Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania

Data: 2011-03-23 21:27:00
Autor: ..:maniek:..
Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania
Drugie: jak i czym (nie pytam o chemie tylko o ścierki itp) myjecie szybę przednią od wewnątrz. Moja jest duża i >mocno niepłaska a kokpit też długi i zawsze się namęczę okrutnie. Używacie rękawiczek z irchy czy innych wynalazków?

ja u siebie do naroznikow szyby to nawet nie dostane :-) szybe czyszcze takim preparatem/mleczkiem do szyb i luster z Plastmala w zielonej 0,5l butelce.
wystarczy rozprowadzic mleczko gabka po szybie, poczekac az wyschnie, zetrzec powstaly proszek i szyba krysztal. bez szorowania, bez zmiany recznikow - jedynie potem trzeba odkurzyc opadniety proszek z deski - ale lepsze to niz gimnastyka nad szyba :-)

pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania