Samochód van dla rodziny

Data: 2009-08-15 11:54:47
Autor: Abecadło
Samochód van dla rodziny
Jesteście już w większości po wakacjach i doświadczenaich w transporcie.
Polećcie coś dla 4-osobowej rodziny (dwa foteliki) i żony która lubi mieć wszyko przy sobie.
Myslę o S-MAXie - robiony na podłodze Mondeo.
Myślę o C4 Piccasso Grande, ale jest jednak mniejszy - robiony na podłodze C4. Taka przedłużona Zafira.
C4 w sumie trochę tańszy, ale S-maxy też staniały.
Oba raczej dobrze wykonane, użytkownicy raczej chwalą.
Jak się w długich trasach sprawują? Tylne siedzenia S-maxa są raczej twarde.

W sumie samochód musi służyc do jazdy i po mieście i w trasie. Dużo nim będzie jeździła żona, do pracy, z dziećmi.

A może

Data: 2009-08-15 11:09:22
Autor: Waldek Godel
Samochód van dla rodziny
Dnia Sat, 15 Aug 2009 11:54:47 +0200, Abecadło napisał(a):

Myślę o C4 Piccasso Grande, ale jest jednak mniejszy - robiony na podłodze C4. Taka przedłużona Zafira.

To nie jest prawda - C4 Picasso ma płytę podłogową nowego Berlingo a nie C4
(tak samo jak poprzednie Picasso ma płytę podłogową poprzedniego Berlingo).
Tak, wciąż jest mniejszy od Galaxy/S-maxa ale też sporo tańszy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-15 16:00:31
Autor: cztery
Samochód van dla rodziny
Tak, wciąż jest mniejszy od Galaxy/S-maxa ale też sporo tańszy.

Ja wiem czy sporo tanszy ?
Znajomy kupowal w lutym Smaxa platinium z jakimstam lepszym wyposazeniem wnetrza, diesel 2.0, rocznik 2008. Zaplacil 97 tys.
C4 Picasso z porownywalnym silnikiem i wyposazeniem kosztowal moze z 5 tys. mniej.

Data: 2009-08-15 15:12:21
Autor: Waldek Godel
Samochód van dla rodziny
Dnia Sat, 15 Aug 2009 16:00:31 +0200, cztery napisał(a):

Znajomy kupowal w lutym Smaxa platinium z jakimstam lepszym wyposazeniem wnetrza, diesel 2.0, rocznik 2008. Zaplacil 97 tys.
C4 Picasso z porownywalnym silnikiem i wyposazeniem kosztowal moze z 5 tys. mniej.

i w porównywalnej ofercie promocyjnej, czy po prostu w cenniku sprawdził?
Bo 94 kzł to jest cena cennikowa obecnie za SX Pack z 1.6 HDi 110 KM,
tymczasem Ford 2.0 TDCi Titanium cennikowo kosztuje od 110 kzł w górę, co
daje już 15 kzł

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-15 07:55:04
Autor: mic49
Samochód van dla rodziny
Jeśli nowy, to polecam Toyotę Verso - za diesla 7 osobowwgo z lepszym
wyposażeniem zapłacisz ok. 95 tys.

Michał

Data: 2009-08-15 17:30:52
Autor: Abecadło
Samochód van dla rodziny
Jeśli nowy, to polecam Toyotę Verso - za diesla 7 osobowwgo z lepszym
wyposażeniem zapłacisz ok. 95 tys.

Piszesz o Corolli?

Data: 2009-08-15 18:17:15
Autor: Paweł Muszyński
Samochód van dla rodziny
Abecadło pisze:
Jeśli nowy, to polecam Toyotę Verso - za diesla 7 osobowwgo z lepszym
wyposażeniem zapłacisz ok. 95 tys.

Piszesz o Corolli?
Pewnie nie - o Avensis Verso, które teraz jest sprzedawane jako po prostu Verso. Avensis Verso nie było w PL, ale znajomy z Belgii sprowadził.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2009-08-17 11:30:40
Autor: omega_fan
Samochód van dla rodziny

"Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> wrote in message news:h66n2b$sds$1inews.gazeta.pl...
Abecadło pisze:
[...]

To po prostu Verso to jest na Corolli czy tam Aurisie zrobione... S-Max jest większy.

Data: 2009-08-15 12:07:23
Autor: Przemek V
Samochód van dla rodziny

Użytkownik "Abecadło" <altam@hinskiezeki.com> napisał w wiadomości news:h660le$9ej$1news.onet.pl...
[...]

Jak się interesowałem i czytałem opinie na różnych forach polskich i zagranicznych to raczej wszystko wskazuje na S-Maxa. We Frankfurcie będzie pokazany facelift więc na te, które obecnie stoją na placach powinny być dobre oferty.

Data: 2009-08-15 12:49:23
Autor: slaweks
Samochód van dla rodziny
On 15 Sie, 11:54, "Abecadło" <al...@hinskiezeki.com> wrote:
Jesteście już w większości po wakacjach i doświadczenaich w transporcie.
Polećcie coś dla 4-osobowej rodziny (dwa foteliki) i żony która lubi mieć
wszyko przy sobie.

Jeśli piszesz o C4 lub S-Maxie to czemu nazywasz to vanem?
Tak tylko pytam.

Myslę o S-MAXie - robiony na podłodze Mondeo.
Myślę o C4 Piccasso Grande, ale jest jednak mniejszy - robiony na podłodze
C4. Taka przedłużona Zafira.

Myślałeś o C8 jeśli jesteśmy przyy francuzach, o C5 czy P407 kombi czy
sw (jak zwał tak zwał)
Ktoreś C4 jest świetnie wyposażone w schowki ale stylistyka C4 (chyba
picassa) może zniechęcić.

C4 w sumie trochę tańszy, ale S-maxy też staniały.
Oba raczej dobrze wykonane, użytkownicy raczej chwalą.
Jak się w długich trasach sprawują? Tylne siedzenia S-maxa są raczej twarde.

W długie trasy to jednak C5 ale 4.6 długości robi swoje w mieście.

A może?
Może prawdziwe vany? One tylko robią wrażenie dużych.
Długość 4.8 kilka centymetrów dłuższy niż C5. Ale C5 bardziej pakowna.
A na pewno za kierownicą ciaśniej niż C5.
Może peugeot 8xx? Tego w środku nie widziałem.

Data: 2009-08-16 12:12:09
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Samochód van dla rodziny
slaweks pisze:
Myślałeś o C8 jeśli jesteśmy przyy francuzach, o C5 czy P407 kombi czy
sw (jak zwał tak zwał)

407SW ma bardzo maly bagaznik. 307SW ma wiekszy.

Data: 2009-08-15 19:25:55
Autor: Krzbal
Samochód van dla rodziny
Abecadło pisze:
[...]

Kup Dodge`a lub Chrysler`a wtedy będziesz wiedział co to znaczy wygodny samochód.
Zysk dodatkowy - wszystko się zmieści.
Pozdrawiam
Krzbal

Data: 2009-08-15 18:37:59
Autor: Waldek Godel
Samochód van dla rodziny
Dnia Sat, 15 Aug 2009 19:25:55 +0200, Krzbal napisał(a):

Kup Dodge`a lub Chrysler`a wtedy będziesz wiedział co to znaczy wygodny samochód.
Zysk dodatkowy - wszystko się zmieści.

A to prawda.. ekstra miejsce na różne rzeczy, zwłaszcza między plastikami
:-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-16 12:24:52
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Samochód van dla rodziny
Waldek Godel pisze:
[...]

Składane miejsce parkingowe ;)

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl

Data: 2009-08-15 21:06:25
Autor: Abecadło
Samochód van dla rodziny
Kup Dodge`a lub Chrysler`a wtedy będziesz wiedział co to znaczy wygodny samochód.
Zysk dodatkowy - wszystko się zmieści.

Chyba nie przekonam żony żeby codzinnie tym czymś się przepychała i parkowała na mieście.
Ale dzieki za radę, rozważałem i wykluczyłem.

Data: 2009-08-15 12:51:06
Autor: slaweks
Samochód van dla rodziny
On 15 Sie, 21:06, "Abecadło" <al...@hinskiezeki.com> wrote:
> [...]

parkowała na mieście.
Ale dzieki za radę, rozważałem i wykluczyłem.

Tak. Voyager 5.0 vs C4 4.2 - jest pewna różnica w długości.

Data: 2009-08-16 01:37:45
Autor: Bastion
Samochód van dla rodziny

[...]

Widze, ze szukasz auta zarowno do miasta jak i w trase.
Pewnie dla "baby" francuzy beda w sam raz.
Niemniej jezeli chcesz miec auto praktyczne a nie puderniczke
to szukalbym gdzies tu: Zafira-Sharan-Verso.

W Zafirze i Verso jest swietny system skladania siedzen. Zobacz
jak to wyglada w praktyce! C4/Dodge`a /Chrysler`a/autka na F
jednak bym sobie odpuscil.

Jak dla mnie swietnymi znawcami aut sa taryfiarze, jezeli chodzi o
vany to (przynajmniej w 3M) w przewadze sa Galaxy/Sharan/Zafira.

Data: 2009-08-17 11:54:30
Autor: MacGregor
Samochód van dla rodziny
Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:h67hii$44g$1mx1.internetia.pl...
[...]
Witam!
Miałem podobny problem, ale 3 dzieci. ;-)

Widze, ze szukasz auta zarowno do miasta jak i w trase.
Pewnie dla "baby" francuzy beda w sam raz.
Niemniej jezeli chcesz miec auto praktyczne a nie puderniczke
to szukalbym gdzies tu: Zafira-Sharan-Verso.

Zafira jest sporo mniejsza od sharana. Sharan, Galaxy i Alhambra to jedno auto (było).
Toyota Corolla Verso jest całkiem fajnym wyborem, ale ma niezbyt duży bagażnik.

W Zafirze i Verso jest swietny system skladania siedzen. Zobacz
jak to wyglada w praktyce! C4/Dodge`a /Chrysler`a/autka na F
jednak bym sobie odpuscil.
Składanie siedzeń mają też S-max, Galaxy i inne - to już nie jest jakiś super wodotrysk ;-)
Chrysler ma jedną (dużą) wadę. Ma co prawda 3 rzędy siedzeń, ale w 2 są tylko 2 fotele a na końcu jest kanapa.
Znajoma powozi takim i mówi, że to strasznie niewygodne (mały bagażnik jak bieżesz więcej niż 2 osoby do tyłu)
Jak dla mnie swietnymi znawcami aut sa taryfiarze, jezeli chodzi o
vany to (przynajmniej w 3M) w przewadze sa Galaxy/Sharan/Zafira.

A wyżej piszesz, że Forda byś odpuścił. A Galaxy to Ford ;-)

Mój wybór padł na S-maxa i jestem z niego bardzo zadowolony. ;-)

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Samochód van dla rodziny