Samochód van dla rodziny

Data: 2009-08-16 01:37:45
Autor: Bastion
Samochód van dla rodziny

Użytkownik "Abecadło" <altam@hinskiezeki.com> napisał w wiadomości news:h660le$9ej$1news.onet.pl...
Jesteście już w większości po wakacjach i doświadczenaich w transporcie.
Polećcie coś dla 4-osobowej rodziny (dwa foteliki) i żony która lubi mieć wszyko przy sobie.

Widze, ze szukasz auta zarowno do miasta jak i w trase.
Pewnie dla "baby" francuzy beda w sam raz.
Niemniej jezeli chcesz miec auto praktyczne a nie puderniczke
to szukalbym gdzies tu: Zafira-Sharan-Verso.

W Zafirze i Verso jest swietny system skladania siedzen. Zobacz
jak to wyglada w praktyce! C4/Dodge`a /Chrysler`a/autka na F
jednak bym sobie odpuscil.

Jak dla mnie swietnymi znawcami aut sa taryfiarze, jezeli chodzi o
vany to (przynajmniej w 3M) w przewadze sa Galaxy/Sharan/Zafira.

Data: 2009-08-17 11:54:30
Autor: MacGregor
Samochód van dla rodziny
Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:h67hii$44g$1mx1.internetia.pl...
[...]
Witam!
Miałem podobny problem, ale 3 dzieci. ;-)

Widze, ze szukasz auta zarowno do miasta jak i w trase.
Pewnie dla "baby" francuzy beda w sam raz.
Niemniej jezeli chcesz miec auto praktyczne a nie puderniczke
to szukalbym gdzies tu: Zafira-Sharan-Verso.

Zafira jest sporo mniejsza od sharana. Sharan, Galaxy i Alhambra to jedno auto (było).
Toyota Corolla Verso jest całkiem fajnym wyborem, ale ma niezbyt duży bagażnik.

W Zafirze i Verso jest swietny system skladania siedzen. Zobacz
jak to wyglada w praktyce! C4/Dodge`a /Chrysler`a/autka na F
jednak bym sobie odpuscil.
Składanie siedzeń mają też S-max, Galaxy i inne - to już nie jest jakiś super wodotrysk ;-)
Chrysler ma jedną (dużą) wadę. Ma co prawda 3 rzędy siedzeń, ale w 2 są tylko 2 fotele a na końcu jest kanapa.
Znajoma powozi takim i mówi, że to strasznie niewygodne (mały bagażnik jak bieżesz więcej niż 2 osoby do tyłu)
Jak dla mnie swietnymi znawcami aut sa taryfiarze, jezeli chodzi o
vany to (przynajmniej w 3M) w przewadze sa Galaxy/Sharan/Zafira.

A wyżej piszesz, że Forda byś odpuścił. A Galaxy to Ford ;-)

Mój wybór padł na S-maxa i jestem z niego bardzo zadowolony. ;-)

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Samochód van dla rodziny