak coś takiego
znajdę to dam znać czy pomogło.

Szukaj między proszkami do prania a nie w motoryzacyjnym :)
Wojtek

--
sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

Samochód kopie