Samochody s± wszędzie!

Data: 2012-03-17 15:18:34
Autor: made myself
Samochody s± wszędzie!
Samochody s± wszędzie! :)

http://tiny.pl/hp776

--

Data: 2012-03-18 16:48:36
Autor: z
Samochody s± wszędzie!
W dniu 2012-03-17 16:18, made myself pisze:
Samochody s± wszędzie! :)

http://tiny.pl/hp776

Brawo! Lepiej tego nie można było uj±ć.

Data: 2012-03-18 16:51:02
Autor: Shrek
Samochody s± wszędzie!
On 2012-03-17 16:18, made myself wrote:
Samochody s± wszędzie! :)

http://tiny.pl/hp776

A my¶lisz, że motocyklista ma szansę dostrzeć t± naklejke? ;)

Shrek.

Data: 2012-03-18 22:49:29
Autor: BartekK
Samochody są wszędzie!
On 2012-03-17 16:18, made myself wrote:
Samochody są wszędzie! :)

http://tiny.pl/hp776

A myślisz, że motocyklista ma szansę dostrzeć tą naklejke? ;)
Dawno temu, X samochodów temu, miałem na aucie naklejkę o treści "jeśli możesz to przeczytać - znaczy że jesteś zbyt blisko. Zachowaj odstęp"

Data: 2012-03-18 22:53:07
Autor: Shrek
Samochody są wszędzie!
On 2012-03-17 16:18, made myself wrote:
Samochody są wszędzie! :)

[...]

Problem w tym, że można być za blisko i dalej nie być w stanie przeczytać:P

Shrek.

Data: 2012-03-19 02:15:56
Autor: scobowski
Samochody s± wszędzie!
W dniu 2012-03-17 16:18, made myself pisze:
Samochody s± wszędzie! :)

http://tiny.pl/hp776

Masz kciuka. Nie mam konta na ksi±zkoryju, to masz tu :)

Samochody s± wszędzie!