Samochody TATA

Data: 2009-02-28 12:47:14
Autor: tbud
Samochody TATA
Czy są osoby, który zakupiły już samochody Tata. Macie już jakieś wrażenia i opinie o ich eksploatacji?

-- -
Nie wiesz gdzie pojechać
www.atrakcyjnaturystyka.pl

Data: 2009-02-28 14:14:23
Autor: Tomasz Pyra
Samochody TATA
tbud pisze:
Czy są osoby, który zakupiły już samochody Tata. Macie już jakieś wrażenia i opinie o ich eksploatacji?

Chodzi Ci zapewne o samochód Tata Nano, bo sam koncern Tata produkuje wiele różnych samochodów (m.in. Jaguary i Land Rovery).

Samochód Tata Nano nie jest jeszcze dostępny w Europie, a ma być nie wcześniej niż za pół roku.

Data: 2009-02-28 14:17:48
Autor: Adam Szewczak
Samochody TATA

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:gobdet$pp6$1atlantis.news.neostrada.pl...
tbud pisze:
[...]

    No ale sprzedaja te takie podobne do Punto i Palio ;P

Nawet w miejscowosci obok widzialem ktos se takiego kupil. Ale opinii nie znam.

Moze na autocentrum cos jest.

PZDr
Adam

Data: 2009-02-28 15:46:42
Autor: Alex81
Samochody TATA
In article <gobdj6$3v8$1@news.onet.pl>, horses@usuń.poczta.onet.pl says....
    No ale sprzedaja te takie podobne do Punto i Palio ;P

Punto? Indica to zwykłe Palio, Indigo to Palio Weekend.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-02-28 14:27:04
Autor: Wojtek
Samochody TATA

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości

Samochód Tata Nano nie jest jeszcze dostępny w Europie, a ma być

Mnie bardziej interesuje opinia o TATA INDICA diesel.
Parametry i wygląd są zachęcające.
Cena rewelacyjna.
Czy ktoś z grupy ma takie auto?

Pozdrawiam

Data: 2009-02-28 14:36:54
Autor: Erwin
Samochody TATA

http://szypulski.motogrono.pl/tata-indica-diesel-test-taty-i-corki/

Data: 2009-02-28 14:44:20
Autor: Wojtek
Samochody TATA

Użytkownik "Erwin" <bonoedge1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1a16.000000ab.49a93df6newsgate.onet.pl...

Mnie bardziej interesuje opinia o TATA INDICA diesel.
Parametry i wygląd są zachęcające.
Cena rewelacyjna.

http://szypulski.motogrono.pl/tata-indica-diesel-test-taty-i-corki/

Dziękuję, jest gorzej niż myślałem.
Pozdrawiam

Data: 2009-02-28 15:17:17
Autor: Piotrek
Samochody TATA
Dziękuję, jest gorzej niż myślałem.

ja bym do takich rewelacji jakiejs dziennikarzyny podchodzil bardzo ostroznie
obecnie juz nie ma obiektywnych redakcji i ci ludzie(bo dziennikarzami ich juz nazywac nie mozna) pisza za co im sie zaplaci.
nie bronie tego samochodu bo go na zywo nie widzialem, ale obiektywizmu po redakcji auto swiata bym sie nie spodziewal.

lepiej szukaj po jakis forach opini ludzi ktorzy maja wieksze doswiadczenie z tym samochodem niz jakis sprzedajny pismak :)
wlasciciel tez gloryfikuje czesto swoj samochod ale jest w nim napewno o wiele wiecej obiektywizmu

ps
artykul caly jest moim zdaniem mocno naciagany :)
"otwarciu drzwi w nos uderza ostry smród tanich plastików.  Zauważyła to nawet moja 6-cio letnia córka:
- Tata, co tu tak śmierdzi? Wylało ci się coś? Pamiętasz starą Ładę mamy? Tam też tak śmierdziało!"

6 letnia corka _pamieta_ jak smierdzialo w starej Ladzie mamy ?
hmmmm ja juz lady nie widzialem spoooro lat na drogach, a to dziecko musialo by jechac w ciagu ostatnich 4 lat tym samochodem zeby cos takiego zapamietac.
w dzisiejszych czasach jezdzic lada ? jeszcze lada dla kobiety ?
oj cos mi tutaj smierdzi ze marna dziennikarzyna cos wyssala z palca :P

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-02-28 15:39:00
Autor: mirek
Samochody TATA
Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:gobh0k$9ag$1opal.futuro.pl...
[...]

Najbardzioej podoba mmi sie stwierdzenie ,że oni dopiero uczą sie robić samochody. Firma TATA jest dośc leciwa i w azji bardzo popularna , niektóre TATA wyglądają na 20 -letnie co najmniej.

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com

Data: 2009-02-28 19:13:04
Autor: Tomek
Samochody TATA
[...]

Mam podobne zdanie. To nie żaden test tylko wyrok na aucie którego na oczy nie widział

Tomek

Data: 2009-03-03 17:04:41
Autor: Konrad Bagiński
Samochody TATA
Tomek <binar@op.pl> napisał(a):
> [...]

Mam podobne zdanie. To nie żaden test tylko wyrok na aucie którego na oczy nie widział

Po pierwsze, panowie - sam wykonuję ten zawód i już nauczyłem się śmiać z
dwóch podstawowych twierdzeń światłych komentatorów:
- co za krypciocha, na pewno mu zapłacili
- pseudodziennikarzyna, nawet na oczy nie widział tego samochodu.

Nie znam autora z AutoŚwiata, ale obiema rękami podpisuję się po tym, co
napisał. Jeździłem Indicą - we wnętrzu są takie szpary, że można wsadzić
palec, siedzi się jak na krześle, plastiki _naprawdę_ śmierdzą jak chińskie
trampki.
Silnik jest mocno dychawiczny a hamulce za słabe, zawieszenie okropne. W życiu
nie jeździłem gorszym nowym samochodem. Słabo się prowadzi, ale ma podstawową
zaletę - jeździ. Nie czułem się w tym bezpiecznie, ale rozumiem, że ktoś może
to kupić. Tyle, że w zeszłym roku w PL sprzedało się ich kilka sztuk, więc
osób, które należałoby zrozumieć jest poniżej 10 :)

pzdr
baggins

Data: 2009-03-02 22:11:43
Autor: Przemysław Gubernat
Samochody TATA
Piotrek pisze:
[...]

[..]

W opinie na forach też bym uważał... jest to nawet gorsze to wychwycenia  :/

http://wyborcza.pl/1,76842,6333155,Falszywe_rekomendacje_zalewaja_siec.html

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2009-03-03 10:24:26
Autor: mirek
Samochody TATA
pamiętajcie tylko,że to sa tanie samochody , ich cena w Polsce jest chyba 2 x wyższa niz u producenta po ocleniach akcyzach i marzach bo to produkt spoza unii.
Należy porównywac więc je z samochodami w tej samej półce cenowej. czyli np najtańsza TATA z naszym cinquecento.
Nie da sie natomiast ukryć ,że w niektórych krajach azji to ponad połowa samochodów jeżdżących po ulicy.

Data: 2009-03-03 09:53:51
Autor: kamil
Samochody TATA

"mirek" <foto280@wp.pl> wrote in message news:goit0a$oqf$1news.onet.pl...
[...]

Polecam poszukanie "chinese car crash test" na youtube. To ze jest ich duzo wynika wylacznie z faktu, ze sa to kraje biedne. Slumsow tez jest tam duzo, ale nie musze w zadnym mieszkac zeby wiedziec, ze nie jest to przyjemne miejsce. Jesli to dla kogos brak obiektywizmu - jego sprawa.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-03 11:13:30
Autor: mirek
Samochody TATA
Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:goiung$a4b$1inews.gazeta.pl...

[...]

tylkonie porównuj tego crashtestu z nowymi ruropejczykami ale np z cinqucento , bo to ta sama klasa cenowa i jakościowa.

Data: 2009-03-03 11:22:49
Autor: kamil
Samochody TATA

"mirek" <foto280@wp.pl> wrote in message news:goivsc$21l$1news.onet.pl...
[...]

Ani jednego, ani drugiego w zyciu bym nie kupil, wiec dla mnie to zaden argument za chinskimi maszynkami do redukcji przeludnienia..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-03 12:44:19
Autor: mirek
Samochody TATA
ale nikt nie każe ci go kupować. To jest oferta dla tych co ptrzebuja alternatywe dla poloneza czy cinqucento.
Ja np. zastanawiałem sie w żeszłym roku nad TATA terenowym do ciągnięcia przyczepy , ale w końcu jednak kupiłem koreańczyka. Chodzi mi o prawidłowe sklasyfikowanie tych aut w odpowiedniej kategorii cenowej jako alternatwe dla innych tanich mozliwości ,
dla tych co maja niwioelkie wymagania i chca tanio jest to cos wokól czego warto pochodzic i przyjrzec sie bliżej.
Nie patrz na wszystko przez pryzmat swoich upodobań, inni moga miec inne.

Data: 2009-03-03 13:14:32
Autor: kamil
Samochody TATA

"mirek" <foto280@wp.pl> wrote in message news:goj56j$iuo$1news.onet.pl...
[...]

Sensowna alternatywa na "cywilizowanym" zachodzie Tata raczej nigdy nie bedzie, bo tam po prostu nowe polo czy inne clio z salonu kosztuje 1/3 przecietnej rocznej pensji, ludzie to kupuja i kupowac beda. W Polsce nie wiadomo, jesli cena bedzie odpowiednio niska dlaczego nie, ale gdyby miala byc blizej 15tys zlotych - tez pewnie wiekszosc ludzi wybierze uzywana, sprawdzona marke, z dobrym dostepem do serwisow i czesci zamiennych, a do tego taka, ktora po 3 latach sprzeda jeszcze w miare latwo i nie za drobne na chusteczki. Biedne kraje wyjscia raczej nie maja, bo albo Tata, albo nic..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-03 16:37:19
Autor: omega_fan
Samochody TATA

[...]

A co mnie to (jako klienta) obchodzi.
Samochód za 35 kzl mogę porównać z innym samochodem za 35 kzl. Tylko i wylacznie.

Nie da sie natomiast ukryć ,że w niektórych krajach azji to ponad połowa samochodów jeżdżących po ulicy.

No. Bo tam sa tanie. A u nas juz nie - czyli ich jedyna zaleta przestaje istniec.

Data: 2009-02-28 15:43:05
Autor: Hinek
Samochody TATA
Użytkownik "Wojtek" <womax@op.pl> napisał

Dziękuję, jest gorzej niż myślałem.
Pozdrawiam

Test jest ordynarnym oszustwem. Przeczytaj go uważnie :(
Co do samych aut TATA nie mam zdania, ale jeśli tak prymitywnie i
gwaltownie usiluje sie je skompromitowac - to swiadczy na ich korzysc.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-02-28 16:01:15
Autor: vpw
Samochody TATA

Użytkownik "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> napisał w wiadomości news:49a94d77$1news.home.net.pl...
[...]

No już bez przesady. Nieraz po prostu trudno coś powiedziec o pojeździe w którym wykorzystuje się rozwiązania zapomniane już kilka dekad temu. Ale z drugiej strony: jeździ, ma homologację - bo inaczej nie można byłoby ich rejestrowac. Jeśli kogoś nie stac na samochód to może kupic Tata. Ja bym nie ryzykował ani z Dacia, ani z TATA, ani Ładą, ani z Polskim Fiatem czy Polonezem. Z punktu widzenia technicznego to samochody podobnej klasy.

Dla zobrazowania: 2 tygodnie temu miałem wypadek, w którym w moją 6 letnią RAV4 wjechał Trabant. Po wypadku w Trabancie poodpadały plastiki (znaczy się karoseria) i zderzak i spokojnie sobie zaparkował a kierowca wyszedł do nas z uśmiechem. Mój samochód nie nadawał się do jazdy (oberwał w lewe przednie koło) i też byłem uśmiechnięty. W trabancie praktycznie nie było uszkodzeń struktury samochodu (bo to rama z przyspawanym z przodu zderzakiem). Cała energia tego auta poszła prosto w moje koło. Zgniotło się pięknie ale uderzenie praktycznie nie było odczuwalne. Jeśli spojrzec z punktu widzenia energi, którą pochłonął mój samochód, to przy wyższych prędkościach - kolegę z Trabanta (przepraszam pana w wieku 76 lat za nazywanie kolegą) pewnie by skrobali z jezdni a ja bym się martwił, że kolejne 20 cm samochodu nie istnieje.

Warto jednak pomyślec skąd taka różnica w cenie i skąd ci ludzie mieli nauczyc się produkcji samochodów.

--
vpw

Data: 2009-03-02 09:05:08
Autor: kamil
Samochody TATA

"vpw" <vpw@poczta.onet.pl> wrote in message news:gobjk2$krt$1news.onet.pl...

[...]

Jesli kogos nie stac na samochod - niech tym bardziej go nie kupuje, a poszuka kilkuletnie uzywane albo chocby prawie-nowa Kia. Przez kolejne 3-4 lata bilans utraty wartosci bedzie zdecydowanie na korzysc nie-Taty.

Nie cieszyl bym sie zbytnio homologacja, bo najtansze jedzenie z supermarketow tez badania przechodzi. Ale nie zjadlbym miesa kosztujacego tyle co paczka husteczek.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-02 10:34:13
Autor: J.F.
Samochody TATA
Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gog7g5$dp4$1inews.gazeta.pl...
Jesli kogos nie stac na samochod - niech tym bardziej go nie kupuje, a poszuka kilkuletnie uzywane albo chocby prawie-nowa Kia. Przez kolejne 3-4 lata bilans utraty wartosci bedzie zdecydowanie na korzysc nie-Taty.

A ile zamierza nim jezdzic ?
Nowe auto, z gwarancja, kupione na wiele lat - to moze byc bardzo dobry zakup i nie ma sie co przejmowac iluzoryczna utrata wartosci.

Z ktora zreszta bardzo roznie moze byc, jesli sobie przypomniec historie lanosa.

J.

Data: 2009-02-28 19:16:51
Autor: Tomek
Samochody TATA
Dziękuję, jest gorzej niż myślałem.
Pozdrawiam

Jeżeli to ci wystarczy do wyrobienia opini to faktycznie pozostają ci tylko pancerwageny :)
Z daewoo miała byc wielka tragedia, a okazuje się że samochody robią po 300kkm bez problemów, nie można tego samego powiedziec o wielu modelach Mercedesa, VW. Podobnie jest z Hyundai, KIA a teraz pewnie i TATA.

Tomek

Data: 2009-02-28 19:56:43
Autor: Piotrek
Samochody TATA
[...]

ten kto wiecej placi sprzedajnej kur... przepraszam dziennikarzynie za dobra ocene w szmatlawcu motoryzacyjnym ma lepsza ocene w "tescie"  :)
a ze to komus wystarcza do podejmowania decyzji o zakupie tego czy innego samochodu to juz inna bajka.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-02 09:32:27
Autor: vpw
Samochody TATA
Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:goc1cb$38f$1opal.futuro.pl...
[...]

Cholibka, to że dziennikarze są stronniczy to już ich urok. Nieraz jest to łapówka a nieraz po prostu subiektywne odczucie. Mnie też się lepiej subiektywnie jeździ VW niż Fordem, chociaż z całego serca uważam, że Ford jest dużo lepszy pod względem technicznym, wygody i nowoczesności.

Tylko nie umiem zrozumiec, jak to możliwe, że potem w testach długodystansowych lub opiniach DECRY lub TUVu wychodzi to samo co dziennikarzom na testach? Pewnie te firmy produkujące więcej samochodów po prostu pod wycieraczką ukrywają jakieś koperty dla robiących przegląd lub dla pomocy drogowej ściągających samochody ulegające awariom.

Widac od razu, że testy są tendencyjne. Widac z drugiej strony, że każdy z dziennikarzy jest opłacany przez innego producenta, bo w jednym wydaniu auto światu można w dwóch testach znaleźc dwie różne opinie (częsty zarzut od czytelników). Ale ta stronniczośc dotyczy samochodów tej samej klasy. Ostatnio ciągle nowe Mondeo wygrywało ze wszystkimi. Potem była plaga laguny, którą wychwalano pod niebiosa i cały czas obrywało się VW, że stary, niedzisiejszy i wogóle nie z tej epoki. Pewie VW nie smaruje.

Ale mam wrażenie, że ile by nie zapłacono, to gdyby pomiędzy tych zawodników wstawic TATA, to nie było by chętnego na wykazanie o ile jest lepsza od pozostałych. Jednak niska cena z czegoś wynika - na czymś trzeba było oszczędzic i nie są to tylko koszty robocizny - bo fabryki już dawno są w tanich krajach.

--
vpw

Data: 2009-03-01 00:01:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Samochody TATA
Hello Tomek,

Saturday, February 28, 2009, 7:16:51 PM, you wrote:

[...]

Z DU było trochę inaczej - DU w Polsce zagroziło pozycji Fiata i stąd
czarny PR i rozdmuchanie sprawy zdrapek. Potem jeszcze do tego doszła
afera łapówkowa w Korei i DU zostało załatwione.

nie można tego samego powiedziec o wielu modelach Mercedesa, VW.
Podobnie jest z Hyundai, KIA a teraz pewnie i TATA.

Nie można porównywać sytuacji TATA z DU. TATA na rynku się nie liczy
tak, jak w czasie największego zmasowania akcji deprecjonowania marki
liczyło się DU.

--
Best regards,
Spam: http://www.squadack.na.allegro.pl/ :)

Data: 2009-03-02 09:23:55
Autor: vpw
Samochody TATA
Użytkownik "Tomek" <binar@op.pl> napisał w wiadomości news:gobv2o$h7t$2inews.gazeta.pl...
[...]

No pewnie. Mój szpadel Fiskara kosztował 10 razy tyle co prosta szufla z drewnianym trzonkiem. Tyle tylko, że można nim bez większego zmęczenia przekopac kilka grządek (dobrze wyprofilowany trzonek) - wbija się w każdą skibę (odpowiednie materiały), jest lekka, elastyczna gdzie trzeba. Pozostałe produkty szpadlo-podobne, też wytrzymują, tylko że stoją sobie w kącie, bo nikt nimi nie chce pracowac. Przy większym nacisku wygina się stylisko i trzeba je klepac, tępi się na potęgę a trzonek kilka razy się już złamał przy próbie podniesienia większej ilości ziemi.

Sorki za takie przydługie wprowadzenie, ale nie można porównywac rzeczy które są skierowane do różnego segmentu rynku. Samochód to nie tylko 300 tys km prejechanych bez rozpadnięcia się na części. To jeszcze komfort, zmęczenie kierowcy w trakcie jazdy, przyjemnośc rozmawiania z pasażerem bez krzyczenia sobie do uszu a co najważniejsze: przeżycie albo śmierc w sytuacjach podbramkowych. Nie po to wprowadza się systemy n-poduszek, ESP, wspomaganie hamowania lub aktywne strefy zgniotu, żeby było drożej tylko aby kierowca wysiadając po wypadku z samochodu pomodlił się za nauczkę, którą mu los dał a nie za to, że cudem przeżył.

Całkiem ciekawy przykład przywołałeś swoją drogą z Kia i Hyunadaiem, którzy zaczęli swoje samochody tłuc na licencji - trochę się nauczyli, poszli w swoją stylistykę i teraz jest to fajny zestaw autek. Sam kupiłem ostatnio Hyundaia i się z niego bardzo cieszę. Ale do Daci, Tata, chińskiego Ssanyonga czy GAZa wolę się trzymac z daleka. Nawet na Dacie jeszcze trochę poczekam. Renault dopiero od kilku lat nauczył się swoje samochody produkowac, więc podgonienie z Dacią do poziomu akceptowalnego jeszcze trochę potrwa.

--
vpw

Data: 2009-03-02 10:47:54
Autor: Sebastian Ciesielski
Samochody TATA
[...]

aleś wymyślił,
ssangyong to chyba najstarszy KOREAŃSKI producent aut,
mocno korzysta z techniki mercedesa,
IMO największą ich wadą jest słaba dystrybucja a co za tym idzie mała popularność

małe autka tata to są fiaciki palio / palio weekend

S.

Data: 2009-02-28 20:11:55
Autor: Martin Fox
Samochody TATA
Dnia Sat, 28 Feb 2009 14:36:54 +0100, Erwin napisał(a):

Mnie bardziej interesuje opinia o TATA INDICA diesel.
Parametry i wygląd są zachęcające.
Cena rewelacyjna.

http://szypulski.motogrono.pl/tata-indica-diesel-test-taty-i-corki/

http://krasnodebski.motogrono.pl/page/2/
http://krasnodebski.motogrono.pl/page/1/

Tu opinie są troszkę inne, więc można jako takie zdanie sobie wyrobić

--
Martin Fox

Data: 2009-02-28 20:56:03
Autor: Tomek
Samochody TATA
Tu opinie są troszkę inne, więc można jako takie zdanie sobie wyrobić

Opinie będa coś warte za 100kkm. Trzeba brac pod uwagę cenę auta, ale nie tą w Polsce.

Tomek

Data: 2009-03-02 11:10:42
Autor: Sebastian Ciesielski
Samochody TATA
http://szypulski.motogrono.pl/tata-indica-diesel-test-taty-i-corki/

nie skopiowali punto - jak autor pisze,
tylko to auto jest fiatem palio (w PL znanym w wersjach sedan i kombi)
produkowanym na licencji

S.

Data: 2009-02-28 15:29:03
Autor: elmer radi radisson
Samochody TATA
Tomasz Pyra wrote:

[...]

Tata Motors bodajze od wrzesnia ubieglego roku jest obecny na naszym
rynku oferujac pare modeli.

--

tajemnicze kręgle w zbożu

Data: 2009-02-28 16:57:48
Autor: Szczepan
Samochody TATA
moj sasiad kupil takie cos ale jak sie sprawuje nie mam pojecia

Data: 2009-03-02 09:13:51
Autor: kamil
Samochody TATA

"tbud" <admin@atrakcyjnaturystyka.pl> wrote in message news:gob87v$9ei$1news.task.gda.pl...
Czy są osoby, który zakupiły już samochody Tata. Macie już jakieś wrażenia i opinie o ich eksploatacji?

http://www.youtube.com/watch?v=WgiId2Zf5XM

Nie wyglada to na duza predkosc.

Jesli cos jest tanie, zazwyczaj jest do dupy. Przekonalem sie o tym juz tyle razy, zeby unikac jak ognia produktow z dolnej polki. W najlepszym przypadku skonczy sie wyrzuceniem DVD czy innego badziewia po miesiacu uzywania, w najgorszym smiercia przy 50km/h w pseudosamochodzie pokroju Tico czy innego Sratatata.

Jesli cos kosztuje XXX to nie ma sily, tyle musi kosztowac. Ponizej tej ceny zaczyna sie ostre oszczedzanie. Gdyby dobry, bezpieczny samochod dalo sie wyprodukowac za 50% ceny konkurencji, juz dawno zrobil by to ktorys z czolowych producentow wykanczajac w ten sposob szybko konkurencje. Ale po prostu sie nie da, koniec, kropka. Nawet Kia jesli ma wygladac, jezdzic i nie gubic plastikow po kazdym otwarciu drzwi musi swoje kosztowac, tak jak najnowsze modele. Takie sa realia i tyle.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-02 10:47:32
Autor: Michal Jankowski
Samochody TATA
"kamil" <kamil@spamwon.com> writes:

http://www.youtube.com/watch?v=WgiId2Zf5XM

Nie wyglada to na duza predkosc.

Mnie sie nawet wydaje, ze ten samochod na filmiku stoi w miejscu.

  MJ

Data: 2009-03-02 10:49:08
Autor: kamil
Samochody TATA

"Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> wrote in message news:kjzfxhws1cb.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
"kamil" <kamil@spamwon.com> writes:

http://www.youtube.com/watch?v=WgiId2Zf5XM

Nie wyglada to na duza predkosc.

Mnie sie nawet wydaje, ze ten samochod na filmiku stoi w miejscu.

Dzieki Sherlocku!

Pozdrawiam
Kamil

Samochody TATA