Samochód pełen zagadek - Galloper :)

Data: 2014-06-12 23:55:57
Autor: Hinek
Samochód pełen zagadek - Galloper :)
Czymś takim miałem okazję pojeździć.
Sposób otwarcia klapki wlewu paliwa znalazłem w
googlu - dobrze że był zasięg...
Sposobu regulacji elektrycznych lusterek nie znalazłem.
Są niewątpliwie - a panelu sterującego nie ma....
Nie wiem gdzie go ukryto, ale zrobiono to skutecznie.
Geniusz koreańczyków przytłoczył mnie :)

--
Hinek

Data: 2014-06-13 09:59:00
Autor: Hans Kloß

"Hinek" <hinek@fuck.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lnd7lf$nms$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przed dźwignia zmiany biegów?

Data: 2014-06-13 15:32:20
Autor: Hinek
Samochód pełen zagadek - Galloper :)
Użytkownik "Hans Kloß"  napisał

Przed dźwignia zmiany biegów?

Nie. Po prostu nie ma.  Auto już oddałem. Właściciel
też nie wie - bo mimo tego że ma ten pojazd parę lat
nie wiedział że ma on elektrycznie sterowane lusterka.
:)

--
Hinek

Samochód pełen zagadek - Galloper :)