Samochodem czy samolotem?

Data: 2010-09-04 16:08:20
Autor: cirrus
Samochodem czy samolotem?
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c8230fe$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
Znany z "postawy służebnej" Tadeusz Mazowiecki zarzucił Jarosławowi
Kaczyńskiemu "nikczemność", bo powołując się na swego nieżyjącego brata
wystąpił przeciwko również nieżyjącemu Bronisławowi Geremkowi, który "nie
może się bronić".
Bronisław Geremek rzeczywiście bronić się nie może, no ale Tadeusz
Mazowiecki przecież żyje i w związku z tym może nie tylko się bronić, ale
pewne sprawy wyjaśnić.
A wyjaśnienia wymagałby nawet sposób, w jaki Tadeusz Mazowiecki i
Bronisław Geremek dostali się do Stoczni Gdańskiej w sierpniu 1980 roku.
Według oficjalnej, zatwierdzonej do wierzenia wersji wydarzeń, przybyli
tam samochodem Bronisława Geremka.
Ale Andrzej Kołodziej, przywódca strajku w Stoczni im. Komuny Paryskiej w
Gdyni twierdzi: "Również później dowiedzieliśmy się, że doradców
przywieziono do Gdańska samolotem rządowym".
Anna Walentynowicz w wywiadzie dla miesięcznika "Arcana" dodaje, że
"najpierw spotkali się z I sekretarzem KW Fiszbachem, naradzili się, a
potem przyszedł Mazowiecki z Geremkiem i odczytali nam poparcie 64
intelektualistów".
Więc jak to było naprawdę? Samochodem, czy samolotem? Najpierw do Stoczni,
czy najpierw do sekretarza Fiszbacha? Co powiedział sekretarz Fiszbach,
czy wyznaczył jakieś zadania?
Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1751

Pisałem już kretynie, że łodzia podwodną z napędem atomowym,

--
stevep

Data: 2010-09-04 16:10:21
Autor: Grzegorz Z.
Samochodem czy samolotem?
Pisałem już kretynie, że łodzia podwodną z napędem atomowym,

Ruskim ufem, tym samym co wpadło do basenu portowego w Gdyni w 1959.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-04 17:19:37
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1hppq0qk5ahvn.1dl09nv6cwuq$.dlg40tude.net...
Pisałem już kretynie, że łodzia podwodną z napędem atomowym,

Ruskim ufem, tym samym co wpadło do basenu portowego w Gdyni w 1959.

-- -- -- -- -- -- -
bluskotliwe nie ma co
awe

Data: 2010-09-04 17:34:22
Autor: Kostek Wycirowski
Samochodem czy samolotem?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i5tnnv$51i$1news.onet.pl...

[...]

Ty jesteś tak samo "bluskotliwy", gównożerco...

Data: 2010-09-04 17:47:39
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i5tout$lfj$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ale wy glupi wycior
awe

Data: 2010-09-04 21:32:57
Autor: Kostek Wycirowski
Samochodem czy samolotem?

"awe" <
Ty jesteś tak samo "bluskotliwy", gównożerco...
-- -- -- -- -- -- -- --
ale wy glupi wycior
awe

Jak chcesz, żebym był w stanie chociaż w przybliżeniu twój gównożerczy bełkot rozumieć - zacznij pisać po polsku.

Data: 2010-09-05 00:00:45
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i5u6u8$u91$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
to nie belkot tylko pewnie masz pierwsze objawy alzheimer'a
awe

Data: 2010-09-05 01:31:25
Autor: Kostek Wycirowski
Samochodem czy samolotem?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i5ufq1$3uj$1news.onet.pl...

[...]

Jak już mówiłem, pisz gównojadzie po polsku, twoje bełkotanie jest niezrozumiałe.

Data: 2010-09-05 07:23:08
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i5ukse$743$1news01.versatel.de...

[...]

to zmien grupe na muminki
awe

Data: 2010-09-05 09:16:29
Autor: Kostek Wycirowski
Samochodem czy samolotem?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
to zmien grupe na muminki
awe
Pisz po polsku matole. To jest grupa PL.soc.polityka. A nie awe.kaszanka.debil. Już ci mówiłem, swoim polskawym pisaniem obrażasz Polskę i Polaków.

Data: 2010-09-06 07:53:36
Autor: awe
Samochodem czy samolotem?

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i5vg4d$je4$1news01.versatel.de...

[...]

[...]