Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Samochód osobowy z dwoma silnikami

Samochód osobowy z dwoma silnikami

Data: 2009-09-03 18:44:04
Autor: Brzezi
Samochód osobowy z dwoma silnikami
czw, 03 wrz 2009 o 18:12 GMT, Technolog napisał(a):
Więc dlaczego nie? Przecież skoro supersamochody kosztują miliony (euro,
dolarów), to nie chodzi zapewne o koszty produkcji.

Dla mnie najwiekszy problem jaki widze, to brak dokladnej kontroli nad proporcjonalnym
dozowaniem rozkladu mocy na obie osie...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-09-03 18:46:14
Autor: Technolog
Samochód osobowy z dwoma silnikami
Dnia Thu, 3 Sep 2009 18:44:04 +0200, Brzezi napisał(a):

czw, 03 wrz 2009 o 18:12 GMT, Technolog napisał(a):
Więc dlaczego nie? Przecież skoro supersamochody kosztują miliony (euro,
dolarów), to nie chodzi zapewne o koszty produkcji.

Dla mnie najwiekszy problem jaki widze, to brak dokladnej kontroli nad proporcjonalnym
dozowaniem rozkladu mocy na obie osie...

Jakoś nie przejmują się tym producenci samochodów z napędem na jedną oś ;>
(i jednym silnikiem ofkoz ;)

Data: 2009-09-04 00:34:46
Autor: Brzezi
Samochód osobowy z dwoma silnikami
czw, 03 wrz 2009 o 18:46 GMT, Technolog napisał(a):

czw, 03 wrz 2009 o 18:12 GMT, Technolog napisał(a):
Więc dlaczego nie? Przecież skoro supersamochody kosztują miliony (euro,
dolarów), to nie chodzi zapewne o koszty produkcji.

Dla mnie najwiekszy problem jaki widze, to brak dokladnej kontroli nad proporcjonalnym
dozowaniem rozkladu mocy na obie osie...

Jakoś nie przejmują się tym producenci samochodów z napędem na jedną oś ;>
(i jednym silnikiem ofkoz ;)

W osce wiesz zawsze dokladnie, ze jak dodasz gazu to samochod robi sie
nadsterowny, albo podsterowny w zaleznosci od RWD czy FWD, w rozwiazaniu
dwusilnikowym, silniki musialyby miec idealnie podobna harakterystyke
momentu i idealnie wyskalowany "gaz"...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-09-04 08:38:22
Autor: J.F.
Samochód osobowy z dwoma silnikami
On Fri, 4 Sep 2009 00:34:46 +0200,  Brzezi wrote:
W osce wiesz zawsze dokladnie, ze jak dodasz gazu to samochod robi sie
nadsterowny, albo podsterowny w zaleznosci od RWD czy FWD,

Nie wiesz.

w rozwiazaniu
dwusilnikowym, silniki musialyby miec idealnie podobna harakterystyke
momentu i idealnie wyskalowany "gaz"...

A jak jest w AWD ? Bo rajdowcy je kochaja :-)

J.

Data: 2009-09-04 08:48:44
Autor: J_K_K
Samochód osobowy z dwoma silnikami

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:u5t0a551soqviq50csu905v8s6mjsvmanm4ax.com...
w rozwiazaniu
dwusilnikowym, silniki musialyby miec idealnie podobna harakterystyke
momentu i idealnie wyskalowany "gaz"...

A jak jest w AWD ? Bo rajdowcy je kochaja :-)

Tak jak by ktos nie wiedzial,
to byla cytrynka kaczucha w wersji rajdowej
z dwoma silnikami wlasnie :-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-09-04 11:21:27
Autor: Brzezi
Samochód osobowy z dwoma silnikami
pią, 04 wrz 2009 o 08:38 GMT, J.F napisał(a):

W osce wiesz zawsze dokladnie, ze jak dodasz gazu to samochod robi sie
nadsterowny, albo podsterowny w zaleznosci od RWD czy FWD,
Nie wiesz.

FWD jest podsterowne
RWD jest nadsterowne

w rozwiazaniu
dwusilnikowym, silniki musialyby miec idealnie podobna harakterystyke
momentu i idealnie wyskalowany "gaz"...

A jak jest w AWD ? Bo rajdowcy je kochaja :-)

w AWD rozklad momentu na osie jest okreslony, np 50/50, 40/60

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-09-05 01:55:16
Autor: J.F.
Samochód osobowy z dwoma silnikami
On Fri, 4 Sep 2009 11:21:27 +0200,  Brzezi wrote:
pią, 04 wrz 2009 o 08:38 GMT, J.F napisał(a):
W osce wiesz zawsze dokladnie, ze jak dodasz gazu to samochod robi sie
nadsterowny, albo podsterowny w zaleznosci od RWD czy FWD,
Nie wiesz.
FWD jest podsterowne
RWD jest nadsterowne

Nie zawsze.

w rozwiazaniu
dwusilnikowym, silniki musialyby miec idealnie podobna harakterystyke
momentu i idealnie wyskalowany "gaz"...
A jak jest w AWD ? Bo rajdowcy je kochaja :-)

w AWD rozklad momentu na osie jest okreslony, np 50/50, 40/60

Nie ze szpera.

Ale i tak mi chodzi - nadsterowny czy podsterowny ?

J.

Data: 2009-09-07 10:39:35
Autor: Brzezi
Samochód osobowy z dwoma silnikami
sob, 05 wrz 2009 o 01:55 GMT, J.F napisał(a):

pią, 04 wrz 2009 o 08:38 GMT, J.F napisał(a):
W osce wiesz zawsze dokladnie, ze jak dodasz gazu to samochod robi sie
nadsterowny, albo podsterowny w zaleznosci od RWD czy FWD,
Nie wiesz.
FWD jest podsterowne
RWD jest nadsterowne

Nie zawsze.

Ale nie chodzi mi o sama konstrukcje auta w stanie rownowagi, tylko o
sterownosc w chwili przylozenia duzego momentu na os...


Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-09-09 23:22:07
Autor: J.F.
Samochód osobowy z dwoma silnikami
On Mon, 7 Sep 2009 10:39:35 +0200,  Brzezi wrote:
sob, 05 wrz 2009 o 01:55 GMT, J.F napisał(a):
W osce wiesz zawsze dokladnie, ze jak dodasz gazu to samochod robi sie
nadsterowny, albo podsterowny w zaleznosci od RWD czy FWD,
Nie wiesz.
FWD jest podsterowne
RWD jest nadsterowne

Nie zawsze.
Ale nie chodzi mi o sama konstrukcje auta w stanie rownowagi, tylko o
sterownosc w chwili przylozenia duzego momentu na os...

No to wlasnie o tym pisze. Nie zawsze.

J.

Samochód osobowy z dwoma silnikami

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona