Samodzielne od¶wieżenie klimatyzacji

Data: 2012-04-23 15:26:34
Autor: kkk
Samodzielne od¶wieżenie klimatyzacji
On 23 Kwi, 21:49, "Iglo" <fajnef...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Celowo piszę od¶wieżenie, a nie odgrzybienie itp, bo wiem, że porz±dnie działa
tylko ozonowanie.

....a jeszcze "porz±dniej" tzw ultradĽwięki.

Data: 2012-04-24 04:41:29
Autor: Czarek Daniluk
On Apr 24, 12:26 am, kkk <marom...@gmail.com> wrote:
> [...]

> tylko ozonowanie.

...a jeszcze "porz±dniej" tzw ultradĽwięki.

Tia i jedno i drugie o kant d... potłuc.
Je¶li ma bagno w przewodach i na parowniku to nic mu to nie da, no
może da na 2-3 dni, tydzień ;) póĽniej w abarot to samo.

Pozdrawiam !

Data: 2012-04-24 10:35:29
Autor: kkk
On 24 Kwi, 13:41, Czarek Daniluk <cza...@cedaniluk.com> wrote:

Je¶li ma bagno w przewodach i na parowniku to nic mu to nie da,

....a je¶li nie ma? :)

Data: 2012-04-24 07:50:31
Autor: PM
Samodzielne od¶wieżenie klimatyzacji

Użytkownik "kkk" <maromk23@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:03e1acaa-0980-48cd-bcce-ac08fc299299a5g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

dlaczego?
przeciez to tylko inny sposób rozpylenia tej samej substancji.

Data: 2012-04-24 10:32:54
Autor: kkk
On 24 Kwi, 07:50, "PM" <x...@wp.pl> wrote:

dlaczego?
przeciez to tylko inny sposób rozpylenia tej samej substancji.

diabeł tkwi w szczegółach - nawet gdyby to była ta sama substancja to
wła¶nie o sposób jej rozpylenia się rozchodzi (dokładnie o "mgłę"
której nie uzyskasz żadnym "granatem")

Data: 2012-04-24 23:19:50
Autor: nazgul
Samodzielne odświeżenie klimatyzacji
W dniu 2012-04-24 19:32, kkk pisze:
On 24 Kwi, 07:50, "PM"<x...@wp.pl>  wrote:

dlaczego?
przeciez to tylko inny sposĂłb rozpylenia tej samej substancji.

diabeł tkwi w szczegółach - nawet gdyby to była ta sama substancja to
właśnie o sposób jej rozpylenia się rozchodzi (dokładnie o "mgłę"
ktĂłrej nie uzyskasz ĹĽadnym "granatem")

no i co ta mgła robi hę?
pewnie skrapla siÄ™ na grzybie

Samodzielne od¶wieżenie klimatyzacji