Data: 2011-09-20 20:06:18 | |
Autor: Delfino Delphis | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Endriu wrote:
Trochę prawdy dla uprzedonych względem Macierewicza grupowych idotów nieTo już odkryłeś? http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA |
|
Data: 2011-09-20 21:15:53 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
To już odkryłeś? Delfino wybrałbyś jakiś inny film bo ten który zapodałeś nie za bardzo nadaje się do obalania teorii spiskowych..... Jakbyś się dobrze przypatrzył, to gdzieś w okolicach 1:19 .... http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA&feature=player_detailpage#t=72s .....widać czarno na białym, że skrzydło po zderzeniu (a przed rozwaleniem się o górę) wcale się nie rozleciało i stanowi jedną całość.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-20 21:19:22 | |
Autor: Delfino Delphis | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Endriu wrote:
....widać czarno na białym, że skrzydło po zderzeniu (a przed rozwaleniemPopatrz lepiej na końcówkę. Odpada bez najmniejszego problemu. Weź też pod uwagę, że sosnowy słup ma mniejszą gęstość niż brzoza, do tego ma mniejszą średnicę. Weź też pod uwagę, że ten samolot jedzie po ziemi i skrzydło nie przenosi żadnej siły, w przypadku lecącego, przenosi kilkadziesiąt ton. Nie łudź się też, że po złamaniu przedniego dźwigara skrzydło utrzymało by ciężar samolotu. |
|
Data: 2011-09-20 21:30:49 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Popatrz lepiej na końcówkę. Odpada bez najmniejszego problemu. No właśnie, że nie odpada i ewidentnie stanowi jedną całość .... Widać to dobrze na kamerze zainstalowanej na skrzydle. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-20 21:35:05 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
No właśnie, że nie odpada i ewidentnie stanowi jedną całość .... Widać to dobrze na kamerze zainstalowanej na skrzydle. Widać że nadwątlone skrzydła łamią sie dopiero po zderzeniu z nasypem, ale nie odpadają na zewnątrz na skutek "odcięcia", tylko "wpadają jakby do środka" tak jak w crach'testach samochodowych. Dałes dupy z tym twoim filmem Delfino. Znajdź lepiej inny film bo tym to się tylko pogrążasz .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-20 22:20:54 | |
Autor: /dev/SU45 | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
nie odpadają na zewnątrz na skutek "odcięcia", tylko "wpadają jakby do Tak ale zauważ że został uszkodzony napęd machania skrzydłem i to spowodowało katastrofę. Poseł Antoni nieoficjalnie przyznał że to jest przyczyna, ale jeszcze bada wersję z udziałem elfów - i co ty na to? Może to była zemsta za Rospudę? Dlaczego schowano Antoniego? |
|
Data: 2011-09-21 08:28:06 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Tak ale zauważ że został uszkodzony napęd machania skrzydłem i to spowodowało katastrofę. No do bra, ale skrzydło nie odpadło i nie było żadnej beczki. Cała ta komisja Millera to banda nieudaczników na usługach Putina.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-21 13:54:00 | |
Autor: JJR | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w
No do bra, ale skrzydło nie odpadło i nie było żadnej beczki. Cała ta komisja Millera to banda nieudaczników na usługach Putina.... Absolutnie sięz tobą zgadzam. "Niezależna Komisja Śledcza", to taka, która ustali, że Putin rozpylał mgłę syfonem, a Tusk folią po czekoladzie zakłócał pracę radaru. Każdy inny wynik śledztwa to MATACTWO! -- pzdr, Jędrzej Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. - Mark Twain |
|
Data: 2011-09-21 21:40:51 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Absolutnie sięz tobą zgadzam. "Niezależna Komisja Śledcza", to taka, która ustali, że Putin rozpylał mgłę syfonem, a Tusk folią po czekoladzie zakłócał pracę radaru. Każdy inny wynik śledztwa to MATACTWO! Powiedział co wiedział ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-21 18:27:52 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"/dev/SU45" j5asj7$187$1@inews.gazeta.pl przyczyna, ale jeszcze bada wersję z udziałem elfów - i co ty na to? Udział Elfów w tym akurat wypadku brany był pod uwagę już 09 kwietnia 2010 roku. Może to była zemsta za Rospudę? Nie -- zemsta za Rospudę dopiero nastąpi. -=- Może JKaczyński powinien zrewidować swoje poglądy dotyczące wytrzymałości samolotów? Może warto zbudować model takiej tutki i przywalić nim w brzozę? Samo skrzydło z fragmentem kadłuba, rampa, urządzenie rozpędzające ów model, brzoza i... -- Cięcie!!! na wysokości kilku metrów... :) -=- Ani Kaczyński, ani Macierewicz, nikt inny z tej ekipy nie ma wątpliwości do odporności (a raczej jej braku) skrzydeł, ale jednak o coś chodzi... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-21 20:23:54 | |
Autor: Artur GĂłrniak | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
Czy ĹwiÄty MikoĹaj mĂłgĹby mieÄ 2 penisy? - tak A czy ĹwiÄty MikoĹaj mĂłgĹby mieÄ 100 penisĂłw? - tak A wiÄc prezenty rozdaje 1000 penisĂłw... czyli ĹwiÄty MikoĹaj jest jeden. ze ĹwiÄ tecznymi pozdrowieniami. A.G. p.s. czy utrata paznokcia jest katastrofÄ ? no nie bÄ dĹşmy dzieÄmi. p.s. dlaczego nastaje moda na elfki? bo dzieci przestajÄ wierzyÄ, Ĺźe jeszcze jeden penis siÄ zmieĹci. p.s. ale oprĂłcz tego gĹÄboko wierzÄ, Ĺźe naleĹźy staraÄ siÄ Ĺźeby niektĂłrzy chorzy nie odczuwali empatii do bliĹşnich. |
|
Data: 2011-09-20 23:11:09 | |
Autor: Delfino Delphis | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Endriu wrote:
No właśnie, że nie odpada i ewidentnie stanowi jedną całość .... Widać to Czy ty jesteś ślepy? W 25 sekundzie prawej końcówki skrzydła już nie ma - odleciała. To samo tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=OTJ07V1QcZ4 Inny samolot za to identyczny efekt - prawa końcówka skrzydła jedzie cała po ziemi zanim skrzydło jej dotknęło. Sorry, ale filmy z prawdziwych zdarzeń znacznie bardziej mnie przekonuje, niż jakaś tam animacja. To w ogóle nie jest żadna symulacja, a jedynie film animowany. Symulacja to przede wszystkim jakieś założenia i parametry wejściowe, a także metodologia modelowania i zastosowane przybliżenia - tego nikt nie chce ujawnić, ciekawe dlaczego? |
|
Data: 2011-09-21 08:37:11 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Inny samolot za to identyczny efekt - prawa końcówka skrzydła jedzie cała po Ten film jest niemiarodajny. W 27 sekundzie filmu... http://www.youtube.com/watch?v=OTJ07V1QcZ4&feature=player_detailpage#t=27s ....samolot najpierw uderze w ziemię, a później dopiero w pale. Szukaj dalej Delfino, bo dalej kompromitacja. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-22 16:57:49 | |
Autor: Delfino Delphis | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Endriu wrote:
...samolot najpierw uderze w ziemię, a później dopiero w pale. SzukajNo i z tego powodu skrzydło ma o wiele lepiej, bo nie przenosi żadnych obciążeń. Może ty po prostu poszukaj lepszej symulacji? :) |
|
Data: 2011-09-22 17:58:21 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"Delfino Delphis" j5fidd$j36$4@news.onet.pl ...samolot najpierw uderze w ziemię, a później dopiero w pale. Szukaj No i z tego powodu skrzydło ma o wiele lepiej, bo nie przenosi żadnych Tu nie ma co szukać. Skrzydło w tym kierunku ma pokonać opór powietrza, nie opór brzozy, komina czy domu. Zwykle po takim uderzeniu odpadają skrzydła. Można szukać rozwiązań innych: -- uderzenie -- rozdarcie -- wypłyniecie paliwa -- obrót ,,w prawo'' z uwagi na niewyważenie samolotu ale do tego trzeba być Endiu'em lub Macierewiczem. :) -=- Nawet, gdyby to skrzydło nie zostało ucięte w wyniku takiego zderzenia, szansa na to, że samolot byłby nadal całkowicie sprawny -- jest IMO mała. To nie był patyk (jak tę brzozę określają niektórzy) ale solidne, stare drzewo o obwodzie (w miejscu cięcia) przekraczającym jeden metr. Drewno jest dobrym materiałem konstrukcyjnym -- wykonuje się zeń ściany nośne i stropy całkiem dużych budowli. Żywe drzewo raczej ;) nie było porażone grzybem czy innymi żyjątkami jedzącymi od wewnątrz. Drzewa są odporne -- byle wiatr ich nie łamie. W ogóle Bóg produkuje mocne towary. Szkoda, że szanowny prezydent RP nie miał pojęcia o tym, że samolot (choć metalowy) nie jest żadną twierdzą. Nawet woda jest całkiem twarda -- wiedzą o tym ci, którzy znają losy Titanica ;) i ci, którzy słyszeli o lotniskowcach z lodu i trocin. :) Wszystko ma jakąś swoja wytrzymałość na: ścinanie, rozciąganie, zgniatanie, zginanie... Coś może być odporne na rozciąganie, ale może być nieodporne na ściskanie. Na przykład szprycha w kole rowerowym odporna jest raczej ;) tylko na rozciąganie. :) Nikt nie buduje samolotu odpornego na zderzenia z tak grubymi drzewami -- samolot nie służy do ścinania wiekowych drzew. :) -=- Jeśli ktoś ma jakieś mądre, oparte o rzeczywistość wyniki zderzeniowe -- niech je poda. Ale pisanie w kółko o tym, że coś jest niemożliwe, bo jednak prezydent zginąć nie mógł, jest głupotą. I tę głupotę można co najwyżej ignorować. Od dziecka interesuje się katastrofami lotniczymi i wiem, że zazwyczaj kontakt z drzewami tak dużymi/grubymi kończy się utratą skrzydła. Podobnie z innymi ,,statkami powietrznymi'' -- drzewa są dla nich niebezpieczne. Skrzydło jest mocne? Jest -- kiedyś w powietrzu zderzyły się dwa samoloty pasażerskie -- malutki z pionowo zakończonymi skrzydłami i ogromny. I ten maluteńki samolocik po prostu odciął kawał skrzydła dużemu samolotowi. Mały wylądował i chciał wiać -- został zatrzymany niemal w ostatniej chwili przed startem. Miał drobne uszkodzenia, niemal zadrapania -- a olbrzym spadł po utracie skrzydła. ZTCP winny był mały -- leciał na nie swojej wysokości. Przy złożeniu szybkości obu (leciały dokładnie na siebie) samolotów, piloci nawet nie zobaczyli się przed zderzeniem. Mały nie zanotował prawie niczego (poza łomotem) a duży (oczywiście) zaczął kręcić się. -=- Jeśli ktoś ma jakieś rzeczywiste :) opracowania, badania, eksperymenty -- niech wypowie się. Powtarzanie: ,,niemożliwe, niemożliwe -- podstęp, zmowa, spisek, bunt, zamach...'' jest brakiem szacunku i dla żyjących, i dla umarłych, i dla Boga -- Twórcy tego świata. -=- Jest IMO inne pytanie -- co ten samolot robił 125 metrów obok dalszej radiolatarni? :) Albo takie -- co Protasiuk robił w czasie lotu 3 dni wcześniej, skoro nie wiedział 10 kwietnia o tym, że Rosjanie dali niepoprawne informacje? I jeśli nie wiedział o niepoprawnościach, dlaczego od razu kierował się na podejście od zachodu? ;) (ponoć wg danych otrzymanych oficjalnie z ambasady można było lądować także od wschodu; w istocie już tej możliwości nie było co najmniej od paru miesięcy) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-24 22:33:11 | |
Autor: Maciek K. | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Doleję trochę do ognia:
http://www.mi.gov.pl/files/0/1792017/2009473A.pdf (to ten sam samolot, który rozbił się w tym roku w Krakowie, zabijając cztery osoby) Drzewko, w które rąbnął nie było chyba dużo mniejsze niż słynna brzoza, ale prędkość jakieś 3 razy mniejsza. Tak czy inaczej, szanse że po zderzeniu samolot jest sprawny nie są aż tak małe, jak mogłoby się wydawać. Maciek K. |
|
Data: 2011-09-25 00:04:56 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"Maciek K." 4e7e3f17$0$3505$65785112@news.neostrada.pl Doleję trochę do ognia: [co za marnotrawstwo -- złożyłby lepiej finansową ofiarę na zakup oleju napędowego do mego samochodu... luzie są nieczuli na moją krzywdę -- nikt mi nie daje paliwa za darmo!!! znieczulica społeczna!] http://www.mi.gov.pl/files/0/1792017/2009473A.pdf (to ten sam samolot, który rozbił się w tym roku w Krakowie, zabijając cztery osoby) Drzewko, w które rąbnął nie było chyba dużo mniejsze niż słynna brzoza, ale Ale zostało ścięte wyżej. Jeśli przelecisz dostatecznie wysoko -- każde drzewo będzie niegroźne nawet dla najlżejszego samolotu. prędkość jakieś 3 razy mniejsza. Tak czy inaczej, szanse że po zderzeniu samolot jest sprawny nie są aż tak małe, jak mogłoby się wydawać. Brzoza miała w miejscu cięcia ponad metr obwodu. Tak ja rozumiem te raporty -- może ja czegoś nie rozumiem? W tym, co przysłałeś [na pewno są wirusy -- po to są PeDeeFy, by umieszczać w nich wirusy] pokazano cięcie znacznie cieńszego drzewka. Może nie tyle cieńszego, co cieńszego w miejscu cięcia. -=- Pod drzewem jest samochód -- można oszacować wysokość. :) -=- Proponuję kolejny raz -- rampa, model samolotu, brzoza i... Cięcie!!! -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-25 10:02:52 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Kolego Eneuelu, twoje pierdolenie jest żałosne. Brzoza miała 40 cm średnicy:
<https://picasaweb.google.com/115545907835495457471/PREZENTACJAPROFWBINIENDY08092011#5649877516026254514> a cisńienie powietrza na dolnej części skrzydeł musi zrównoważyć ciężar samolotu 78 ton: <https://picasaweb.google.com/115545907835495457471/PREZENTACJAPROFWBINIENDY08092011#5649877360085644770> Miller sugerując jakoby można porównywać zderzenie samochodu z skrzydłem samolotu udowodnił tylko jakim jest tępym przygłupem. <https://picasaweb.google.com/115545907835495457471/PREZENTACJAPROFWBINIENDY08092011#5649877115051139346> Ten baran ze swoim raportem nadaje sie tylko do robienia loda Tuskowi i Putinowi, a nie do badań przyczyn katastrof lotniczych. Naulkocy zrobili eksperyment obliczeniowy przy pomocy programu LS-DYNA 3D i wyszło czarno na białym, że ułamanie skrzydła o pancerną brzozę to fikcja tak samo jak fikcją jest beczka dla samolotu pasażerskiego. Są to elementrne podstawy odnośni eaorodynamiki i mechaniki, i trochę rozganięty facet zajmujący się lotnictwem doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Wim doskonale również, że i wy to wiecie doskonale koledzy Porethousy, Devy, i Eneuele ale ze względu na swoją "antykaczyńskość" oficjanie udajecie przygłupów ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-25 13:01:52 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Na wstępie -- przepraszam, za wyciąganie Endriu'a ze śmietnika, ale nazwał mnie niepoprawnie (kolegą) więc muszę to sprostować, a jeśli już to prostuję, mogę i resztę... "Endriu" j5mn7r$3gb$1@usenet.news.interia.pl Kolego Eneuelu, twoje pierdolenie jest żałosne. Nie jesteśmy kolegami. :) Gdy Rosjanie oskarżą (a powinni) o zniesławianie, pomawianie itp. takich jak Ty -- ja nie chcę być Twoim kolegą. A jeśli nie chcę być Twoim kolegą na ławie oskarżonych -- nie chcę być Twoim kolegą w ogóle. Brzoza miała 40 cm średnicy: Kiedy tyle miała? -- W Piątek? I w którym miejscu? -- Na końcach gałęzi? I ile to jest w obwodzie? -- pół metra czy (pi*40=125,663706143592) ponad metr? Wg tego, co ja wiem -- miała od 30 cm do 40 cm w średnicy w miejscu cięcia i w chwili cięcia. <https://picasaweb.google.com/115545907835495457471/PREZENTACJAPROFWBINIENDY08092011#5649877516026254514> a cisńienie powietrza na dolnej części skrzydeł musi zrównoważyć ciężar samolotu 78 ton: Palancie -- ciśnienie nie może równoważyć ciężaru jak nie można dodawać krów do kotów czy litrów do sadzonek ziemniaków!!! PARCIE można przeciwstawić ciężarowi! A parcie (na przykład na szkło) jest wynikiem mnożenie ciśnienia i powierzchni, na którą to ciśnienie działa! Jest jakieś ciśnienie na skrzydle i jest jakaś powierzchnia skrzydła. Ciśnie z góry, z dołu, z przodu, z tyłu, z boków... Z każdej strony... I gdy samolot leci bez wznoszenia się i opadania (względem środka Ziemi) to oznacza, że pionowe siły są zrównoważone, a jeśli leci ze stałą szybkością poziomą (co to znaczy stała szybkość pozioma?!) to znaczy, że i poziome siły równoważą się. Są to podstawy dynamiki -- fizyka sprzed setek lat. :) (po części też i statyki, bo samolot może wcale nie lecieć, lecz być zawieszonym nad ziemią -- taki samolot nazywa się czasami latawcem -- jest zawieszony na wietrze i umocowany do ziemi sznurkiem -- na przykład sznurkiem od snopowiązałki) -=- Gdy na samolot (samolot to nie punkt -- wszystko w nim ulega rozciąganiu, zgniataniu, skręcaniu itp. siłom czy momentom sił, ale dla dobra sprawy powiedzmy, że samolot jest twardą/sztywną masą) nie działają siły (nigdy tak nie ma we wszechświecie -- na przykład grawitacja jest siła dalekiego rażenia ;) i sięga dosłownie wszędzie) lub działające siły równoważą się -- samolot nie porusza się lub porusza się ruchem jednostajnym, prostoliniowym -- bez zmiany kierunku, bez zmiany zwrotu, bez zmiany wartości prędkości... Co to kierunek, zwrot i ta wartość? Kierunek to na przykład wschód-zachód, ale wschód-zachód i zachód-wschód to jeden (ten sam) kierunek. Zwrot mówi czy to wschód-zachód, czy zachód-wschód. Wartość mówi, czy to 100 km/h, czy 123 mile morskie na tydzień. ;) Zarówno prędkość jak i siła mają i kierunek, i zwrot, i wartość. Szybkość (w mojej notacji) nie ma ani kierunku, ani zwrotu -- ale to moja notacja. Niby nie tylko moja, ale nie jest przestrzegana rygorystycznie. -=- Jeśli na jakieś ciało działa niezrównoważona siła, ciało to doznaje przyspieszenia. Siła działająca w tym samym kierunku co prędkość nie zmienia trajektorii a jedynie wartość prędkości, zwaną u mnie po prostu szybkością. Zwykle tak słodko nie jest -- zwykle siła zmienia i wartość prędkości (u mnie -- szybkość) i kierunek prędkości, i zwrot prędkości... Bywa, że tylko zwrot prędkości i wartość prędkości. -=- Gdy już pojmiesz, czym jest ciśnienie, czym parcie, czym ciężar, siła, moment siły, dlaczego im szybciej tym mniejsze ciśnienie jakieś a większe jakieś inne (dlaczego w wąskich drzwiach jest niskie ciśnienie) itd. -- może porozmawiamy. Na razie ląduj obok Gosiewskiej (w Twoim języku chyba należy to zapisać słowami -- spierdalaj) i alleluja. :) -=- Proponuję Ci eksperyment ,,myślowy'' -- przywal swoją głową w betonowy słup energetyczny! Patyk na pewno ulegnie złamaniu!! Nie takie rzeczy szwagry ;) po pijaku czyniły... -=- Nie jesteśmy kolegami. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-25 13:11:31 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Palancie -- ciśnienie nie może równoważyć ciężaru jak nie Wreszcie coś zaczyna chyba do ciebie docierać bo zaczynasz szczekać .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-25 14:32:43 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"Endriu" j5n29i$l8h$1@usenet.news.interia.pl Palancie -- ciśnienie nie może równoważyć ciężaru jak nie Wreszcie coś zaczyna chyba do ciebie docierać bo zaczynasz szczekać .... Kaszleć, nie szczekać. :) Mam alergię i kaszlę. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-25 13:05:59 | |
Autor: JJR | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał
a cisńienie powietrza na dolnej części skrzydeł musi zrównoważyć ciężar samolotu 78 ton: Jesli ty masz takie pojęcie o tym dlaczego samolot lata, to ja się nie dziwię że nic nie rozumiesz ze świata. Życzliwie ci radzę: jeśli chcesz żeby cię ktokolwiek traktował poważnie, nie możesz się kompromitować nieznajomością elementarza. Nawet wikipedia wystarczy. W tej chwili wszelkie twoje rozważania wyglądają jak paranie się wyższą matematyką przez kogoś kto nie ukończył zerówki. -- pzdr, Jędrzej "Wyobraźcie sobie ciszę która zapadłaby gdyby ludzie mówili wyłącznie o tym, o czym mają pojęcie" |
|
Data: 2011-09-25 20:08:11 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Jesli ty masz takie pojęcie o tym dlaczego samolot lata, to ja się nie dziwię że nic nie rozumiesz ze świata. Życzliwie ci radzę: jeśli chcesz żeby cię ktokolwiek traktował poważnie, nie możesz się kompromitować nieznajomością elementarza. Dobrze dobrze Jędrzeju. Udawaj głupka dalej ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-26 12:24:25 | |
Autor: JJR | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał
Dobrze dobrze Jędrzeju. Udawaj głupka dalej ..... Z nas dwóch to nie ja twierdziłem że siła nośna powstaje na dolnej powierzchni skrzydła :) To twoja sprawa jak chcesz się prezentować. Ja tylko życzliwie podpowiadam że z takimi tekstami na eksperta nie wyglądasz. -- pzdr, Jędrzej Matematycy z Czelabińska są tak twardzi, że potrafią wyrecytować z pamięci liczbę "pi" od końca. |
|
Data: 2011-09-26 17:08:40 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"JJR" j5pjte$81l$1@node2.news.atman.pl Endriu>> Dobrze dobrze Jędrzeju. Udawaj głupka dalej ..... Z nas dwóch to nie ja twierdziłem że siła nośna powstaje na dolnej powierzchni skrzydła :) -- pzdr, Matematycy z Czelabińska są tak twardzi, że potrafią wyrecytować z pamięci liczbę "pi" od końca. Dokładnie!!! Oczywiście nie na jednym oddechu... Ale całą, od końca!!! Wspak!!! Taka pamięć. ;) Endriu -- wiesz, w czy tu problem? wątpię, skoro nie umiałeś zamienić średnicy na obwód niekalingradzki. A wiesz przynajmniej, dlaczego nie jest on kalingradzki? Bo brak mu jakiegoś elementu... ;) Co to za naukowiec, który ciężar równoważy ciśnieniem? Takie opracowanie jest zero warte na samym początku! Nie trzeba być fizykiem, aby wiedzieć, że ciśnienie nie zrównoważy ciężaru a odejmowanie litrów od gruszek nie da rozsądnego efektu!!! Dodaj Endriu 5 Pa do 5 N. ;) Wychodzi 10 PaNów, czyli 10 mężczyzn? ;) Chyba nie, bo 5 Pa i 5 Pa daje 10 PA, nie 10 PaPa, czy 10 ojców. ;) -=- Nie trzeba być znawcą prawa, aby wiedzieć, że jeśli ktoś dał obietnicę i jej nie dotrzymał mimo wielokrotnego wzywania do wywiązania się (podpierając się i tłumacząc przy tym masą wyjaśnień nijak związanych z tą obietnicą lub związanych, ale ewidentnie nieprawdziwych) to ten ktoś powinien trafić do rynsztoka, nie na katedrę, z której uczy się młode pokolenia. -=- Ale z jakiegoś powodu w Polsce upada szkolnictwo -- w miejsce szkół prawdziwych powstały szkoły typu WSKSiM Rydzyka, w których jawnie przyznaje się do błędów typu -- student z trudem potrafi sklecić prymitywne (proste) zdanie lub nie potrafi sklecić żadnego, bąkając coś urywanymi zdaniami. -=- Budowanie jakiejkolwiek teorii na podstawie fałszywej ewidentnie (ciśnienie ma zrównoważyć ciężar) jest stratą czasu. Jeśli to jakiś błąd stylistyczny czy temu podobny -- należy zapytać, ile innych błędów tam jeszcze pozostało, i czy te błędy na pewno nie są istotne. Gdy kotka przynosiła mi do jedzenia złapane myszy -- z góry uznawałem zdobycze za niezdatne do jedzenie przeze mnie. Mogłem je badać, mogłem testować, mogłem trącić czas, ale tego nie czyniłem I nie warto tracić czasu na sprawdzanie teorii, w której fizyk nie rozumie podstawy podstaw. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-26 18:14:23 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" j5q4hu$mdq$1@inews.gazeta.pl Gdy kotka przynosiła mi do jedzenia złapane myszy -- z góry uznawałem Co powiedzieć o m@ilu (wysłanym ponoć z banku) zawierającym taką prośbę: My prosić Szanowną Pana o hasło i login do konta Szanowna Pana. Ktoś o zdrowych zmysłach by wysłał czy by roześmiał się? :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-27 08:49:57 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Z nas dwóch to nie ja twierdziłem że siła nośna powstaje na dolnej powierzchni skrzydła :) A możesz oprócz pierdzielkenia o rzeczach oczywistych odpowiedzieć na podstawowe pytania naukowców dotyczących katastrofy, choćby np. odnośnie lewego statecznika ?. Dlaczego w pseudoraporcie twojej pseudokomisji lewy statecznik oznaczony w raporcie nr 33 .... http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI&feature=player_detailpage#t=279s .... leży w położeniu z 12 kwietnia, podczas gdy zdjęcie satelitarne z 11 kwietnia ukazuje, że tuż po katastrofie mógł leżeć całkiem gdzie indziej ... http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI&feature=player_detailpage#t=249s P.S. Dla zainteresowanych wrzucam linki z prezentacją naukowców Nowaczyka i Biniendy na youtube... Prezentacja dr K. Nowaczyka i prof. W. Biniendy, 08.09.2011 http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI http://www.youtube.com/watch?v=GwCkb4ftzeA http://www.youtube.com/watch?v=C2O6wk0IPfs http://www.youtube.com/watch?v=A2BnkF6-to0 http://www.youtube.com/watch?v=pDE2si7wtx4 -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-27 08:56:38 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
A możesz oprócz pierdzielkenia o rzeczach oczywistych odpowiedzieć na podstawowe pytania naukowców dotyczących katastrofy, choćby np. odnośnie lewego statecznika ?. Dlaczego w pseudoraporcie twojej pseudokomisji lewy statecznik oznaczony w raporcie nr 33 .... Albo możesz odpowiedziec na pytanie skąd na wykresie kursu magnetycznego wzięły się wartości od 240 do 220, skoro po zderzeniu z brozą skrzynki miały podobno przestać rejestrować ?. http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI&feature=player_detailpage#t=625s -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|