Samochód sprowadzany

Data: 2009-04-15 14:55:49
Autor: belelok
Samochód sprowadzany
Jakie formalności i opłaty mnie czekają, gdy kupię samochód w komisie, sprowadzony z [np. niemiec] od pierwszego właściciela, opłacony i zarejestrowany.
Taka jest treść ogłoszenia. Na zdjęciu widać, że samochód ma już polską rejestrację.

pozdrawiam
belelok

Data: 2009-04-15 15:29:53
Autor: Paweł Kulesza
Samochód sprowadzany
[...]

Wszystko tak jak ze spalonymi bezpiecznikami, jeepem, dzidkiem, maluchem w stronę słońca i arabami.

Data: 2009-04-15 15:08:12
Autor: kamil
Samochód sprowadzany

"Pawel Kulesza" <p.kulesza@nospam.e-kancelaria.com> wrote in message news:gs4ne4$onp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeepa nie kojarze?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-15 17:20:50
Autor: Pawel
Samochód sprowadzany
Jeepa nie kojarze?

No proszę Cię.....jest o nim co najmniej raz w tygodniu:)

Data: 2009-04-16 08:26:35
Autor: venioo
Samochód sprowadzany
kamil pisze:
Jeepa nie kojarze?

to chyba przespales ostatnie 2 lata

--
venioo

Data: 2009-04-17 12:32:59
Autor: Zygmunt
SamochĂłd sprowadzany
kamil pisze:

Jeepa nie kojarze?

Pokarzcie mu :)
bo biedak jakis taki nie w temacie.

Data: 2009-04-15 15:48:30
Autor: e
Samochód sprowadzany

Użytkownik "Paweł Kulesza" <p.kulesza@nospam.e-kancelaria.com> napisał w wiadomości news:gs4ne4$onp$1inews.gazeta.pl...
[...]

moze trzeba mu najpierw audi pokazac to mu sie odechce sprowadzanego ;)

Data: 2009-04-15 17:21:04
Autor: Pawel
Samochód sprowadzany
moze trzeba mu najpierw audi pokazac to mu sie odechce sprowadzanego ;)

A to na pewno:)

Samochód sprowadzany