Samochód na "2 lata" ?!

Data: 2012-01-06 05:55:49
Autor: JohnyK
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu piątek, 6 stycznia 2012, 13:27:17 UTC+1 użytkownik XWindowsMen napisał:
W dniu 04.01.2012 13:02, Maciek pisze:

 > MIeszkasz w miescie czy na wsi?
 >
 > Jesli toto ma palic 6-7 l benzyny po miescie, to moim zdaniem ogranicza to
 > twoj wybor do silnikow 900-1100 cm3.
 >
 > Jesli z LPG, to silnik moze byc wiekszy, ale pamietaj, ze w starszych
 > instalacjach samochod zuzywa tez benzyne przy odpalaniu i rozgrzewaniu..

Tak, wiem. 6/7l to raczej chodziło mi o spalanie na trasie. Domyślam się, że mniej to pewnie tylko... rowerem spalę.
?
Bez przesady, 7 litrów w trasie to mi poldek palił. A clio paliło (silnik 1.2 8V) jakies 5,5. Twingo jeszcze mniej.

JK

Data: 2012-01-07 19:22:47
Autor: XWindowsMen
Samochód na "2 lata" ?!
W dniu 06.01.2012 14:55, JohnyK pisze:

Bez przesady, 7 litrów w trasie to mi poldek palił. A clio paliło (silnik 1.2 8V) jakies 5,5. Twingo jeszcze mniej.

Możesz coś więcej napisać o tych dwóch samochodach?

Samochód na "2 lata" ?!