Samochód w firmie

Data: 2010-01-31 19:21:54
Autor: beznick
Samochód w firmie

Użytkownik "Marcin Leśniak" <lesmarc78@onet.pl> napisał w wiadomości news:hk4h0d$jlr$1news.onet.pl...

Mam zamiar założyć działalność gospodarczą. Aktualnie jestem na etacie i DG będzie dodatkowym źródłem dochodu. Jakie składki muszę opłacać. Druga sprawa dotyczy samochodu: moja dziewczyna posiada samochód i chciałbym go wciągnąć do DG (nie jestem w tej chwili właścicielem, ale zawsze można wrzucić

Poczytaj grupę pl.soc.prawo.podatki bo dużo wiedzy przed Tobą, jak nie chcesz dać się w przyszłosci zaskoczyć.

Samochód w firmie