Data: 2009-08-11 18:25:03 | |
Autor: newsy_gazeta | |
Samochodem do Londynu | |
CUT_INZ pisze:
Więc trasa ok 3300km. Będę miał kierowcę zmiennika. to powinno być bez problemu jak masz zmiennika
mi zawsze (miesiące wakacyjne, poprzednie lata) prom wychodził 2-3x taniej niż tunel, wybierałem najtańszy (dunkierka-dover), nie pamiętam już czasu potrzebnego do przepłynięcia, 1,5h chyba.. ale za to głowy nie dam (znajdziesz napewno na stronie przewoźnika choćby google: norfolkline) związane z zakupem biletów? Idzie się jakoś dogadać? Ile trwa przejazd strony do zakupu biletów na prom masz również po polsku, nie ma problemu, opłata z karty kredytowej, z dogadaniem nie ma problemu żadnego (a jakimś mistrzem z niewiadomo iloma certyfikatami języków nie jestem), nie ma problemu jeżeli przyjedziesz wcześniej niż masz zabookowany prom, najczęściej za free Ci przebookowują i płyniesz tym najbliższym tunelem, promem? Jest gdzie spać? Jeśli to ma znaczenie to będę jechać na tym najtańszym, którym ja zawsze kursowałem (jakieś 6x) nie, są jakieś kanapy etc, gdzie możesz się położyć, ale nie są to typowe warunki do spania.. dostawczakiem w dizlu ;p (do 3,5t) ma znaczenie jeżeli auto ponad 5m, będzie sporo drożej na promie i.. wtedy może taniej wyjdzie tunel, to musisz sprawdzić.. w tunelu to nie robi takiej różnicy jak na promie, gdzie auta są poupychane jedno za drugim ciasno
google: nofolkline, tam masz wszytskie warunki i ceny co do samej trasy, ja jechałem z Lublina - około dobę do Londynu (czas łącznie z promem), niestety sam jeden miałem prawo jazdy, u Ciebie bliżej i 2 kierowców, to wygodniej. nie bez znaczenia jest też to, że wiele czasu zajmuje dojazd do Łodzi po beznadziejnych drogach, a Ty masz zaraz autostradę i lecisz spokojnie sobie. ja leciałem autem na gaz, nie było problemów, Ty masz diesla, tymbardziej problemów brak. (np autem z lpg nie można przez tunel jechać). są jeszcze promy z innych miejscowości (mniej km robisz drogami, dłuższy rejs promem), ale mi to nigdy się nie opłacało R |
|
Data: 2009-08-11 18:40:20 | |
Autor: CUT_INZ | |
Samochodem do Londynu | |
newsy_gazeta pisze:
Pojadę Vito2 które ma długość 5,2m. Nie wiem do jakiej grupy kwalifikuje się to auto.dostawczakiem w dizlu ;p (do 3,5t) -- Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02 Honda VFR 800A V-TEC '08 NIE JESTEM Z WARSZAWY |
|
Data: 2009-08-11 19:04:30 | |
Autor: newsy_gazeta | |
Samochodem do Londynu | |
CUT_INZ pisze:
newsy_gazeta pisze:musisz zobaczyć na stronie przewoźnika, chyba właśnie 5.2 było granicą jak pamiętam, zobacz na stronie.. zresztą jakby była granica 5.2 czy 5.1 nawet to wjeżdżasz i deklarujesz poniżej granicy i 10cm różnicy aż takiej nie robi przecież.. nikt tam Ci nie mierzy samochodu, chodzi o ogólny podział na klasy pojazdów, tzn w jednym miejscu dłuższe jakieś np Sprintery, LDV itp, a w innym zwykłe osobówki, kombi, czy VANy R |
|
Data: 2009-08-11 19:06:34 | |
Autor: newsy_gazeta | |
Samochodem do Londynu | |
CUT_INZ pisze:
newsy_gazeta pisze:http://www.norfolkline.pl/ferry/#08110540 z tego wynika, że ograniczeniem jest tylko wysokość (do 2.4m i od 2.4m), inne kategorie to rower, czy samochód z przyczepą, więc Vito powinno się mieścić w tej standardowej klasie jak ja jeżdziłem to było jeszcze coś apropos długości samochodu,a le tutaj nie widzę teraz tego R |