Samochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko?

Data: 2014-06-12 10:07:45
Autor: WOJO
Samochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko?
Pytanie moje - czy poltora roku stania na placu (watpie zeby stal gdzies w garazu) i niejezdzenia moga spowodowac jakies problemy?
Napiszę Ci , jak to wyglądało u mnie.
Kupiłem samochód, który stał prawie 3 lata z pełną świadomością ewentualnych możliwych usterek.
Należy się spodziewać sparciałych uszczelniaczy (czego miałem okazję doświadczyć), stojących w uchwycie klocków hamulcowych (także wystąpiło w moim przypadku). Takie rzeczy, jak rozrząd, filtry i płyny traktuję jako eksploatację, a to zostało wymienione po zakupie.
Jeszcze dość mocno skorodowany wydech, ale bez dziur - też zostanie wymieniony, jak przyjdzie na niego czas.
Uszczelniacz wymieniony wraz z rozrządem, tarcze do przetoczenia, klocki do wymiany i póki co od 17 tyś. jeżdżę z bananem na ustach.
Pozdrawiam.
WOJO

Samochod ktory nie jezdzil przez ostatnie 1-1.5 roku - ryzyko?