Samochód od staruszka - ma³y przebieg

Data: 2011-01-15 13:04:45
Autor: Maciek
Samochód od staruszka - ma³y przebieg
Witam

Zawsze ¶miaæ mi siê chcia³o, jak widzia³em og³oszenia o sprzeda¿y
samochodów np. z Niemiec z minimalnym przebiegiem "panie! staruszek nim
do ko¶cio³a raz w tygodniu je¼dzi³", a¿ obecnie dosta³em propozycjê
sprzeda¿y takiego pojazdu, tylko ¿e krajowego. Z propozycj± wyst±pi³ mój
dziadek, który po osi±gniêciu 90-ciu lat jako¶ tak z pewn± nie¶mia³o¶ci±
zacz±³ podchodziæ do prowadzenia pojazdów ;-)
Czyli sprawa wygl±da tak: samochód to oczywi¶cie Fiat 126p od pierwszego
w³a¶ciciela, z symbolicznym przebiegiem nieca³e 30 tys. km, rocznik '96,
wszystkie papiery itd. Od dwóch lat je¿d¿ony bardzo ma³o, czyli w
zesz³ym roku mo¿e z 5-6 razy po kilkana¶cie km. Stan dobry, czyli nie
spodziewaæ siê fabrycznego - widaæ jakie¶ ¶lady u¿ywania ;-)
Pytanie brzmi: gdzie co¶ takiego sprzedawaæ. Przejrza³em aukcje
wiod±cego portalu aukcyjnego, ale zainteresowanie praktycznie ¿adne, a
za 300-500 PLN jako¶ nie wiem, czy dziadek bêdzie chcia³ sprzedaæ,
choæby z sentymentu. Dorad¼cie co¶. Mo¿e przetrzymaæ go jeszcze z 20 lat
i sprzedaæ kolekcjonerom? ;-)

Maciek

Data: 2011-01-15 13:06:51
Autor: marek
Samochód od staruszka - ma³y przebieg
za 300-500 PLN jako¶ nie wiem, czy dziadek bêdzie chcia³ sprzedaæ,

a ile bys chcial?

Data: 2011-01-15 13:43:40
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-15 13:06, marek pisze:
za 300-500 PLN jako¶ nie wiem, czy dziadek bêdzie chcia³ sprzedaæ,
a ile bys chcial?
Cena nie jest ustalona, bo nie znam dok³adnie aktualnego stanu. Muszê
pojechaæ, obejrzeæ. Samochód z pó³ roku stoi nie ruszany pod plandek±.
Akumulator (roczny) wymontowa³em na jesieni i utrzymujê w stanie
na³adowania. Podobno nie ma ¶ladów korozji, ale oczy w³a¶ciciela nie s±
ju¿ najm³odsze. Podobno p³yny eksploatacyjne by³y regularnie wymieniane.
Ba! Nawet rocznika nie jestem pewien, bo zawsze wydawa³o mi siê, ¿e to
'98, a przez telefon us³ysza³em '96. W³a¶ciciel co¶ nie¶mia³o
przeb±kiwa³ o 3000 PLN, ale to pewnie mrzonki. Zreszt± nie wiem -
dopiero co zacz±³em zg³êbiaæ temat.

Maciek

Data: 2011-01-15 14:01:47
Autor: marek
Samochód od staruszka - ma³y przebieg
przeb±kiwa³ o 3000 PLN, ale to pewnie mrzonki. Zreszt± nie wiem -
dopiero co zacz±³em zg³êbiaæ temat.

aha, no to rotfl :)

Data: 2011-01-15 14:08:56
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-15 14:01, marek pisze:
przeb±kiwa³ o 3000 PLN, ale to pewnie mrzonki. Zreszt± nie wiem -
dopiero co zacz±³em zg³êbiaæ temat.
aha, no to rotfl :)
Rotfl, jak rotfl. Jak widzê ciê¿ko obecnie okre¶liæ cenê tych
samochodów. Najpopularniejsze s± truch³a w granicach 500 PLN, mocno
zu¿yte, albo ju¿ zajechane przez m³odych-gniewnych :-) Do tej grupy
raczej bym samochodu nie kierowa³ :-)

Maciek

Data: 2011-01-17 01:20:23
Autor: jurson
W dniu 15/01/2011 14:08, Maciek pisze:
[...]

Dok³adnie. Jaki¶ rok temu z pewnych powodów potrzebny by³ maluch w dobrym stanie. Uda³o siê po d³u¿szym czasie kupiæ za ~1500PLN po licytacji z innym chêtnym na niego.

Tyle, ¿e stan musia³by byæ dobry bo z samego niskiego przebiegu, szczególnie w tym przypadku nic nie wynika.

pozdrawiam,
jurson

Data: 2011-01-16 00:52:11
Autor: jerzu
Samochód od staruszka - ma³y przebieg
On Sat, 15 Jan 2011 13:43:40 +0100, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

W³a¶ciciel co¶ nie¶mia³o
przeb±kiwa³ o 3000 PLN,

Dobre...

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-16 01:08:46
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-01-15 13:43, Maciek pisze:

W³a¶ciciel co¶ nie¶mia³o przeb±kiwa³ o 3000 PLN

Dobrze ¿e nie o 30000z³ ;)

Za 3000z³ to dzi¶ mo¿na mieæ Seicento, m³odsze ni¿ ten malan, w stanie pewnie nie gorszym.

Je¿eli stan blach tego malucha jest idealny, to mo¿na my¶leæ o 1000z³ i liczyæ ¿e znajdzie siê koneser marki. Raczej nie wiêcej.
A zw³aszcza ¿e piszesz ¿e stan nie jest jaki¶ szczególnie idealny.

Ten samochód to ¿aden unikat, na Allegro tego pe³no, równie¿ ma³o je¿d¿onych, wiêc to jeszcze d³ugo nie bêdzie ten etap ¿e siê z tego zrobi lokatê kapita³u.

Data: 2011-01-17 02:36:21
Autor: Micha³
[...]

Babcia z Dziadkiem sprzedawali ostatnio (na allegro) CC700, chyba 1994 / 54 kkm, ko³o 5k pln by³o to warte, pierwszy go¶æ kupi³.

stan by³... chyba dobry jak na 54kkm.

Ale umówmy siê za za te pieni±dze "normalne auto" z normalnym silnikiem,
z normaln± elektronik±, normaln± trakcj±, to dramatycznie lepszy wybór
nawet jak ma 0.6mln przejechane, nawet jak prawie trup.

pozdrawiam.

Data: 2011-01-17 09:53:25
Autor: Cavallino
Samochód od staruszka - ma³y przebieg
U¿ytkownik " Micha³" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Babcia z Dziadkiem sprzedawali ostatnio (na allegro) CC700,
chyba 1994 / 54 kkm, ko³o 5k pln by³o to warte, pierwszy go¶æ kupi³.

16 letnie CC by³o warte 5 tys?
To jaki¶ ¿art?

Ja siê zastanawiam za ile popchn±æ 8 lat m³odszego Punto z podobnym przebiegiem i wychodzi mi ¿e 8-9 tys to maks.

Data: 2011-01-18 00:25:24
Autor: Micha³
> [...]

Ja siê zastanawiam za ile popchn±æ 8 lat m³odszego Punto z podobnym przebiegiem i wychodzi mi ¿e 8-9 tys to maks.

Tak, co¶ ko³o 5k PLN, chyba do³o¿yli 0.5k..1k pln i kupili matiza z 2001/~100kkm. Tylko Matiz siê ponoæ psuje.

Moje ze 3 lata m³odsze safrane kupi³em za mniej wiêcej tyle samo :)

Tak, dobre punto II ko³o 10k bêdzie.

Vel Satis (kto jecha³ to wie) spad³ do nastu k pln!!!, a mocne wersje delikatnie poni¿ej 20k pln.
BMW745 e65 z 30k pln teraz takie z 2001.

ogólnie fajnie siê robi, wszystko tanie :)

Czekam a¿ benzyna bêdzie po 6pln/litr ;) to kupie phaetona w12 za pó³darmo :)

Na przyk³ad teraz wiem ¿e moje Safrane z 1997, które ani razu nie zepsu³o siê tak ¿eby nie odpali³o.
(ale ju¿: 6x klocki by³y, 2x tarcze, 2x rurka od lpg, jakie¶ dr±¿ki, koñcówki, olej z 8x dola³em, i prostowanie drzwi i szukakie guzika po tym jak wykry³o uderzenie w ¶cianê ;) /35kkm).

Jest teraz warte takie grosze (bo zawieszenia nie robiê, a dobre nie by³o i kto¶ wstawi³ twarde amortyzatory),
¿e lepiej to na chodniku zostawiæ, jak siê kupi nowe :)

za ile to mo¿na sprzedaæ ?? nie ma GPS, nie ma Xenonów, nie ma 3.0, nie gada, autoamu nie ma, rdza siê poajwi³a (a nie powinna) - no to za 3k pln pewnie albo i 2.5k.

zaraz jak siê co¶ urwie jak znowu wpadnê w zaspê i mnie gdzie¶
wybije i bêdzie siê wlek³o za autem to bêdzie to 2kpln ;)

A jak 2k pln to ja wole mieæ mobilny pojemnik na rower
za 2k pln :)

Tylko cholera jak stoi 0.5 roku to kradn± benzynê - mi z poprzedniego z 60/80 litrów ukradli. odpalam po 0.5 roku a tu wska¼nik na minimum.... i "bite co¶tam tanken" gada.

a ja lubiê z pe³nym bakiem bo to zawsze +~80kg wiêcej do czo³ówki.

pozdrawiam.

Data: 2011-01-18 01:28:31
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-01-18 01:25,  Micha³ pisze:

Tylko cholera jak stoi 0.5 roku to kradn± benzynê - mi z
poprzedniego z 60/80 litrów ukradli. odpalam po 0.5 roku
a tu wska¼nik na minimum.... i "bite co¶tam tanken" gada.

Mo¿e ucieka?

a ja lubiê z pe³nym bakiem bo to zawsze +~80kg wiêcej do czo³ówki.

Ale i do ewentualnego po¿aru.

Data: 2011-01-19 02:10:05
Autor: Micha³
> [...]
> poprzedniego z 60/80 litrów ukradli. odpalam po 0.5 roku
> a tu wska¼nik na minimum.... i "bite co¶tam tanken" gada.

Nie nie, uciek³o - nagle wszystko znik³o bo go ze 2x odpali³em ¿eby siê osuszy³o i klima pochodzi³a, nawet nie wiem po co :)

> a ja lubiê z pe³nym bakiem bo to zawsze +~80kg wiêcej do czo³ówki.

Ale i do ewentualnego po¿aru.

Ten siê podobno potrafi³ sam zapaliæ ;) ale mój nie sp³on±³ :)

Z tym ¿e przy zderzeniu (które ma siê odbywaæ gdzie¶ tam 2 metry odemnie z przodu :) ) to zanim by do baku dosz³o.... pozdrawiam.

Data: 2011-01-20 17:52:25
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-01-19 03:10,  Micha³ pisze:
[...]

No i trzeba pamiêtaæ ¿e taka dodatkowa masa nie zawsze jest zalet± - przy uderzeniu w jak±¶ przeszkodê przymocowan± do ziemi, albo w pojazd o znacznie wiêkszej masie bêdzie wad± powoduj±c± wiêksze zniszczenia.

Data: 2011-01-21 22:25:07
Autor: venioo
W dniu 2011-01-20 17:52, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Umieszczone przed kierowca - zaleta, bo wiecej materialu pochlaniajacego i rozpraszajacego sile uderzenia, za kierowca - wada, bo w momencie uderzenia "ciagnie" w kierunku plecow kierowcy :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-01-17 17:57:47
Autor: Rafa³ Grzelak
On Mon, 17 Jan 2011 02:36:21 +0000 (UTC),  Micha³ wrote:

[...]

Cooooo?

jestes pewien, ze to nie bylo np. 1,5k?

--
Pozdrawiam, Rafa³.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-01-18 00:31:04
Autor: Micha³
> [...]
> Babcia z Dziadkiem sprzedawali ostatnio (na allegro) CC700, > chyba 1994 / 54 kkm, ko³o 5k pln by³o to warte, pierwszy go¶æ kupi³.

na 95% tyle by³o, bo pamiêtam ¿e prawie tyle co moje kryzysowe.

tylko to by³o auto które (prawie) nigdy przez 16 lat nie nawali³o,
i jak kto¶ je¼dzi 6kkm/rok i ma gara¿ to do tego nic nie do³o¿y jeszcze latami ;)

ja tego nie rozumie, bo wole takie do którego amortyzator jest za 2k
(co nie znaczy ¿e auto drogie dzi¶),ale co kto lubi :)

pozdrawiam.

Data: 2011-01-17 21:57:08
Autor: Adam P³aszczyca
Samochód od staruszka - ma³y przebieg
Dnia Sun, 16 Jan 2011 01:08:46 +0100, Tomasz Pyra napisa³(a):

Za 3000z³ to dzi¶ mo¿na mieæ Seicento, m³odsze ni¿ ten malan, w stanie pewnie nie gorszym.

Sej z definicji jest w gorszym stanie. Ma napêd na niw³asciwa o¶kê. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2011-01-15 13:16:54
Autor: J.F.
On Sat, 15 Jan 2011 13:04:45 +0100,  Maciek wrote:
Dorad¼cie co¶. Mo¿e przetrzymaæ go jeszcze z 20 lat
i sprzedaæ kolekcjonerom? ;-)

Jak masz duzy garaz .. ale to trzeba jeszcze teraz doprowadzic do
stanu idealnego.

A poza tym - zobacz na ebay.de.

J.

Data: 2011-01-15 13:48:29
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-15 13:16, J.F. pisze:
Jak masz duzy garaz .. ale to trzeba jeszcze teraz doprowadzic do
stanu idealnego.
Gara¿u brak. Zreszt±, ¿eby tak siê da³o wycofaæ pojazd z ruchu i p³aciæ
jakie¶ symboliczne OC, a tak to nie wiem, czy warto¶æ za te 20 lat
przekroczy zap³acone OC ;-)
Doprowadziæ do stanu idealnego to pewnie nie problem, tylko jak ten stan
przez 20 lat utrzymaæ? Zatopiæ ca³o¶æ w formalinie? ;-)

A poza tym - zobacz na ebay.de.
Dziêki - popatrzê :-)

Maciek

Data: 2011-01-15 14:14:30
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-01-15 13:48, Maciek pisze:

Doprowadziæ do stanu idealnego to pewnie nie problem, tylko jak ten stan
przez 20 lat utrzymaæ? Zatopiæ ca³o¶æ w formalinie? ;-)

Umyæ, zakonserwowaæ, zapakowaæ w worek i nape³niæ azotem :)

Data: 2011-01-15 14:56:48
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-15 14:14, Tomasz Pyra pisze:
Doprowadziæ do stanu idealnego to pewnie nie problem, tylko jak ten stan
przez 20 lat utrzymaæ? Zatopiæ ca³o¶æ w formalinie? ;-)
Umyæ, zakonserwowaæ, zapakowaæ w worek i nape³niæ azotem :)
.... i powiesiæ u powa³y - niech dojrzewa ;-)

Maciek

Data: 2011-01-15 18:51:43
Autor: J.F.
On Sat, 15 Jan 2011 13:48:29 +0100,  Maciek wrote:
[...]

Nie zartuj, OC na malucha jest symboliczne :-)
Ba - moze sie stac zrodlem cennych znizek, choc teraz beda
weryfikowac.

J.

Data: 2011-01-15 14:00:00
Autor: masti
Samochód od staruszka - ma³y przebieg
Dnia pięknego Sat, 15 Jan 2011 13:04:45 +0100 osobnik zwany Maciek
wystukał:

fabrycznego - widać jakieś ślady używania ;-) Pytanie brzmi: gdzie coś
takiego sprzedawać. Przejrzałem aukcje wiodącego portalu aukcyjnego, ale
zainteresowanie praktycznie żadne, a za 300-500 PLN jakoś nie wiem, czy
dziadek będzie chciał sprzedać, choćby z sentymentu. Doradźcie coś. Może
przetrzymać go jeszcze z 20 lat i sprzedać kolekcjonerom? ;-)

po pierwsze uzgodnij cene zakupu, po drugie znajdź dobre miejsce przechowania czyli ciepły i suchy garaż. Po trzecie znajdź worek pieniędzy na restaurację zabytka :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-16 13:47:58
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Samochód od staruszka - mały przebieg
Dnia 15.01.2011 Maciek <maciek@nospam.pl> napisał/a:
Czyli sprawa wygląda tak: samochód to oczywiście Fiat 126p od pierwszego
właściciela, z symbolicznym przebiegiem niecałe 30 tys. km, rocznik '96,
wszystkie papiery itd. Od dwóch lat jeżdżony bardzo mało, czyli w
zeszłym roku może z 5-6 razy po kilkanaście km. Stan dobry, czyli nie
spodziewać się fabrycznego - widać jakieś ślady używania ;-)
Jakies 5 lat temu rozgladalem sie za sprzedaza podobnego autka. fiat 126p, "od
pierwszego wlasciciela", 98 rocznik (bodajze). Przez wiekszosc zycia garazowany
i "jezdzony" przez kobiete do pracy i z powrotem(~10kkm przez kilka lat), potem
4 lata przezemnie zrobil ok 50kkm. Naprawiany bez jakichkolwiek oszczednosci
itepe.  Jak wtedy sie orientowalem - moglem za niego dostac max 1100-1200zl.
"Zuzyte" maluszki z tego okresu mozna bylo dostac za 500-600zl.

U mnie problem sie rozwiazal sam - ktos niewyhamowal i "zrobil" szkode
calkowita - ubezpieczalnia wyplacila ok 1500zl.

[...]
Jak mam byc szczery - zastanow sie czy nie masz kogos komu moglbys na 18-ke
sprawic prezent. Bo to mniej wiecej ten kaliber kosztow (przy zrzuceniu sie w
kilka osob), jak w dobrym stanie - to jeszcze troche pojezdzi, autko tanie w
utrzymaniu, w miare bezpieczne, znizki "sie robia" w ubezpieczeniu... a jak
przywali w drzewo to wielkiej szkody nie bedzie. --
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/
Reprezentuję siebie i wyrażam tylko moje zdanie!

Data: 2011-01-16 20:36:44
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-01-16, Andrzej 'The Undefined' Dopiera³a <undefine@pld-linux.org> wrote:

[...]

Pomys³ dobry, ale z "w miarê bezpieczne" to IMO przesadzi³e¶. Z
bezpiecznych akcentów to tam jest s³aby silnik utrudniaj±cy rozpêdzenie
siê :)

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-01-16 22:00:35
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Dnia 16.01.2011 Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał/a:
[...]

Pomysł dobry, ale z "w miarę bezpieczne" to IMO przesadziłeś. Z
bezpiecznych akcentów to tam jest słaby silnik utrudniający rozpędzenie
siÄ™ :)
no... to mialem na mysli. pedzac 60-70 (bo wiecej to strach) nawet konczac w
rowie raczej tragedii nie bedzie ;)

(chociaz moim maluszkiem to 110 robilem w miare spokojnie - szczyt to bylo ok
125, ale z gorki i zapewne z sporym wiatrem :)

Data: 2011-01-16 23:43:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-01-16, Andrzej 'The Undefined' Dopiera³a <undefine@pld-linux.org> wrote:

[...]

Przy strzale w ¶cianê 50km/h jest zabójcz± prêdko¶ci± w maluchu, w
przypadku latarni jeszcze gorzej...

(chociaz moim maluszkiem to 110 robilem w miare spokojnie - szczyt to bylo ok
125, ale z gorki i zapewne z sporym wiatrem :)

:) Licznikowy rekord w maluchu znajomego to by³o 135. Z d³uuugiej górki.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-01-17 23:40:59
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
[...]

Przy strzale w ścianę 50km/h jest zabójczą prędkością w maluchu, w
przypadku latarni jeszcze gorzej...
a ktos kaze strzelac w sciany? :)

Swoja droga - zastanawiam sie czy ktos kiedys robil jakies statystyki
"smiertelnych" wypadkow w przeliczeniu na ilosc samochodow.

(chociaz moim maluszkiem to 110 robilem w miare spokojnie - szczyt to bylo ok
125, ale z gorki i zapewne z sporym wiatrem :)

:) Licznikowy rekord w maluchu znajomego to było 135. Z dłuuugiej górki.
z Rys? :)

Data: 2011-01-18 01:13:30
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-01-17, Andrzej 'The Undefined' Dopiera³a <undefine@pld-linux.org> wrote:

[...]

Oczywi¶cie, ¿e nikt. Po za tym statystyka w przeliczeniu na ilo¶æ
samochodów nic konkretnego nie wnosi.

Nie, na obwodnicy Trójmiasta :)

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-01-18 09:16:49
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Dnia 18.01.2011 Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał/a:
[...]

Oczywiście, że nikt. Po za tym statystyka w przeliczeniu na ilość
samochodów nic konkretnego nie wnosi.
hm... dlaczego nie?
przy 100k peugotow na ktorych jest 100 zejsc smiertelnych i 100k maluszkow na
ktorych jest 5 zejsc smiertelnych - mozna by wyciagnac chyba jakies wnioski ;)

Data: 2011-01-18 13:19:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-01-18, Andrzej 'The Undefined' Dopiera³a <undefine@pld-linux.org> wrote:

[...]

A je¶li peugoty robi± po 50'000 km rocznie, a maluszki po 1000?

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-01-20 20:43:26
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-01-18 10:16, Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
Dnia 18.01.2011 Krzysiek Kielczewski<krzysiek.kielczewski@gmail.com>  napisaÅ‚/a:
[...]

Jakieś można, tylko nie wiadomo jakie :)

Dochodzi istotny element tego że różnymi samochodami jeżdżą różni kierowcy, w różnych miejscach i z różną intensywnością.

Tak na dziś 126p mógłby się okazać bardzo bezpiecznym samochodem, bo Maluchów ponoć w statystykach figuruje dużo, a na drogach ich jakoś nie ma.
Mogłoby się okazać że ilość wypadków na ilość egzemplarzy jest niewielka, bo trudno się zabić w czymś co bez silnika rdzewieje za stodołą.

Data: 2011-01-20 21:51:27
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Dnia 20.01.2011 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał/a:
[...]
Ech.. a tak chwalilem maluszka.. A dzis turlajac sie spokojnie 50-ka w miescie,
dojezdzajac do ronda przy dosyc duzym ruchu nagle uslyszalem "ziiuuum" obok a
potem szybko oddalajacego sie maluszka. Przez rondo "przelecial doslownie.

Nie wiem ile mial, ale podejrzewam ze cos kolo 100-ki. Dodam ze w calkiem
sporym ruchu w obie strony - nie mam pojecia jak sie zdolal rozpedzic do takiej
predkosci.

Data: 2011-01-21 11:42:48
Autor: kamil
On 20/01/2011 21:51, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
Dnia 20.01.2011 Tomasz Pyra<hellfire@spam.spam.spam>  napisaÅ‚/a:
[...]

Jezdzi calkiem sporo swapow na silniki z CC/SC/Punto i innych wynalazkow. Maluchy z silnikiem od hayabusy tez sa. :)

Kamil

Data: 2011-01-16 23:02:21
Autor: SALAMON
On 2011-01-16, Andrzej 'The Undefined' Dopiera�a<undefine@pld-linux.org>  wrote:

[...]
Pomys� dobry, ale z "w miar� bezpieczne" to IMO przesadzi�e�. Z
bezpiecznych akcent�w to tam jest s�aby silnik utrudniaj�cy rozp�dzenie
si� :)

Pzdr,
Krzysiek Kie�czewski
KÅ‚amiesz!
Jest tak samo bezpieczny, jak najnowsze mercedesy.
W obydwu autach przy zderzeniu czołowym strefa zgniotu kończy się na silniku ;-)

SALAMON

Data: 2011-01-16 23:44:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-01-16, SALAMON <salamon@poczta.beztego.fm> wrote:

K³amiesz!
Jest tak samo bezpieczny, jak najnowsze mercedesy.
W obydwu autach przy zderzeniu czo³owym strefa zgniotu koñczy siê na silniku ;-)

Nie, nie. Silnik ch³odzony powietrzem, napêd na tyln± o¶, strefa zgniotu
koñczy siê na silniku: jak porsche ;-P

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-01-17 00:28:20
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-01-16 23:02, SALAMON pisze:

Jest tak samo bezpieczny, jak najnowsze mercedesy.
W obydwu autach przy zderzeniu czołowym strefa zgniotu kończy się na
silniku ;-)

Niedrogo można wyposażyć malucha w używany zestaw klatka+fotele+pasy i wtedy to może się okazać całkiem bezpieczne auto :)

Data: 2011-01-17 02:41:13
Autor: Micha³
> [...]
bezpiecznych akcentów to tam jest s³aby silnik utrudniaj±cy rozpêdzenie

z bezpieczeñstwem to to nic nie ma wspólnego!

Jecha³em tym ze 2x (oko³o 7km ³±cznie)  jako kierowca i DRAMAT to ma³o powiedziane.

-brak hamulców
-brak silnika
-nie skrêca !
-wywaliæ na dach mo¿na !!!!!

pozdrawiam.

Data: 2011-01-17 09:01:02
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-01-17,  Micha³ <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Pomys³ dobry, ale z "w miarê bezpieczne" to IMO przesadzi³e¶. Z
bezpiecznych akcentów to tam jest s³aby silnik utrudniaj±cy rozpêdzenie
siê :)

z bezpieczeñstwem to to nic nie ma wspólnego!

Trochê ma. Bardzo uczy planowania wszelkich manewrów na drodze. No i
przy mniejszej prêdko¶ci zawsze masz wiêcej czasu na reakcjê (pozostali
uczestnicy ruchu równie¿)

[...]

A ludzie do Bu³garii z przyczpami tym je¼dzili ;-)

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-01-17 21:56:24
Autor: Adam P³aszczyca
Samochód od staruszka - ma³y przebieg
Dnia Sat, 15 Jan 2011 13:04:45 +0100, Maciek napisa³(a):

Czyli sprawa wygl±da tak: samochód to oczywi¶cie Fiat 126p od pierwszego
w³a¶ciciela, z symbolicznym przebiegiem nieca³e 30 tys. km, rocznik '96,

Jedynei jaki¶ pasjonat mo¿e kupiæ, ale na moje oko autko jest za m³ode. --