Samochody biskupów

Data: 2012-03-20 11:54:13
Autor: jadryÅ›
Samochody biskupów
W dniu 2012-03-20 07:57, pulsar pisze:
http://www.radio.kielce.pl/page,,Lexus-biskupa,e83106ee5648b07aaf83ea8a00faa856.html A co, na osiołkach mają jeździć ? Głupcy dają
to oszuści mają...

pulsar

I tacy mają czelność powoływać się na Chrystusa..

Data: 2012-03-20 13:09:48
Autor: A. Filip
Samochody biskupów
jadryÅ› <rg@yachoo.com> pisze:
[...]

Czy Chrystus "darowanemu osiołkowi" zaglądał w zęby w Niedziele Palmową? :-)

Data: 2012-03-20 22:10:13
Autor: jadryÅ›
Samochody biskupów
W dniu 2012-03-20 13:09, A. Filip pisze:
jadryÅ›<rg@yachoo.com>  pisze:
[...]

Nie wiem. Podobno On żył jak asceta.

Data: 2012-03-20 17:49:31
Autor: Grzegorz Z.
Samochody biskupów
jadry¶ napisa³:

W dniu 2012-03-20 07:57, pulsar pisze:
http://www.radio.kielce.pl/page,,Lexus-biskupa,e83106ee5648b07aaf83ea8a00faa856.html A co, na osio³kach maj± je¼dziæ ? G³upcy daj±
to oszu¶ci maj±...

pulsar

I tacy maj± czelno¶æ powo³ywaæ siê na Chrystusa..

A taki Jadry¶ ka¿e mi za tych urwisynów odmawiaæ zdrowa¶ki.

--
"Jak ju¿ nie bêdê mog³a sobie sama nalaæ tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuacjê" M.Czubaszek

Data: 2012-03-20 22:10:29
Autor: jadry¶
Samochody biskupów
W dniu 2012-03-20 17:49, Grzegorz Z. pisze:

I tacy maj± czelno¶æ powo³ywaæ siê na Chrystusa..
A taki Jadry¶ ka¿e mi za tych urwisynów odmawiaæ zdrowa¶ki.

Tylko sugerujê wspomo¿enie modlitw± abc.

Data: 2012-03-21 06:42:27
Autor: Grzegorz Z.
Samochody biskupów
jadry¶ napisa³:

W dniu 2012-03-20 17:49, Grzegorz Z. pisze:

I tacy maj± czelno¶æ powo³ywaæ siê na Chrystusa..
A taki Jadry¶ ka¿e mi za tych urwisynów odmawiaæ zdrowa¶ki.

Tylko sugerujê wspomo¿enie modlitw± abc.

W którym miejscu abc prosi o modlitwê za siebie?

Data: 2012-03-21 18:23:32
Autor: jadry¶
Samochody biskupów
W dniu 2012-03-21 06:42, Grzegorz Z. pisze:
jadry¶ napisa³:

[...]

Prosi o modlitwê za pomy¶lno¶æ swoich d±¿eñ.

Data: 2012-03-21 18:29:58
Autor: Grzegorz Z.
Samochody biskupów
jadry¶ napisa³:

[...]

Czyli nie za siebie.

Data: 2012-03-21 20:42:04
Autor: Jadrys
Samochody biskupów
On Wed, 21 Mar 2012 18:29:58 +0100, "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> wrote:
> Prosi o modlitwę za pomyślność swoich dążeń.

Czyli nie za siebie.

Czyli jak najbardziej również za siebie.

--
Kapitalista tym sie róni od czowieka, e brak mu cech ludzkich. Jest to tylko czekopodobny stwór...

Data: 2012-03-21 20:45:24
Autor: Grzegorz Z.
Samochody biskupów
Jadrys napisa³:

On Wed, 21 Mar 2012 18:29:58 +0100, "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> wrote:
Prosi o modlitwê za pomy¶lno¶æ swoich d±¿eñ.

Czyli nie za siebie.

Czyli jak najbardziej równie¿ za siebie.

Nie za siebie, tylko za pewnego Pijusa i paru innych urwisynów.

Data: 2012-03-22 10:06:57
Autor: Jadry¶
Samochody biskupów
W dniu 2012-03-21 20:45, Grzegorz Z. pisze:
Jadrys napisa³:

[...]

Temu "Pijusowi" jest ju¿ wszystko obojêtne, nawet sam abc twierdzi ¿e jego sprawy siê ju¿ rozstrzygnê³y na S±dzie Bo¿ym,. Tu w tej modlitwie o któr± jeste¶ proszony chodzi o poprawê samopoczucia abc i jemu podobnych.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2012-03-22 10:33:42
Autor: Grzegorz Z.
Samochody biskupów
Jadry¶ napisa³:

[...]

Ale jego na¶ladowcom nie jest. A ty przecie¿ uwa¿asz ¿e katolicyzm w ich
wydaniu jest antyludzki.

Zamota³e¶ siê i nie wybrniesz z tego :) --

Data: 2012-03-23 20:31:18
Autor: jadry¶
Samochody biskupów
W dniu 2012-03-22 10:33, Grzegorz Z. pisze:

Temu "Pijusowi" jest ju¿ wszystko obojêtne
Ale jego na¶ladowcom nie jest. A ty przecie¿ uwa¿asz ¿e katolicyzm w ich
wydaniu jest antyludzki.

Zamota³e¶ siê i nie wybrniesz z tego :)

I chodzi w³a¶nie o tych nieszczê¶liwych fanów tego Papie¿a.  Owszem, takim co nie daj± spokojnie ¿yæ innym po swojemu zawsze powiem "pier..cie siê", ale to nie znaczy nie podam im rêki gdy mnie poprosz± o pomoc.

Nic podobnego, napisa³em tylko to co zamierza³em.

Samochody biskupów