Samochody na parkingu - chyba porzucone

Data: 2009-07-11 15:56:43
Autor: wonski
Samochody na parkingu - chyba porzucone
Witam serdecznie

Mam pod blokiem taką sytuację - na około 40 miejsc parkingowych 7 jest zajętych
przez samochody z kartką "sprzedam" i numerem telefonu, i 4 wraki, które stoją
od roku i niszczeją (bez tablic) oraz 2 na niemieckich numerach, ale zamiast
blaszanych tablic są z plexi (czyli sprowadzone - moje auto tak miało jak
kupiłem)
Czy można jakoś pozbyć się ich i odzyskać brakujące miejsca parkingowe?
Domyślam się, że w przypadku tych z informacją o sprzedaży nie można nic zrobić,
ale co z tymi bez tablic i z notabene chyba nielegalnymi (z plexi, bez naklejek
homologacyjnych) tablicami?

Paweł 'wonski' Bohdal
GG # 1236285   LRU # 275820
Your mouse has moved. Windows must be restarted for the change to take effect.

Data: 2009-07-11 19:55:02
Autor: news-gazeta
wonski pisze:
[...]

zgłosić do straży miejskiej, ustalą właściciela albo i nie,
na pewno nie zostawią tego (wraki).

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-07-12 01:49:27
Autor: Baloo

Użytkownik "wonski" <pbohdal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3a5mn$dt0$1news.onet.pl...
[...]

A parking jest prywatny? Bo jeśli ogólnodostępny, to niewiele możesz. Każdemu przecież wolno zaparkować. Chociaż co do pojazdów-wraków bez tablic, zgłosiłbym ten fakt na policję. Bardzo prawdopodobne, że kiedyś kradzione, a potem porzucone z powodu braku możliwości sprzedaży. W taki sposób znaleziono kiedyś moje auto, z którym się pożegnałem, a które stało sobie parę miesięcy na osiedlowym parkingu, jakieś 300 km. od mojego miejsca zamieszkania .

Samochody na parkingu - chyba porzucone