Samochody z fotoradarami ITD

Data: 2012-12-05 09:21:05
Autor: Łukasz Jamroz
Samochody z fotoradarami ITD
Po obejrzeniu tego filmu

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xpIwy89qTDc#!

nasuwa mi sie jedno pytanie - jak ma sie obowiazek oznakowania miejsca pomiaru predkosci przez fotoradar, do nowych zabawek ITD, ktore dzialaja dokladnie tak samo jak zwykly fotoradar, z tym ze sa zamontowane w samochodach? Ich juz ten przepis nie dotyczy?

Data: 2012-12-05 21:07:25
Autor: Piotr
Samochody z fotoradarami ITD

Uzytkownik "Lukasz Jamroz" <jamrozluk@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2d2d95ed-e6c6-4ce1-b6d9-8c98431f3054googlegroups.com...
[...]

O ile wiem, to obowiazek ten dotyczy Strazy Gminnej/Miejskiej.
Pozdrawiam,

Samochody z fotoradarami ITD