Samodzielna wymiana osuszacza

Data: 2014-07-21 10:59:28
Autor: Grzegorz
Samodzielna wymiana osuszacza
Witam.
Wczoraj przesta³a mi dzia³aæ klimatyzacja. Mój mechanik pojecha³ na urlop a
innemu nie chcê dawaæ samochodu
Czym grozi samodzielna wymiana osuszacza? Zagl±da³em wczoraj pod maskê i
widzê, ¿e technicznie jestem w stanie samemu to zrobiæ. Pytanie jest takie -
czy taka samodzielna wymiana spowoduje jakie¶ komplikacje w pracy
klimatyzacji?  Czy po wymianie tej czê¶ci trzeba dokonaæ jeszcze jaki¶
czynno¶ci do których potrzebna jest specjalistyczna aparatura?

Nooo, gaz ucieknie cały :-D !

Niedziałanie klimy, to bardzo rzadko problem z osuszaczem. To raczej nieszczelność.

Jak masz gaz, pompę próżniową, olej, przyłącza i trochę wiedzy - możesz próbować ;-) ! Ale mam wrażenie, że niestety nie masz tej wiedzy ...

pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

Data: 2014-07-21 11:02:37
Autor: Paweł Kajak
Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@brakmaila.com> napisał w wiadomo¶ci news:lqilr3$uos$1mx1.internetia.pl...
> Nooo, gaz ucieknie cały :-D !

Niedziałanie klimy, to bardzo rzadko problem z osuszaczem. To raczej nieszczelno¶ć.

Jak masz gaz, pompę próżniow±, olej, przył±cza i trochę wiedzy - możesz próbować ;-) ! Ale mam wrażenie, że niestety nie masz tej wiedzy ...

pzdrw.
-- Grzegorz
Wła¶nie o tak± odpowiedĽ mi chodziło.
Czyli muszę poczekać na mechanika i pomęczyć się bez klimatyzacji :-(

Data: 2014-07-21 11:30:11
Autor: megrimsES
Samodzielna wymiana osuszacza
W dniu 2014-07-21 11:02, Paweďż˝ Kajak pisze:
(ciach)

Na awarie klimy jest jeden sposĂłb na Chucka Norrisa.

Podczas upału włączasz ogrzewanie na maksimum i zamykasz
szyby. Czekasz, aż któryś z pasażerów zasłabnie. Jak nie masz
pasażera, to czekasz aż zacznie się tobie robić ciemno przed
oczami. Wtedy wyłączasz ogrzewanie i otwierasz okna.
I masz kliat jak jasna cholera.

Data: 2014-07-22 15:00:40
Autor: MichaelData®
Samodzielna wymiana osuszacza
megrimsES wydumał(a) w news:lqiq55$dpq$1usenet.news.interia.pl :
[...]

Lepiej dobrze przyjebać w jakis beton i od razu do lodówy w czanym worku pakują :]

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-07-21 11:03:20
Autor: Paweł Kajak
> [...]

-- Grzegorz
Wła¶nie o tak± odpowiedĽ mi chodziło.
Czyli muszę poczekać na mechanika i pomęczyć się bez klimatyzacji :-(

Paweł Kajak
Renault Espace 2.0T z naklejk±

Data: 2014-07-22 14:00:06
Autor: Hinek
Samodzielna wymiana osuszacza
Użytkownik "Paweł Kajak"  napisał

Czyli muszę poczekać na mechanika i pomęczyć się bez klimatyzacji :-(

A ten twój mechanik prowadzi serwis klimatyzacji?
Bo robi± to raczej wyspecjalizowane warsztaty - potrzebne do tego
jest specjalne wyposażenie.

--
Hinek

Data: 2014-07-22 15:44:03
Autor: Paweł Kajak

Użytkownik "Hinek" <hinek@fuck.pl> napisał w wiadomo¶ci news:53ce5247$0$2152$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Paweł Kajak"  napisał
A ten twój mechanik prowadzi serwis klimatyzacji?
Bo robi± to raczej wyspecjalizowane warsztaty - potrzebne do tego
jest specjalne wyposażenie.

Tak. Ma seris klimatyzacji i ma specjalistyczny sprzęt