Samochód van dla rodziny

Data: 2009-08-15 12:07:23
Autor: Przemek V
Samochód van dla rodziny

Użytkownik "Abecadło" <altam@hinskiezeki.com> napisał w wiadomości news:h660le$9ej$1news.onet.pl...
Jesteście już w większości po wakacjach i doświadczenaich w transporcie.
Polećcie coś dla 4-osobowej rodziny (dwa foteliki) i żony która lubi mieć wszyko przy sobie.
Myslę o S-MAXie - robiony na podłodze Mondeo.
Myślę o C4 Piccasso Grande, ale jest jednak mniejszy - robiony na podłodze C4. Taka przedłużona Zafira.
C4 w sumie trochę tańszy, ale S-maxy też staniały.
Oba raczej dobrze wykonane, użytkownicy raczej chwalą.
Jak się w długich trasach sprawują? Tylne siedzenia S-maxa są raczej twarde.

W sumie samochód musi służyc do jazdy i po mieście i w trasie. Dużo nim będzie jeździła żona, do pracy, z dziećmi.

A może

Jak się interesowałem i czytałem opinie na różnych forach polskich i zagranicznych to raczej wszystko wskazuje na S-Maxa. We Frankfurcie będzie pokazany facelift więc na te, które obecnie stoją na placach powinny być dobre oferty.

Samochód van dla rodziny