Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania

Data: 2011-03-23 08:33:28
Autor: Myjk
Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania
2011-03-23 05:43:57 marcan

Mam dwa pytania praktyczne: czy macie jakiś patent na czyszczenie
gumowych dywaników. Poza odkurzaniem i myciem. Po myciu zostają
nieciekawie matowe a po użyciu dostępnych mi środków chemicznych noga
podczas jazdy za bardzo się ślizga co jest niebezpieczne.

Znajomi używają Gumlax by Tenzi, ja osobiście używam tego do opon (bo
mam welurowe dywany). Nie jest tłusty jak inne preparaty tego typu.
Daje ładny, matowy, czarny kolor i nie brudzi.
http://sklepy.allegro.pl/i1492037129.html

Drugie: jak i czym (nie pytam o chemie tylko o ścierki itp) myjecie szybę przednią od wewnątrz.

Rękawiczką z mikrofibry szoruję.

--
Pozdor Myjk

Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania