Samochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko?

Data: 2014-06-11 23:00:47
Autor: Budzik
Samochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko?
Użytkownik badzio badzio@gmail.com ...

Czolem grupowiczom,

mam na oku samochod (Hyundai i30, silnik 1.6 benzyna, 2009) z
przebiegiem niespelna 30kkm. Tak niski przebieg gdyz samochod od
blisko poltora roku nie byl uzywany (niesplacane raty, sprawa sadowa
dlugo sie ciagnela itp). Komis, ktory odkupil ten samochod od banku,
wymienil wszystkie plyny i filtry w serwisie Hyundaia. Pytanie moje - czy poltora roku stania na placu (watpie zeby stal
gdzies w  garazu) i niejezdzenia moga spowodowac jakies problemy? Z gory dzieki za pomoc :)

Nie wiadomo.
Kilka lat temu kupiłem takiego stojaka, tylko ze starszego.
Auto przez pierwsze kilka tygodni praktycznie nie chciało jezdzic.
Ale przetarło się. Od tego czas wszystko pieknie działa.

Data: 2014-06-12 08:43:44
Autor: Czesław Wi¶niak
Samochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko?
Auto przez pierwsze kilka tygodni praktycznie nie chciało jezdzic.
Ale przetarło się. Od tego czas wszystko pieknie działa.

LOL. Tzn co, przez kilka tygodni polowa cylindrów nie pracowała ?

Data: 2014-06-15 11:00:44
Autor: Budzik
Samochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko?
Użytkownik Czesław Wi¶niak czewi@nima.pl ...

Auto przez pierwsze kilka tygodni praktycznie nie chciało jezdzic.
Ale przetarło się. Od tego czas wszystko pieknie działa.

LOL. Tzn co, przez kilka tygodni polowa cylindrów nie pracowała ?
A skad ja mam wiedziec?
Mówie ci tylko jakie były objawy.

Data: 2014-06-15 18:58:12
Autor: Budzik
[...]

No przeciez napisałem... Nie chciało jechać! Brak dynamiki etc.

Samochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko?