Samochod rodzinny - kombi czy SUV ?

Data: 2009-03-16 10:37:48
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Samochod rodzinny - kombi czy SUV ?
Witam serdecznie.

Ale jest taki pozytywny kwiatek jak Honda CRV II
Świetny wybór. Jeździłem od nowości do 300kkm, przez ostatnie 6 lat. Mogę
wypowiadać się w niemal samych superlatywach. Ogromna ilość miejsca z tyłu,
spory bagażnik, nieprawdopodobna niezawodność, odczucia jak z jazdy osobówką
(nie ma charakterystycznego dla terenówek resorowania), świetne wykonanie, itd...
Jedyne do czego mogę się przyczepić to duża podsterowność, niektóre SUV-y mają
lepsze wyciszenie, spore zużycie paliwa.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--