Samochody posłów przed sejmem

Data: 2009-10-15 14:08:23
Autor: Jan Strybyszewski
Samochody posłów przed sejmem
Data: 2009-10-15 14:09:19
Autor: Jan Strybyszewski
Samochody posłów przed sejmem
Jan Strybyszewski pisze:
Prosze jakie bryki maja :)
http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_51-27-5.jpg

i jeszcze jedno jeszcze lepsze
http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_51-27-1.jpg

Data: 2009-10-15 06:46:04
Autor: Lutek34
Samochody posłów przed sejmem
On 15 Paź, 14:09, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Jan Strybyszewski pisze:

> Prosze jakie bryki maja :)
>http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_51-27-5.jpg

i jeszcze jedno jeszcze lepszehttp://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_51-27-1.jpg

I to chyba z kierowcami?

Data: 2009-10-15 14:40:30
Autor: Jaro
Samochody posłów przed sejmem
i jeszcze jedno jeszcze lepsze
http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_51-27-1.jpg

Wolabym chyba fure stad niz cos z lat obecnych :)

Pozdr
Jaro

Data: 2009-10-15 15:32:37
Autor: KuFeL
Jan Strybyszewski pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Prosze jakie bryki maja :)
http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_51-27-5.jpg

i jeszcze jedno jeszcze lepsze
http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_51-27-1.jpg

gdyby dbali o nie i zachowali do dni dzisiejszych to bylyby perelki :) A do tego bezsprzecznie auta z charakterem

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-10-15 21:45:49
Autor: Szuwaks
Samochody posłów przed sejmem
Witam,

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hb73el$jh0$3inews.gazeta.pl...

i jeszcze jedno jeszcze lepsze
http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_51-27-1.jpg

No takiego Kubusia co stoi obok garbuski to chciałbym mieć.
Jest śliczny :)

Szuwaks

Data: 2009-10-15 16:36:11
Autor: Paweł W.

A ówczesny prezydent Bierut miał coś takiego: http://mudel.pl/#menu

Data: 2009-10-15 16:44:33
Autor: Jan Strybyszewski
Paweł W. pisze:
[...]

Bierut nie zyl od 3 lat :) zdjecie pochodzi z 1956r,

Data: 2009-10-15 22:56:13
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hb7cho$ppe$4inews.gazeta.pl...

Bierut nie zyl od 3 lat :) zdjecie pochodzi z 1956r,

A to ciekawe, bo zmarł 12 marca 1956 r. w Moskwie (nasłuchał się biedaczyna referatu Chruszczowa na XX zjeździe KPZR i wikitował) to Stalin zmarł 3 lata wcześniej - 5 marca 1953 r.

Data: 2009-10-16 09:29:24
Autor: Jan Strybyszewski
Rabbit McCroolick pisze:
[...]

Tfuuu... oczywiscie... przy okazji jak znajde skaner A3 to pokaze wam numer czasopisma Motor z okladka ze Stalinem a pozniej Bierutem.
Po smierci Stalina na 16 stron 14 bylo o "wielkiej tragedi ludu motoryzacyjnego po smierci ojca" i takie tam. Naprawde fajne.
Oczywiscie wszystkie fabryki utulone w zalu itd.

Data: 2009-10-16 15:06:51
Autor: WuKa
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hb97dr$925$3inews.gazeta.pl...
Rabbit McCroolick pisze:
Tfuuu... oczywiscie... przy okazji jak znajde skaner A3

Na Śniadeckich za Fotolabem. Mogę się upewnić w poniedziałek.

WuKa

Data: 2009-10-16 15:09:24
Autor: Jan Strybyszewski
Rabbit McCroolick pisze:
Tfuuu... oczywiscie... przy okazji jak znajde skaner A3

Na Śniadeckich za Fotolabem. Mogę się upewnić w poniedziałek.

Mam po drodze platny az dzisiaj zapytal ile by wzieli za te kilka stron.
Bo gazetka z 1953 i 1956 naprawde jest fajna

Data: 2009-10-16 15:19:26
Autor: Paweł W.
[...]

Jak coś to bardzo poproszę na priv, zbieram tego typu materiały. Jak masz tego więcej to sam chętnie zeskanuje na swój koszt.

Pozdrawiam
p.

Samochody posłów przed sejmem