Samolot Flinstonów - FOTY , buahahaha.....!!

Data: 2012-06-05 06:14:30
Autor: MH
Samolot Flinstonów - FOTY , buahahaha.....!!
W naszej Pomrocznej powstaje Bedrock:

http://starachowice-net.pl/informator/news/makieta-rz-dowego-tu-154-m-powstaje-w-sanktuarium-w-ka-kowie

Tym można wykosić cały drzewostan jaki posiadamy, hehehe...

MH

Data: 2012-06-05 09:06:58
Autor: WW
Samolot FlinstonĂłw - FOTY , buahahaha.. ...!!
W dniu 2012-06-05 08:14,  MH pisze:
[...]

Makieta powinna choć trochę przypominać oryginał.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-06-05 07:37:19
Autor: MH
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Tym można wykosić cały drzewostan jaki posiadamy, hehehe...
>
> MH

Makieta powinna choć trochę przypominać oryginał.

==============

Nieprawda!! Ma skłaniać do refleksji n/t tego lotu. Hasior by lepiej tego nie
uj±ł!!

MH

Data: 2012-06-05 13:55:26
Autor: WW
W dniu 2012-06-05 09:37,  MH pisze:

Nieprawda!! Ma skłaniać do refleksji n/t tego lotu. Hasior by lepiej tego nie
ujÄ…Ĺ‚!!

To co tam budują wywołuje najróżniejsze uczucia, ale na pewno nie skłania do refleksji.

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-06-05 09:29:03
Autor: Pan Hrabia Bobrowski
Samolot Flinstonów - FOTY , buahahaha.....!!

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jqk846$6jj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co za koszmarek? Jak można czym¶ takim upamiętniać tragedię?

BBR

Data: 2012-06-05 07:40:24
Autor: MH
Pan Hrabia Bobrowski <hrabia.bobrowski@zascianek.eu> napisał(a):

> [...]
>
> MH

Co za koszmarek? Jak można czym¶ takim upamiętniać tragedię?

============

Nie wiem!! Za słaby jestem w te klocki. Idę o zakład, że prędzej czy póĽniej
prezes będzie tam składał wieńce. POWAŻNIE!! Kwestia czasu...

MH

Data: 2012-06-05 09:54:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Samolot Flinstonów - FOTY , buahahaha.....!!

Użytkownik "Pan Hrabia Bobrowski" <hrabia.bobrowski@zascianek.eu> napisał w wiadomo¶ci news:4fcdb53d$0$1306$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O gustach się nie dyskutuje. Tobie i innym (mnie też) takie "cu¶" się nie podoba, ale s± inni, którzy na widok takiego "cu¶", dostaj± orgazmu! I nic na to nie poradzisz.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Samolot Flinstonów - FOTY , buahahaha.....!!