Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania +1

Data: 2011-03-23 23:28:55
Autor: marcan
Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania +1
Dziekuję za wszystkie podpowiedzi, aż miło :-)
W zwi±zku z tym mam jeszcze jedno pytanie - jak odzyskać naturalny stan powierzchni pseudoaluminiowej pod hamulcem ręcznym (taki srebrny plastik fantastik)? Poprzedni wła¶ciciel trzymał tam klucze i miejsce jest porysowane. My¶lałem o jakim¶ sprayu, ale nawet jak zabezpieczę okolicę i ładnie psiknę to będzie to pewnie nie ten sam kolor i trwało¶ć do bani. Jakie¶ pomysły?
Link do zdjęcia: http://img858.imageshack.us/f/plastik.jpg/

Data: 2011-03-23 23:40:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-03-23 23:28, marcan pisze:
Dziekuję za wszystkie podpowiedzi, aż miło :-)
W związku z tym mam jeszcze jedno pytanie - jak odzyskać naturalny stan
powierzchni pseudoaluminiowej pod hamulcem ręcznym (taki srebrny plastik
fantastik)? Poprzedni właściciel trzymał tam klucze i miejsce jest
porysowane. Myślałem o jakimś sprayu, ale nawet jak zabezpieczę okolicę i
ładnie psiknę to będzie to pewnie nie ten sam kolor i trwałość do bani.
Jakieś pomysły?

Ja bym zanabył kawałek folii (czarnej pewnie), dociął odpowiednio i wykleił tę wnękę. Dobrze (równo!) docięta folia będzie w miarę estetyczna.
Można by polakierować ten element, ale to dużo grubsza zabawa, bo w aucie tego nie zrobisz - konieczny demontaż. No i lakier trzeba odpowiednio dobrać, a srebrny łatwy w tym nie jest.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-03-24 00:42:39
Autor: amos
Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania +1
On 23 Mar, 23:40, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:
Można by polakierować ten element, ale to dużo grubsza zabawa, bo w
aucie tego nie zrobisz - konieczny demontaż. No i lakier trzeba
odpowiednio dobrać, a srebrny łatwy w tym nie jest.

I nie zapomniec o cieniowaniu sasiednich elementow. W przeciwnym razie
przyszly nabywca powie, ze bity i klepany!

:D

Swoja droga ciekawa dzwignia recznego. Co to za auto?
--
zdrowka
amos

Data: 2011-03-24 08:49:32
Autor: Grejon
W dniu 2011-03-24 08:42, amos pisze:

Swoja droga ciekawa dzwignia recznego. Co to za auto?

Ford jaki¶ nowszy. Kuga?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-24 09:07:15
Autor: Grejon
W dniu 2011-03-24 08:49, Grejon pisze:
W dniu 2011-03-24 08:42, amos pisze:

Swoja droga ciekawa dzwignia recznego. Co to za auto?

Ford jaki¶ nowszy. Kuga?

S-Max :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-24 16:29:12
Autor: marcan
Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania +1
"Grejon"  napisał
S-Max :)
A ju¶ci że dyć, S-max.

Data: 2011-03-24 16:31:54
Autor: marcan
Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania +1
"Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał
Ja bym zanabył kawałek folii (czarnej pewnie),
(...)
Masz na my¶li jaki¶ konkretny rodzaj folii? W necie można kupić takie grube, okleiny, ale nie wiem, czy sam bym to potrafił dopasować, bez zużywania 45 tys. m2... Spodobał mi się też pomysł na zmianę koloru na czarny. Nawet całego tego badziewia plastikowego. Jak Ford mógł tak sp... wnętrze takim badziewnym materiałem. Sam kokpit jest z super tworzywa, ale ta konsola to porażka, ale to teraz chyba taka moda, wszystko srebrne szajsoplastikowe.

Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania +1