Samodzielność polityczna "Ksiedza Stanisława"...

Data: 2009-03-23 11:58:46
Autor: Piotr
Samodzielność polityczna "Ksiedza Stanisława"...
Ot ciekawostki...
"Współpracownicy Aleksandra Kwaśniewskiego i sam były prezydent
szczycili się tym, że papież pierwszy raz otworzył drzwi papamobile
dla postronnych. Abp Mokrzycki zdradza, że nie byłą to inicjatywa Jana
Pawła II. - Zadziałał ksiądz Stanisław Dziwisz. To on, nie Ojciec
Święty, zaprosił prezydenta i jego małżonkę do papamobile. Potem była
wielka krytyka (...) a ksiądz Stanisław nawet przepraszał Ojca
Świętego za ten nieprzemyślany, niepotrzebny gest - stwierdził
papieski sekretarz."

http://www.tvn24.pl/-1,1592095,0,1,dlaczego-papiez-8222najbardziej-lubil-wtorki,wiadomosc.html

Ksiądz Stanisław...
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-23 14:17:18
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Im wiecej sie o nim dowiadujesz, tym coraz mniej sie dziwisz,
nomen omen...

Data: 2009-03-23 14:31:28
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Mar 2009 14:17:18 +0100, HaMMeR napisał(a):

Im wiecej sie o nim dowiadujesz, tym coraz mniej sie dziwisz,
nomen omen...

Po upierd... lustracji w kościele, mnie już niczym nie zDziwisz.
pzdr
Piotr
PS. Widzę, że wróciłeś... Na całego.

Data: 2009-03-23 16:47:50
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -

Jeszcze sie niezle zdziwisz..:)
Wrocilem na pol gwizdka, musze zadbac o pikawe..;)

Data: 2009-03-23 21:20:07
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Mar 2009 16:47:50 +0100, HaMMeR napisał(a):

Jeszcze sie niezle zdziwisz..:)
Wrocilem na pol gwizdka, musze zadbac o pikawe..;)

..
No to dbaj, dbaj... Zdrowia! :-))
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-23 16:13:43
Autor: zbig
Samodzielność polityczna "Ksiedza Stanisława"...
oj nie wydaje mi się , zeby tak było.
Wystarczy zresztą sprawdzić nagranie.
Głowy nie dam, ale mam w pamięci jakiś zapraszający gest papieża.
Nie bardzo rozumiem czemu ma służyć próba odkręcenia wymowy tego gestu papieskiego, który mnie n.p.osobiści uraził, ale papież miał przecież prawo do niego.

Data: 2009-03-23 21:21:15
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Mar 2009 16:13:43 +0100, zbig napisał(a):

[...]

Nie jest to zupełnie obojętne, ja miałem papie to za złe.
pz
Piotr

Data: 2009-03-23 21:30:33
Autor: matusm

--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Samodzielność polityczna "Ksiedza Stanisława"...