Samochodem czy samolotem?

Data: 2010-09-04 13:43:49
Autor: abc
Samochodem czy samolotem?
Znany z "postawy służebnej" Tadeusz Mazowiecki zarzucił Jarosławowi
Kaczyńskiemu "nikczemność", bo powołując się na swego nieżyjącego brata
wystąpił przeciwko również nieżyjącemu Bronisławowi Geremkowi, który "nie
może się bronić".

Bronisław Geremek rzeczywiście bronić się nie może, no ale Tadeusz
Mazowiecki przecież żyje i w związku z tym może nie tylko się bronić, ale
pewne sprawy wyjaśnić.

A wyjaśnienia wymagałby nawet sposób, w jaki Tadeusz Mazowiecki i Bronisław
Geremek dostali się do Stoczni Gdańskiej w sierpniu 1980 roku.

Według oficjalnej, zatwierdzonej do wierzenia wersji wydarzeń, przybyli tam
samochodem Bronisława Geremka.

Ale Andrzej Kołodziej, przywódca strajku w Stoczni im. Komuny Paryskiej w
Gdyni twierdzi: "Również później dowiedzieliśmy się, że doradców
przywieziono do Gdańska samolotem rządowym".

Anna Walentynowicz w wywiadzie dla miesięcznika "Arcana" dodaje, że
"najpierw spotkali się z I sekretarzem KW Fiszbachem, naradzili się, a potem
przyszedł Mazowiecki z Geremkiem i odczytali nam poparcie 64
intelektualistów".

Więc jak to było naprawdę? Samochodem, czy samolotem? Najpierw do Stoczni,
czy najpierw do sekretarza Fiszbacha? Co powiedział sekretarz Fiszbach, czy
wyznaczył jakieś zadania?

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1751

Data: 2010-09-04 08:46:30
Autor: DJ MC Donald Musk
Samochodem czy samolotem?
On 4 Wrz, 13:43, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

na pewno ich podwiozla od fiszbacha pani profesor Hendryka Krzywynos!

Data: 2010-09-04 18:54:22
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:b134193f-317e-47f3-9dd0-1378f7a63e53e14g2000yqe.googlegroups.com...
On 4 Wrz, 13:43, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

-- -- -- -- --
mialaby taka mozliwosc jadac przystanek w kierunku sopotu ale zatrzymala tramwaj. nie chcialo sie jej pewnie pracowac, albo po prostu staly przed nia tramwaje. nawet teraz tak sie zdarza w razie awarii. nawet podjerzewam ze gdyby wolna byla droga i brak wymowki aby sie wymigac od pracy jechalaby cala dniowke
awe

Data: 2010-09-04 13:50:10
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-04 13:43, abc pisze:
Znany z "postawy służebnej" Tadeusz Mazowiecki zarzucił Jarosławowi
Kaczyńskiemu "nikczemność",

Ten osobnik nie jest godny nawet wymawiać  wymawiać imienia Kaczyńskiego.. Pokazał na co go stać jako "specjalnego wysłannika" ONZ do Jugosławii.

Data: 2010-09-04 14:05:18
Autor: pluton
Samochodem czy samolotem?

Ten osobnik nie jest godny nawet wymawiać  wymawiać imienia
Kaczyńskiego..

Jam jest Jarosław - Prezes twój,
którym cię w 89-tym roku, wraz z niewielk? pomoc? Brata mojego Lecha,
wywiódł z mocy sowieckiej, z domu niewoli.

1. Nie będziesz miał Prezesów cudzych przede mn?.

2. Nie będziesz brał imienia Prezesa twego nadaremno, je?li to nie będ?
peany pochwalne lub kwiczenie z zachwytu na sam widok, tak jak było ostatnio
na zjeĽdzie Partii w Poznaniu oraz rocznicowym ZjeĽdzie PiSSolidarno?ci w
Gdyni.

3. Pamiętaj, aby? dzień urodzin Braci oraz dzień ?mierci Brata Mniej Ważnego
jako ?więty ?więcił.

4. Czcij Prezesa swego bardziej niż ojca swego i matkę swoj?.

5. Nie zabijaj pomysłów Prezesa swojego przedstawiaj?c jakie? własne
głupoty, bo wylecisz z PiS-u na zbit? mordę, tak jak Ludwik Dorn.

6. Nie cudzołóż rozmawiaj?c publicznie z politykami innych partii, je?li nie
potrafisz im dokopać, lub, co gorsze, okaż? się bardziej inteligentni od
ciebie. Szczególnie nie wdawaj się w dyskusje z Palikotem, bo ten nawet
Prezesowi jest w stanie dokopać.

7. Nie kradnij wypowiedzi Prezesa twojego, przedstawiaj?c jako własne.
Zawsze zaznaczaj: "Cytuję Prezesa", lub "Tak powiedział Jarosław Kaczyński".

8. Nie mów fałszywego ?wiadectwa przeciw bliĽniemu swemu, chyba, że jest z
innej niż PiS partii.

9. Nie poż?daj żony Prezesa swego, bo biedne kocisko tego nie wytrzyma.
10. Ani żadnej rzeczy (szczególnie WŁADZY!!!), która jego (Prezesa) jest.

I tak mi dopomóż Bóg.

Nullification

Data: 2010-09-04 19:48:05
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-04 14:05, pluton pisze:
[...]

Nie jestem zwolennikiem Prezesa, ani nie mam go z człowieka kryształowo czystego. Ale Mazowiecki to nawet butów nie jest mu godzien czyścić pod względem uczciwości i mówienia prawdy.

Data: 2010-09-04 14:23:54
Autor: 1634Racine
Samochodem czy samolotem?
jadrys in news:i5tbps$7fg$1news.onet.pl
 Tadeusz Mazowiecki    [.....] Pokazał na co go stać jako "specjalnego wysłannika" ONZ do Jugosławii.

a moglbys dokladniej? tzn. dokladniej co do faktow.
Faktycznie, od dawna zastanawia mnie: co, TAK NAPRAWDĘ, zrobil i co mogl zrobic Mazowiecki, jako czlowiek misji do Jugoslawii dawnej. Zaraz... Jako kto on tam w ogole pojechal? Jako szef tej misji...? Nie pamietam. W kazdym razie pamietam, że nic PRAKTYCZNIE z tego potem nie wynikalo i tak jakby przylozył/przylozyli sie tylko do oglądactwa ludobójstwa. Nie bylo tak?

Data: 2010-09-04 19:47:51
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-04 14:23, 1634Racine pisze:
[...]

Jako specjalny wysłannik ONZ. Żeby ocenić sytuację w bombardowanej przez NATO Jugosławii. Widziałem go po tej misji w TV. Ten zakłamaniec oskarżał Serbów i Milosevicia a ani słowa o mieszkańcach Kragujevac rozszarpanych bombami NATO-wskich samolotów. A wiem dobrze że był na miejscu tego bombardowania i widział krwawe strzępy które pozostały z serbskich cywilów idących do pracy.

Data: 2010-09-04 15:53:44
Autor: MH
Samochodem czy samolotem?

--

Otóż i to !!  Kaczyński za to pojechał na Ukrainę , za co w dowód wdzięczności
Ukraińcy zorganizowali rajd rowerowy szlakami Bandery. O zwycięstwie Gruzinów

MH

Data: 2010-09-04 19:47:36
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-04 15:53, MH pisze:
[...]

Daj spokój - daleko mi do sympatii do Kaczyńskiego.

Data: 2010-09-04 23:16:14
Autor: MH
Samochodem czy samolotem?

> [...]
>
> MH

Daj spokój - daleko mi do sympatii do Kaczyńskiego.

No to skąd ten dysonans??  Albo jeszcze inaczej , a cóż mógł Twoim zdaniem
uczynić wówczas u Jugoli Mazowiecki ??

MH

Data: 2010-09-06 12:14:33
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-04 23:16, MH pisze:
--
[...]

Mam Kaczyńskiego nie za kogoś porządnego, ale za mniejsze zło.

Nic nie mógł poza powiedzeniem prawdy. Niestety nie zrobił tego. I w moich oczach na zawsze pozostanie człowoekiem bardzo mało wiarygodnym.

Data: 2010-09-05 10:01:11
Autor: [heÂŽsk]
Samochodem czy samolotem?
On Sat, 04 Sep 2010 19:47:36 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Daj spokój - daleko mi do sympatii do Kaczyńskiego.

 oooo, to cos nowego. jeszcze kilka m-cy temu piales z zachwytu  nad jego geniuszem. nawet glosowales na "przyszlego prezydenta".

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-06 12:12:23
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-05 10:01, "[heÂŽsk]" pisze:
[...]

Chyba mnie z kimś pomyliłeś. Owszem - miałem w planie na niego zagłosować, ale tylko z tego powodu że uważałem że on był lepszym kandydatem od Komorowskiego. A lepszym wcale nie znaczy że dobrym.

Data: 2010-09-04 16:08:20
Autor: cirrus
Samochodem czy samolotem?
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c8230fe$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pisałem już kretynie, że łodzia podwodną z napędem atomowym,

--
stevep

Data: 2010-09-04 16:10:21
Autor: Grzegorz Z.
Samochodem czy samolotem?
Pisałem już kretynie, że łodzia podwodną z napędem atomowym,

Ruskim ufem, tym samym co wpadło do basenu portowego w Gdyni w 1959.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 17:19:37
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1hppq0qk5ahvn.1dl09nv6cwuq$.dlg40tude.net...
Pisałem już kretynie, że łodzia podwodną z napędem atomowym,

Ruskim ufem, tym samym co wpadło do basenu portowego w Gdyni w 1959.

-- -- -- -- -- -- -
bluskotliwe nie ma co
awe

Data: 2010-09-04 17:34:22
Autor: Kostek Wycirowski
Samochodem czy samolotem?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i5tnnv$51i$1news.onet.pl...

[...]

Ty jesteś tak samo "bluskotliwy", gównożerco...

Data: 2010-09-04 17:47:39
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i5tout$lfj$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ale wy glupi wycior
awe

Data: 2010-09-04 21:32:57
Autor: Kostek Wycirowski
Samochodem czy samolotem?

"awe" <
Ty jesteś tak samo "bluskotliwy", gównożerco...
-- -- -- -- -- -- -- --
ale wy glupi wycior
awe

Jak chcesz, żebym był w stanie chociaż w przybliżeniu twój gównożerczy bełkot rozumieć - zacznij pisać po polsku.

Data: 2010-09-05 00:00:45
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i5u6u8$u91$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
to nie belkot tylko pewnie masz pierwsze objawy alzheimer'a
awe

Data: 2010-09-05 01:31:25
Autor: Kostek Wycirowski
Samochodem czy samolotem?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i5ufq1$3uj$1news.onet.pl...

[...]

Jak już mówiłem, pisz gównojadzie po polsku, twoje bełkotanie jest niezrozumiałe.

Data: 2010-09-05 07:23:08
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i5ukse$743$1news01.versatel.de...

[...]

to zmien grupe na muminki
awe

Data: 2010-09-05 09:16:29
Autor: Kostek Wycirowski
Samochodem czy samolotem?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
to zmien grupe na muminki
awe
Pisz po polsku matole. To jest grupa PL.soc.polityka. A nie awe.kaszanka.debil. Już ci mówiłem, swoim polskawym pisaniem obrażasz Polskę i Polaków.

Data: 2010-09-06 07:53:36
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i5vg4d$je4$1news01.versatel.de...

[...]

[...]