Samochodowe rejestratory obrazu

Data: 2010-01-23 11:20:31
Autor: Samotnik
Samochodowe rejestratory obrazu
Dnia 22.01.2010 kietlak <kietlak@poczta.onet.pl> napisał/a:
Od kilku miesi?cy jestem u?ytkownikiem CarCamOne, ale ju? kilka razy
zauwa?y?em ?e zdarzaj? si? sytuacje których kamerka nie zarejestrowa?a i
jest to ewidentny b??d kamerki, bo zawsze numeruje ona kolejne nagrania
kolejnymi numerami - a te brakuj?ce pokrywaj? si? z dziurami w numeracji
(niestety czasami trafiaj?cymi si?).

A nie wyłącza Ci się zasilanie albo nie wyjmujesz z gniazda zapalczniki? Na
pewno po tym drugim kamera nie zapisze na kartę pliku i zostaje dziura.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-01-23 23:48:54
Autor: kietlak
Samochodowe rejestratory obrazu
> Od kilku miesięcy jestem użytkownikiem CarCamOne, ale już kilka razy
> zauważyłem że zdarzają się sytuacje których kamerka nie zarejestrowała i
> jest to ewidentny błąd kamerki, bo zawsze numeruje ona kolejne nagrania
> kolejnymi numerami - a te brakujące pokrywają się z dziurami w numeracji
> (niestety czasami trafiającymi się).

A nie wyłącza Ci się zasilanie albo nie wyjmujesz z gniazda zapalczniki?
Na
pewno po tym drugim kamera nie zapisze na kartę pliku i zostaje dziura.

Zasilanie się nie wyłącza, ani nie jest wyjmowane z gniazda - zresztą w
takim przypadku nic by nie zostało nagrane, ale też następne nagranie miało
by numer kolejny po poprzednio nagranym, a mi powstaje przerwa w numeracji.
Takie same objawy trafiają się moim znajomym :(
Dlatego szukam jakiegoś bardziej niezawodnego urządzenia.

kietlak

Samochodowe rejestratory obrazu