Samochodem czy samolotem?

Data: 2010-09-04 13:50:10
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-04 13:43, abc pisze:
Znany z "postawy służebnej" Tadeusz Mazowiecki zarzucił Jarosławowi
Kaczyńskiemu "nikczemność",

Ten osobnik nie jest godny nawet wymawiać  wymawiać imienia Kaczyńskiego.. Pokazał na co go stać jako "specjalnego wysłannika" ONZ do Jugosławii.

Data: 2010-09-04 14:05:18
Autor: pluton
Samochodem czy samolotem?

Ten osobnik nie jest godny nawet wymawiać  wymawiać imienia
Kaczyńskiego..

Jam jest Jarosław - Prezes twój,
którym cię w 89-tym roku, wraz z niewielk? pomoc? Brata mojego Lecha,
wywiódł z mocy sowieckiej, z domu niewoli.

1. Nie będziesz miał Prezesów cudzych przede mn?.

2. Nie będziesz brał imienia Prezesa twego nadaremno, je?li to nie będ?
peany pochwalne lub kwiczenie z zachwytu na sam widok, tak jak było ostatnio
na zjeĽdzie Partii w Poznaniu oraz rocznicowym ZjeĽdzie PiSSolidarno?ci w
Gdyni.

3. Pamiętaj, aby? dzień urodzin Braci oraz dzień ?mierci Brata Mniej Ważnego
jako ?więty ?więcił.

4. Czcij Prezesa swego bardziej niż ojca swego i matkę swoj?.

5. Nie zabijaj pomysłów Prezesa swojego przedstawiaj?c jakie? własne
głupoty, bo wylecisz z PiS-u na zbit? mordę, tak jak Ludwik Dorn.

6. Nie cudzołóż rozmawiaj?c publicznie z politykami innych partii, je?li nie
potrafisz im dokopać, lub, co gorsze, okaż? się bardziej inteligentni od
ciebie. Szczególnie nie wdawaj się w dyskusje z Palikotem, bo ten nawet
Prezesowi jest w stanie dokopać.

7. Nie kradnij wypowiedzi Prezesa twojego, przedstawiaj?c jako własne.
Zawsze zaznaczaj: "Cytuję Prezesa", lub "Tak powiedział Jarosław Kaczyński".

8. Nie mów fałszywego ?wiadectwa przeciw bliĽniemu swemu, chyba, że jest z
innej niż PiS partii.

9. Nie poż?daj żony Prezesa swego, bo biedne kocisko tego nie wytrzyma.
10. Ani żadnej rzeczy (szczególnie WŁADZY!!!), która jego (Prezesa) jest.

I tak mi dopomóż Bóg.

Nullification

Data: 2010-09-04 19:48:05
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-04 14:05, pluton pisze:
[...]

Nie jestem zwolennikiem Prezesa, ani nie mam go z człowieka kryształowo czystego. Ale Mazowiecki to nawet butów nie jest mu godzien czyścić pod względem uczciwości i mówienia prawdy.

Data: 2010-09-04 14:23:54
Autor: 1634Racine
Samochodem czy samolotem?
jadrys in news:i5tbps$7fg$1news.onet.pl
 Tadeusz Mazowiecki    [.....] Pokazał na co go stać jako "specjalnego wysłannika" ONZ do Jugosławii.

a moglbys dokladniej? tzn. dokladniej co do faktow.
Faktycznie, od dawna zastanawia mnie: co, TAK NAPRAWDĘ, zrobil i co mogl zrobic Mazowiecki, jako czlowiek misji do Jugoslawii dawnej. Zaraz... Jako kto on tam w ogole pojechal? Jako szef tej misji...? Nie pamietam. W kazdym razie pamietam, że nic PRAKTYCZNIE z tego potem nie wynikalo i tak jakby przylozył/przylozyli sie tylko do oglądactwa ludobójstwa. Nie bylo tak?

Data: 2010-09-04 19:47:51
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-04 14:23, 1634Racine pisze:
[...]

Jako specjalny wysłannik ONZ. Żeby ocenić sytuację w bombardowanej przez NATO Jugosławii. Widziałem go po tej misji w TV. Ten zakłamaniec oskarżał Serbów i Milosevicia a ani słowa o mieszkańcach Kragujevac rozszarpanych bombami NATO-wskich samolotów. A wiem dobrze że był na miejscu tego bombardowania i widział krwawe strzępy które pozostały z serbskich cywilów idących do pracy.

Data: 2010-09-04 15:53:44
Autor: MH
Samochodem czy samolotem?

--

Otóż i to !!  Kaczyński za to pojechał na Ukrainę , za co w dowód wdzięczności
Ukraińcy zorganizowali rajd rowerowy szlakami Bandery. O zwycięstwie Gruzinów

MH

Data: 2010-09-04 19:47:36
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-04 15:53, MH pisze:
[...]

Daj spokój - daleko mi do sympatii do Kaczyńskiego.

Data: 2010-09-04 23:16:14
Autor: MH
Samochodem czy samolotem?

> [...]
>
> MH

Daj spokój - daleko mi do sympatii do Kaczyńskiego.

No to skąd ten dysonans??  Albo jeszcze inaczej , a cóż mógł Twoim zdaniem
uczynić wówczas u Jugoli Mazowiecki ??

MH

Data: 2010-09-06 12:14:33
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-04 23:16, MH pisze:
--
[...]

Mam Kaczyńskiego nie za kogoś porządnego, ale za mniejsze zło.

Nic nie mógł poza powiedzeniem prawdy. Niestety nie zrobił tego. I w moich oczach na zawsze pozostanie człowoekiem bardzo mało wiarygodnym.

Data: 2010-09-05 10:01:11
Autor: [heÂŽsk]
Samochodem czy samolotem?
On Sat, 04 Sep 2010 19:47:36 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Daj spokój - daleko mi do sympatii do Kaczyńskiego.

 oooo, to cos nowego. jeszcze kilka m-cy temu piales z zachwytu  nad jego geniuszem. nawet glosowales na "przyszlego prezydenta".

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-06 12:12:23
Autor: jadrys
Samochodem czy samolotem?
  W dniu 2010-09-05 10:01, "[heÂŽsk]" pisze:
[...]

Chyba mnie z kimś pomyliłeś. Owszem - miałem w planie na niego zagłosować, ale tylko z tego powodu że uważałem że on był lepszym kandydatem od Komorowskiego. A lepszym wcale nie znaczy że dobrym.

Samochodem czy samolotem?