Samochód van dla rodziny

Data: 2009-08-15 19:25:55
Autor: Krzbal
Samochód van dla rodziny
Abecadło pisze:
Jesteście już w większości po wakacjach i doświadczenaich w transporcie.
Polećcie coś dla 4-osobowej rodziny (dwa foteliki) i żony która lubi mieć wszyko przy sobie.
Myslę o S-MAXie - robiony na podłodze Mondeo.
Myślę o C4 Piccasso Grande, ale jest jednak mniejszy - robiony na podłodze C4. Taka przedłużona Zafira.
C4 w sumie trochę tańszy, ale S-maxy też staniały.
Oba raczej dobrze wykonane, użytkownicy raczej chwalą.
Jak się w długich trasach sprawują? Tylne siedzenia S-maxa są raczej twarde.

W sumie samochód musi służyc do jazdy i po mieście i w trasie. Dużo nim będzie jeździła żona, do pracy, z dziećmi.

A może

Kup Dodge`a lub Chrysler`a wtedy będziesz wiedział co to znaczy wygodny samochód.
Zysk dodatkowy - wszystko się zmieści.
Pozdrawiam
Krzbal

Data: 2009-08-15 18:37:59
Autor: Waldek Godel
Samochód van dla rodziny
Dnia Sat, 15 Aug 2009 19:25:55 +0200, Krzbal napisał(a):

Kup Dodge`a lub Chrysler`a wtedy będziesz wiedział co to znaczy wygodny samochód.
Zysk dodatkowy - wszystko się zmieści.

A to prawda.. ekstra miejsce na różne rzeczy, zwłaszcza między plastikami
:-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-16 12:24:52
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Samochód van dla rodziny
Waldek Godel pisze:
[...]

Składane miejsce parkingowe ;)

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl

Data: 2009-08-15 21:06:25
Autor: Abecadło
Samochód van dla rodziny
Kup Dodge`a lub Chrysler`a wtedy będziesz wiedział co to znaczy wygodny samochód.
Zysk dodatkowy - wszystko się zmieści.

Chyba nie przekonam żony żeby codzinnie tym czymś się przepychała i parkowała na mieście.
Ale dzieki za radę, rozważałem i wykluczyłem.

Data: 2009-08-15 12:51:06
Autor: slaweks
Samochód van dla rodziny
On 15 Sie, 21:06, "Abecadło" <al...@hinskiezeki.com> wrote:
> [...]

parkowała na mieście.
Ale dzieki za radę, rozważałem i wykluczyłem.

Tak. Voyager 5.0 vs C4 4.2 - jest pewna różnica w długości.

Samochód van dla rodziny