Samochody bez PJ

Data: 2013-12-14 09:07:08
Autor: J.F.
Samochody bez PJ
Dnia Fri, 13 Dec 2013 16:11:02 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
Za granicą widziałem sporo takich małych popierdółek. Jak z
ciekawosci zapytałem po co komu motorower z dachem to aborygen
odpowiedział że jeżdzą nimi dzieciaki ale i ludzie starzy albo
nałogi co im zabrali PJ. Jak to w Polsce jest z takimi malutkimi
samochodami.

Sa. tylko trzeba uwazac jak zarejestruja - samochod, motorower, quad,
.... rower elektryczny moze byc ciekawy, wozek inwalidzki.

Bo jak by było można takimi na kartę rowerową jeździć

Kart rowerowych juz nie ma, tzn tylko dla mlodziezy wymagane.
Sad moze tez zabronic jazdy rowerem ... :-)

to cała ustawa o badaniach żeby niby starzy ich nie zaliczali warta
funt gówna pod podeszwą.

Ale tez te pojazdy wolne, male i dlatego PJ nie potrzebne.

J.

Samochody bez PJ