Samochody niedoceniane

Data: 2020-12-21 11:15:45
Autor: J.F.
Samochody niedoceniane
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f5zjcijzghgu.wokv1joj1kpl$.dlg@40tude.net...
Rzucam temat weekendowo-świąteczny: lita samochodów niedocenianynych. Żeby
nie sięgać do prehistorii, ograniczamy się do aut produkowanych po 1990
roku.
Kryteria dowolne, ale w miarę merytoryczne (samo "bo mi się podoba" nie
wystarczy ;)).

Wiadomo - na F. Fiaty, Fordy i Francuskie :-)

Mój typ: Ford Mondeo mk2 1.8 benzyna kombi. Wygodny wół roboczy,
krytykowany że rdzewieje (rdzewiał, ale nie przerdzewiał)

W jakim sensie "nie przerdzewial" ?
Dziury w moich na wylot ... ale to w blachach, ogolnie jezdzil. Moze by sie nie przelamal gdyby dalej jezdzil, ale kto to wie.

Mechanicznie prawie bez zarzutu ... no, klima moglaby dluzej wytrzymywac.

i że silnik słaby
i że duzo pali (10 po mieście) a LPG nie lubi (z instalacją 3. gen. zrobił
u mnie 150 tys.).

Ja mialem 1.8TD. Silnik slaby ... no ale to wiadomo przed zakupem, komu pasuje te 90KM ten ma, komu nie pasuje ... to po co kupowal.
I tak jakos duzo pali ... ale dawaj to auto, to ci pokaze ile po miescie koniki naprawde pala :)

Bardzo dobrze sie prowadził.

Wiekszosc aut sie IMO "dobrze prowadzi", zastrzezenia mialem w zasadzie tylko do swojej sierry.

Po mojej okolicy jeszcze odrobina ich jeździ.

I wszystkie przerdzwiale na wylot w wielu miejscach ?

W kazdym badz razie po drugim mondeo uwierzylem w to powiedzenie o F :-)

J.

Data: 2020-12-21 12:28:57
Autor: Maciek
Samochody niedoceniane
Dnia Mon, 21 Dec 2020 11:15:45 +0100, J.F. napisał(a):

Bardzo dobrze sie prowadził.

Wiekszosc aut sie IMO "dobrze prowadzi", zastrzezenia mialem w zasadzie tylko do swojej sierry.

Jak przyklejony, po prostu. Lepiej niż np. 4 lata młodsza foka.

Po mojej okolicy jeszcze odrobina ich jeździ.

I wszystkie przerdzwiale na wylot w wielu miejscach ?

Raczej tak. --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2020-12-21 13:17:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
Samochody niedoceniane
Hello J.F.,

Monday, December 21, 2020, 11:15:45 AM, you wrote:

Kryteria dowolne, ale w miarę merytoryczne (samo "bo mi się podoba"
nie wystarczy ;)).
Wiadomo - na F. Fiaty, Fordy i Francuskie :-)

I Folcwageny ;)

--
Best regards,
 RoMan