Samodzielny montaż haka.

Data: 2012-06-12 23:15:52
Autor: Arbiter
Samodzielny montaż haka.

Użytkownik "Iglo" <fajnefele@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:17zdupfmnej85

Na coś zwracać uwagę przy szukaniu haka?

aby był nowy, aby nie trzeba było ciąć zderzaka i aby miał odłączalną kulę

Data: 2012-06-12 16:02:55
Autor: tombaz
Samodzielny montaż haka.
W dniu wtorek, 12 czerwca 2012 23:15:52 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:
Użytkownik "Iglo" <fajnefele@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:17zdupfmnej85

> Na coś zwracać uwagę przy szukaniu haka?

aby był nowy, aby nie trzeba było ciąć zderzaka i aby miał odłączalną kulę

A dlaczego bez cięcia zderzaka? Taki hak musiałby nieźle zawadzać o ziemię przy stromych podjazdach i zjazdach (garaż). Sam ostatnio zakładałem hak (Imioła)  do Mazdy3 sedan i trzeba było wyciąć kawałek zderzaka o wymiarach 2x5 cm. Z tyłu nawet tego nie widać. Ciąłem zwykłym brzeszczotem do metalu. Zajęło mi to 1 min. A tak przy okazji: sprzedam tylną belkę do Mazdy3 sedan, rocznik 2008 :)

Data: 2012-06-13 19:18:51
Autor: Arbiter
Samodzielny montaż haka.
tombaz wrote:

A dlaczego bez cięcia zderzaka? Taki hak musiałby nieźle zawadzać o

żeby nie niszczyć samochodu, bo po co ?

ziemię przy stromych podjazdach i zjazdach (garaż). Sam ostatnio
zakładałem hak (Imioła)  do Mazdy3 sedan i trzeba było wyciąć kawałek
zderzaka o wymiarach 2x5 cm. Z tyłu nawet tego nie widać. Ciąłem

moze w niektorych samochodach sie nie da. w mojej corolli wybrałem hak bez ciecia

Samodzielny montaż haka.