Samochody TATA

Data: 2009-03-02 09:13:51
Autor: kamil
Samochody TATA

"tbud" <admin@atrakcyjnaturystyka.pl> wrote in message news:gob87v$9ei$1news.task.gda.pl...
Czy są osoby, który zakupiły już samochody Tata. Macie już jakieś wrażenia i opinie o ich eksploatacji?

http://www.youtube.com/watch?v=WgiId2Zf5XM

Nie wyglada to na duza predkosc.

Jesli cos jest tanie, zazwyczaj jest do dupy. Przekonalem sie o tym juz tyle razy, zeby unikac jak ognia produktow z dolnej polki. W najlepszym przypadku skonczy sie wyrzuceniem DVD czy innego badziewia po miesiacu uzywania, w najgorszym smiercia przy 50km/h w pseudosamochodzie pokroju Tico czy innego Sratatata.

Jesli cos kosztuje XXX to nie ma sily, tyle musi kosztowac. Ponizej tej ceny zaczyna sie ostre oszczedzanie. Gdyby dobry, bezpieczny samochod dalo sie wyprodukowac za 50% ceny konkurencji, juz dawno zrobil by to ktorys z czolowych producentow wykanczajac w ten sposob szybko konkurencje. Ale po prostu sie nie da, koniec, kropka. Nawet Kia jesli ma wygladac, jezdzic i nie gubic plastikow po kazdym otwarciu drzwi musi swoje kosztowac, tak jak najnowsze modele. Takie sa realia i tyle.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-02 10:47:32
Autor: Michal Jankowski
Samochody TATA
"kamil" <kamil@spamwon.com> writes:

http://www.youtube.com/watch?v=WgiId2Zf5XM

Nie wyglada to na duza predkosc.

Mnie sie nawet wydaje, ze ten samochod na filmiku stoi w miejscu.

  MJ

Data: 2009-03-02 10:49:08
Autor: kamil
Samochody TATA

"Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> wrote in message news:kjzfxhws1cb.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
"kamil" <kamil@spamwon.com> writes:

http://www.youtube.com/watch?v=WgiId2Zf5XM

Nie wyglada to na duza predkosc.

Mnie sie nawet wydaje, ze ten samochod na filmiku stoi w miejscu.

Dzieki Sherlocku!

Pozdrawiam
Kamil

Samochody TATA