Samoczynne restarty - przyczyna?

Data: 2009-04-10 08:57:32
Autor: Skrzekacz
Samoczynne restarty - przyczyna?

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości news:grmld0$jo8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Złapałem jakiś dziwny komputer którego zrobić już nie umiem.
komputer łapie samoczynne restarty.
Tak jak przedmówcy, wstawiłbym inny zasilacz ( prościej niż kombinować mądry miernik).
Zobacz jeszcze chipset czy się nie przegrzewa. Miałem kiedyś taki przypadek, że zatrzask nie trzymał i radiator odchylił się od chipsetu.

Data: 2009-04-10 09:06:15
Autor: Osadnik
Skrzekacz pisze:

[...]

Jaka temperatura dla chipsetu jest odpowiednia?

Data: 2009-04-10 10:02:28
Autor: MC
Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości news:grmrkm$rem$1nemesis.news.neostrada.pl...
Skrzekacz pisze:

[...]

Jeżeli nie masz radiatora to się tym nie martw. Jak masz, to tak jak radził poprzednik sprawdź, czy dokładnie przylega do powierzchni chipsetu.

Samoczynne restarty - przyczyna?