Samolot Flinstonów - FOTY , buahahaha.....!!

Data: 2012-06-05 09:29:03
Autor: Pan Hrabia Bobrowski
Samolot Flinstonów - FOTY , buahahaha.....!!

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqk846$6jj$1inews.gazeta.pl...
W naszej Pomrocznej powstaje Bedrock:

http://starachowice-net.pl/informator/news/makieta-rz-dowego-tu-154-m-powstaje-w-sanktuarium-w-ka-kowie

Tym można wykosić cały drzewostan jaki posiadamy, hehehe...

MH

Co za koszmarek? Jak można czymś takim upamiętniać tragedię?

BBR

Data: 2012-06-05 07:40:24
Autor: MH
Pan Hrabia Bobrowski <hrabia.bobrowski@zascianek.eu> napisał(a):

> [...]
>
> MH

Co za koszmarek? Jak można czymś takim upamiętniać tragedię?

Nie wiem!! Za słaby jestem w te klocki. Idę o zakład, że prędzej czy później
prezes będzie tam składał wieńce. POWAŻNIE!! Kwestia czasu...

MH

Data: 2012-06-05 09:54:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pan Hrabia Bobrowski" <hrabia.bobrowski@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4fcdb53d$0$1306$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O gustach się nie dyskutuje. Tobie i innym (mnie też) takie "cuś" się nie podoba, ale są inni, którzy na widok takiego "cuś", dostają orgazmu! I nic na to nie poradzisz.

Samolot Flinstonów - FOTY , buahahaha.....!!