Data: 2009-03-30 18:51:49 | |
Autor: Bartek Wiecek | |
Samochód terenowy | |
Użytkownik "Patrycja" <Mila@microsoft.com> napisał w wiadomości news:gqqsb2$846$1nemesis.news.neostrada.pl... używany samochód Terenowy i Frontera w jednym zdaniu??? tak to sie nie da.... pzdr b. |
|
Data: 2009-03-30 18:56:25 | |
Autor: Pawel | |
Samochód terenowy | |
kup jeepa cherokee
|
|
Data: 2009-03-30 19:31:54 | |
Autor: Szymon Machel | |
Samochód terenowy | |
Użytkownik "Bartek Wiecek" <dante@ciach.eranet.pl> napisał w wiadomości
A dlaczego tak uważasz? I tak jest to jedno z najbardziej "terenowych" aut w tym typie. Pokaz mi jeszcze jakieś (nie mówię o terenowych wersjach LandRover, Jeep, czy nawet UAZ poniewaz chyba nie o "off road" tu chodzi) posadzone na ramie (no jest jeszcze GVitara ale zdaje się nie ma dyferencjału pomiędzy osiami i po twardym na obydwu napędach nie pojedziesz). Sam się nad zastanawiam nad jakąś Fronterą więc chętnie usłyszę dlaczego sobie nie da rady w terenie (nie mówię o jakimś hardcore)? Szymon |
|
Data: 2009-03-30 20:33:33 | |
Autor: Hinek | |
Samochód terenowy | |
Użytkownik "Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> napisał
Frontera również nie ma dyfra miedzyosiowego, tak jak wiekszosc terenowek z przelomu lat 80/90. Nie jest to zreszta zadna wada dla terenowki. Nie da sie kupic dobrej Frontery za 10 tys zl. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2009-03-31 16:04:38 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
Samochód terenowy | |
Dnia 30.03.2009 Hinek <hinek@autograf.pl.invalid> napisał/a:
Użytkownik "Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> napisał Polemizowałbym, imo użyteczniejsze jest awd od 4x4 bez reduktora. Np asfalt zimą, polna droga (niby na 4x4 można lecieć, ale krzyżaki swoje obrywają) itd. Ja praktycznie używam 4x4 tylko z reduktorem, chyba że potrzeba buta w podłodze na 4x4 (wjazd na kopny piach). W sumie wada to nie jest, ale mając awd mniej się nawajchujemy i mniej ucierpią napędy przez nasze lenistwo przy braku chęci wajchowania :) -- *** rozanski.at.sergiusz.dot.com sq3bkn *** *** http://www.4x4.kalisz.pl *** $ You have new spam in /home/serek/maildir/ |
|
Data: 2009-03-30 20:50:59 | |
Autor: Bartek Wiecek | |
Samochód terenowy | |
Użytkownik "Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> napisał w wiadomości news:gqr07f$dft$1nemesis.news.neostrada.pl...
a dlaczego uzyles cudzyslowa przy slowie "terenowych"?? no chyba wlasnie dlatego, ze Frontera wiecej obiecuje niz naprawde potrafi bo w terenie potrafi toto bardzo niewiele... pzdr b. |
|
Data: 2009-03-31 13:44:15 | |
Autor: Przemek | |
Samochód terenowy | |
Użytkownik "Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> napisał w wiadomości news:gqr07f$dft$1nemesis.news.neostrada.pl...
(..) Sam się nad zastanawiam nad jakąś Fronterą więc chętnie usłyszę Np. dlatego, że ma strasznie delikatne przednie zawieszenie. Co wyjazd w teren to awaria (znajomy ma, ale sprzedaje :). -- Pozdrawiam: P |