Samochody niedoceniane

Data: 2020-12-21 10:23:25
Autor: K
Samochody niedoceniane
On 20/12/2020 17:43, Maciek wrote:

Rzucam temat weekendowo-świąteczny: lita samochodów niedocenianynych. Żeby
nie sięgać do prehistorii, ograniczamy się do aut produkowanych po 1990
roku.
Kryteria dowolne, ale w miarę merytoryczne (samo "bo mi się podoba" nie
wystarczy ;)).

Mój typ: Ford Mondeo mk2 1.8 benzyna kombi. Wygodny wół roboczy,
krytykowany że rdzewieje (rdzewiał, ale nie przerdzewiał) i że silnik słaby
i że duzo pali (10 po mieście) a LPG nie lubi (z instalacją 3. gen. zrobił
u mnie 150 tys.). Bardzo dobrze sie prowadził. Ogólnie po 300 tys. poszedł
na przemiał, ale zwrócił się wiele razy.
Po mojej okolicy jeszcze odrobina ich jeździ.

Vectra B, poliftowa bo przedliftowa gnila bardziej niz Polonezy. Nawet w 100KM w 1.6 byla calkiem zwawa, a przy tym pojemne kombi i duzo miejsca z tylu na nogi. Przy sprawnym zawieszeniu bardzo fajnie sie trzymala drogi. W sumie tylko trzy razy w zyciu mnie zawiodla. Gdy padl alternator, gdy padla pompa paliwa i gdy rozpadl sie przegub. Ale miala juz wtedy 10 lat.

Samochody niedoceniane