Samochód - współwłaściciel (problem po rozwodzie).

Data: 2010-04-22 13:35:58
Autor: Egon
Samochód - współwłaściciel (problem po rozwodzie).
Jestem po rozwodzie (wyrok prawomocny).
Nie chcę dochodzić podziału majątku = chcę wszystko zostawić
byłej żonie, poza samochodem - którego jestem współwłaścicielem.
W dowodzie rejestracyjnym stosowna adnotacja jest oczywiście wprowadzona.

Jak rozegrać optymalnie ten temat, kiedy samochód został zakupiony przy udziale
50% ona 50% ja a chcę "podzielić" jedynie to auto.

= spłata w/w 50% kosztów zakupu przez byłą żonę i przerejstrowanie
   auta na nią?
= takie rozwiązanie jest dla mnie do przyjęcia
ale... jak to rozegrać aby odbyło się to sprawnie "z mocy prawa" ?
&  inne rozwiązania?

Problemem jest to, że kontakt z byłą żoną jest zerowy
(próby podjęcia tego tematu implikują odkładaniem słuchawki przez w/w).

Uprzejmie proszę o informację zwrotną.

(-)Egon.

Samochód - współwłaściciel (problem po rozwodzie).