Data: 2011-09-13 22:56:51 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
https://picasaweb.google.com/lh/photo/5pMSl_tdorlZVEEpWLrIZg?feat=directlink Trochę prawdy dla uprzedonych względem Macierewicza grupowych idotów nie mających pojęcia o podstawach areodynamiki i mechaniki. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-13 23:01:09 | |
Autor: /dev/SU45 | |
"Samolot Tu-154M nie m�g� utraci� skr zyd�a po zderzeniu z brzoz�". | |
majÂących pojĂŞcia o podstawach areodynamiki i mechaniki. Nie wiem co to areodynamika, wiem Ĺźe na aerodynamice zna siÄ teraz kaĹźdy, ale wyobraĹźam sobie rok 2050 i kolega endriu klepie w necie 9 generacji: Kto zabiĹ mego ukochanego Prezydenta? |
|
Data: 2011-09-15 09:03:48 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Nie wiem co to areodynamika, wiem że na aerodynamice zna się teraz każdy, ale wyobrażam sobie rok 2050 i kolega endriu klepie w necie 9 generacji: Kto zabił mego ukochanego Prezydenta? Dev kretynie może byś coś powiedział w temacie wykresów z czarnych skrzynek (na któych kompletnie się nie znasz) zamiest pierdzielić od rzeczy ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-14 00:22:46 | |
Autor: saturn5 | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". Ciekawe ze inne samolot zderzyly sie z drzewami o podobnej wielkosci i straciliy skrzydla (np celowe roztrzaskanie DC-7) a ten akurat samolot byl jakis nadprzyrodzony. Ba, moze znalezc modelowanie jak duzy ptak uderza w to samo miejsce samolotu i jest wieksze zniszczenie. Te inne samoloty/drzewa jakos w dupie mialy przyglupawaych profesorkow i ich programy komputerowe... A tak na marginesie to ten polski profesorek splodzil potworka, to nie pierwszy przyklad jak ludzie z dokoratami wypisuja nonsensy zreszta na necie jest juz mnostwo obiekcji od innych ekspertow ktorzy maja grube podejrzenia co do jakosci tej pracy - byla to raczej robota na zamowienie polityczne. Zauwazyliscie kjka Macierewicz nie mzoe sie wzywolic od ludzi pochodzenia polskiego? Ten oszolom i jego otoczenie nie mialoby zadnych szans z ludzmi spoza polskiego bagna. -- |
|
Data: 2011-09-15 09:05:53 | |
Autor: Endriu | |
Saturn uprzedzony frajerze mnógłbyś powiedzieć chociaż raz coś na temat bo twoje wypowiedzi to poziom szamba ......
-- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-14 08:41:25 | |
Autor: Ghost | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4og2q$e88$1usenet.news.interia.pl... "Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". Za pregierzem http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QHZY0-XUmMA Nie wiem co w tym Twoim linku jest - gluptasku Endriu - ale jesli teza, ze skrzydlo nie moglo pierdyknac to w linku ktory podalem widac, ze moglo. Innymi slowy - naukawych debili nie brakuje, dzieki czemu trolle endriole beda mialy dlugi zywot w sieci. Tak, Macierewicz jest doskonalym aerodynamikiem, pilotem mateirloznawca i konstruktorem samolotow. Tylko zauwaz glupcze, ze i on sam nie eksploatuje juz tego tematu, z wiadomych wzgledow. |
|
Data: 2011-09-15 09:08:45 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Za pregierzem A mnie gdzie się obiło o uszy (z okazji rozważań nad katastrofą WTC), że akurat wbite ziemie w tym fimiku w pale są metalowe .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-15 11:20:39 | |
Autor: Ghost | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4s8a5$84v$1usenet.news.interia.pl... Za pregierzem No tak, bedziesz idiota do konca swych dni. |
|
Data: 2011-09-15 15:31:55 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
No tak, bedziesz idiota do konca swych dni. No nie wiem kto tu jest idiotą.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-16 09:33:05 | |
Autor: Ghost | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4suok$kbr$1usenet.news.interia.pl... No tak, bedziesz idiota do konca swych dni. Zatem Ty jeden nie wiesz, grupa wskazla Ciebie dosc jednoznacznie. |
|
Data: 2011-09-16 20:20:35 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Zatem Ty jeden nie wiesz, grupa wskazla Ciebie dosc jednoznacznie. Ta grupa reprezentuje specjalny rodzaj debilizmu. Polega on na tym, że wszyscy na niej wiedzą, że się mylą ale w imię antykaczyzmu robią z siebie idiotów. Uwielbiam patrzeć na ten grupowy specyficzny debilizm, więc ten post nie będzie omim ostatnim. Będę więc konsekwentnie serwował kolejne posty i obserwując jak te wszystkie Porethousy i Dev-y i Krzysztofy Chajęckie robią z siebie publiczne kreytynów .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-16 22:37:02 | |
Autor: Ghost | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j50428$8nf$1usenet.news.interia.pl... Zatem Ty jeden nie wiesz, grupa wskazla Ciebie dosc jednoznacznie. Wiec spieprzaj dziadu i nie zawracaj doopy grupie. PLONK |
|
Data: 2011-09-19 17:40:44 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Data: 2011-09-16 00:58:14 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Endriu" j4s8a5$84v$1@usenet.news.interia.pl A mnie gdzie się obiło o uszy (z okazji rozważań nad katastrofą WTC), że akurat wbite ziemie w tym fimiku w pale są metalowe .... Bredzisz czy ja nie znam słów, jakimi posługujesz się? Słów -- albo i całego Twego języka. :) wbite ziemie w fimiku Fimik to filmik? Ziemie -- to?... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-14 08:44:31 | |
Autor: Krzysztof Chajęcki | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła | |
Dnia Tue, 13 Sep 2011 22:56:51 +0200, Endriu napisał(a):
Trochę prawdy dla uprzedonych względem Macierewicza grupowych idotów nie A ty masz o tym pojęcie???? -- m. |
|
Data: 2011-09-14 13:50:51 | |
Autor: Piotr | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
A ty masz o tym pojęcie???? spierdalaj trollu Piotr |
|
Data: 2011-09-14 15:08:09 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Krzysztof Chajęcki" j4pphf$fj9$2@inews.gazeta.pl Endriu>> Trochę prawdy dla uprzedonych względem Macierewicza Endriu>> grupowych idotów nie mających pojęcia o podstawach Endriu>> areodynamiki i mechaniki. A ty masz o tym pojęcie???? Ma -- ale (sądząc po lekturze innych postów jego autorstwa) wypaczone. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-14 10:14:01 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Dnia Tue, 13 Sep 2011 22:56:51 +0200, Endriu napisał(a):
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". No to niech ten ekspert ds. lotnictwa, aerodynamiki i dendrolog Macierewicz zbierze swoich kolegów, wsiądzie do drugiej tutki i udowodni całemu światu że ta doskonale nadaje się do wycinki lasów brzozowych. -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2011-09-14 12:33:34 | |
Autor: Big Jack | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/slrnj70vj9.s67.joshua@tau.ceti.pl *Jacek Osiecki* napisał(-a): No to niech ten ekspert ds. lotnictwa, aerodynamiki i dendrolog i bombardowania ;) -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2011-09-14 14:38:44 | |
Autor: Ghost | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:j4pvtu$604$1news.onet.pl... W wiadomości Po kolizji z drzewem? Wychodzi calkiem skutecznie. |
|
Data: 2011-09-15 09:10:28 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Data: 2011-09-15 20:37:33 | |
Autor: Big Jack | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/j4s8dc$88v$1@usenet.news.interia.pl *Endriu* napisał(-a): Jakiś wysyp idiotów..... Nie doszukuj się u innych swoich cech i ułomności. A teraz spierdalaj na dno KF. PLONK -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2011-09-15 21:22:58 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Nie doszukuj się u innych swoich cech i ułomności. A teraz spierdalaj na dno KF. Sam jestes ułomny, bo choćby w najmniejszym stopniu nie potrafiłes odnieść się do oczywistych faktów podawanych przez naukowców. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-15 23:47:32 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Endriu" j4tjau$omk$1@usenet.news.interia.pl Sam jestes ułomny, bo choćby w najmniejszym stopniu nie potrafiłes odnieść się do oczywistych faktów podawanych przez naukowców. Endriu -- daj nam kopie zapisów z pomarańczy i będziemy odnosili się. Na razie wszyscy mamy te same ,,podwaliny'' naszych domniemań: () Kaczyński straszył po odmowie lądowania w Gruzji () Protasiuk mimo niemal błagania pilota z Jaka 40 postanowił mocowania się z mgłą, aby wykazać się dobrą wolą wobec Jego Wysokości Prezydenta RP, by nie głodowały dzieci po zdegradowaniu lotnika odwołującego się do zdrowego rozsądku (największego wroga w RPKaczyńskich) () samolot został sprowadzony zbyt nisko i łomotnął w drzewo; stracił znaczną cześć skrzydła; obrócił się; spadł; łomotnął w ziemię, grzebiąc VIPów... Nikt z nas nie ma lepszych informacji. Pierdolenie (przepraszam) Gosiewskiej czy mataczenie Macierewicza -- to żadne argumenty. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-16 08:07:13 | |
Autor: Big Jack | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/j4trq8$icc$1@inews.gazeta.pl *Eneuel Leszek Ciszewski* napisał(-a): [...] Bądź uprzejmy nie wyciągać gówna z kloaki -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2011-09-16 10:49:43 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Big Jack" j4up2g$1t1$1@news.onet.pl Bądź uprzejmy nie wyciągać gówna z kloaki OK. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-16 08:46:23 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
() samolot został sprowadzony zbyt nisko i łomotnął Bredź sobie dalej .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-15 23:39:33 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Endriu" j4s8dc$88v$1@usenet.news.interia.pl Jakiś wysyp idiotów..... Ja widzę stale tego samego... Endriu -- występujesz w wielu osobach? ;) [tak to jest, gdy jeden gówniarz nakazuje lądowanie we mgle, drugi chce go jakoś zadowolić, a zerowy zabrał się za szkolenie drugiego...] -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-14 15:10:50 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Jacek Osiecki" slrnj70vj9.s67.joshua@tau.ceti.pl No to niech ten ekspert ds. lotnictwa, aerodynamiki i dendrolog Ta brzoza miała w obwodzie ponad jeden metr w miejscu ścięcia. Czy aby na pewno można ścinać tak stare drzewa? ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-15 09:11:24 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Ta brzoza miała w obwodzie ponad jeden metr w miejscu Eneuelu ale żeś się popisał ta wypowiedzią ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-15 23:37:10 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Endriu" j4s8f4$8g8$1@usenet.news.interia.pl Ta brzoza miała w obwodzie ponad jeden metr w miejscu Eneuelu ale żeś się popisał ta wypowiedzią ..... W Rosji są inne przepisy? Być może, ale drzewa są takie same, i cierpią te drzewa tak samo! Powinni zająć się tą tragedią obrońcy przyrody! Jak można było dopuścić do tak niskich lotów i doprowadzenia do tak okropnych cierpień, jakie spotkały to niewinne drzewo!?! Ja jestem oburzony!!! A to, że Rosjanie nie dbają o drzewa -- nie jest istotne! Trzeba mieć po prostu sumienie, wrażliwość na cudzą krzywdę!!! Przecież ten samolot leciał z tak dużą szybkością, że ta brzoza nie miała żadnej szansy na ominiecie tego zderzenia!!! Być może nawet bidula osierociła dzieci i wnuki!!! Pomyśl, Endriu, choć jeden raz o innych istotach, nie tylko o sobie i o [popierdolonych] VIPach. -=- Chyba zapalę brzozie świeczkę... Niezawinione cierpienie zasłużonej staruszki... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-16 08:54:32 | |
Autor: /dev/SU45 | |
"Samolot Tu-154M nie mĂłgĹ utraciÄ skrzyd Ĺa po zderzeniu z brzozÄ ". | |
Jak moĹźna byĹo dopuĹciÄ do tak niskich A brzoza to przecieĹź symbol Rosji! http://rf-history.narod.ru/9.html ĐĄ ОднОК ŃŃĐžŃОнŃ, йоŃоСа ĐąŃНа ŃиПвОНОП ŃиŃŃĐžŃŃ Đ¸ вОСŃĐžĐśĐ´ĐľĐ˝Đ¸Ń (пОŃĐžĐźŃ ŃŃĐž Она ОднОК иС поŃвŃŃ ŃĐ°ŃĐżŃŃкаоŃŃŃ Đ˛ĐľŃнОК), Ń Đ´ŃŃгОК â вПоŃŃиНиŃоП СНŃŃ Đ´ŃŃ ĐžĐ˛ и ĐťŃйиПŃĐź ПоŃŃОП ŃŃŃаНОк. ZauwaĹź Endriu: СНŃŃ Đ´ŃŃ ĐžĐ˛ и ĐťŃйиПŃĐź ПоŃŃОП ŃŃŃаНОк!! Ten trop chyba zostaĹ pominiÄty (celowo?) przez A. Macierewicza? |
|
Data: 2011-09-16 09:47:08 | |
Autor: PP | |
"Samolot Tu-154M nie mĂłgĹ utraciÄ skrzyd Ĺa po zderzeniu z brzozÄ ". | |
On 2011-09-14 15:10, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Zasadniczo, to powinni najpierw wystÄ piÄ o zgodÄ na wycinkÄ do stosownego urzÄdu... BPNMSP, -- PP |
|
Data: 2011-09-16 12:31:05 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"PP" j4uuu1$121$1@inews.gazeta.pl Zasadniczo, to powinni najpierw wystąpić o zgodę na wycinkę do stosownego urzędu... Nie otrzymaliby zezwolenia na ścięcie tak starego drzewa, na dodatek rosnącego poza lasem! I właśnie dlatego nie wystąpili o pozwolenie, ale dokonali samowolnej wycinki! W tym akurat wypadku karząca ręka Boska dosięgnęła oprawców niemal natychmiast -- ale i przewinienie było wyjątkowo okrutne. -=- Pamiętam opowiadanie o pewnym Polaku, który przywalił (oczywiście niecelewo) samochodem w jakieś drzewo -- bodajże w Meksyku. Drzewo otrzymało prawnika z urzędu (najwyraźniej było zbyt biedne na opłacenie takiegoż prawnika ze swoich pieniędzy) i była sprawa sądowa związana z okaleczeniem drzewa. Obrońca Polaka twierdził, że drzewo rosło w złym (nieodpowiednim, zabronionym -- chyba zbyt blisko drogi) miejscu, ale prawnik drzewa zauważył rezolutnie, iż drzewo nie miało w chwili powstania wypadku możliwości manewrowania, dlatego winny jest kierowca samochodu, nie drzewo... Skończy się ów spór chyba tak, że nasz rodak dał stosowną prowizję ;) (łapówkę) prawnikowi reprezentującemu drzewo -- i sąd winą obarczył drzewo... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-15 09:09:37 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Jacek Osiecki Jacku twoja wypowiedź to dno i trzy metry mułu ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-15 23:50:31 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Endriu" j4s8bp$867$1@usenet.news.interia.pl Jacku twoja wypowiedź to dno i trzy metry mułu ..... Kwadratowe, sześcienne, bieżące czy płynące? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-14 15:06:00 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Endriu" j4og2q$e88$1@usenet.news.interia.pl Trochę prawdy Prawdy jakiej? :) dla uprzedonych względem Macierewicza grupowych idotów nie mających pojęcia o podstawach areodynamiki i mechaniki. Ja nie jestem uprzedzony, nie uważam się za idiotę wg klasyfikacji Endriu'a i też uważam, że należy eksperymentalnie wykluczyć możliwość oderwania skrzydła, Mamy żywego brata prezydenta (niemal bliźniaczego) i mamy niemal bliźniaczy samolot... Odpowiednie drzewo chyba też można znaleźć... Do dzieła!!! -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-14 16:15:41 | |
Autor: Paweł Kasztelan | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
W dniu 2011-09-14 15:06, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Ja nie jestem uprzedzony, nie uważam się za idiotę wg klasyfikacjiO rany nie pisz takich rzeczy przed wyborami ! A jak pis wygra ? Przecież wrócą stare metody. Najlepiej teraz zdeponuj gdzieś list że nie masz pistoletu w łazience. I napisz do ABW że zgłosisz się dobrowolnie na każde wezwanie. Jesli tego nie zrobisz to rozwalą ci rano drzwi :) ps. :) ps. dla ABW : Nie znam tego pana. Ten pan przyszedł w tym futrze i w nim wychodzi. Pozdr. PK |
|
Data: 2011-09-16 00:21:28 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Paweł Kasztelan" j4qctr$es9$1@inews.gazeta.pl Ja nie jestem uprzedzony, nie uważam się za idiotę wg klasyfikacji Do dzieła!!! : O rany nie pisz takich rzeczy przed wyborami ! : A jak pis wygra ? To będzie cud -- masz coś przeciwko cudom? Ja mam, dlatego uważam, że PiS przegra, ale tak naprawdę nie tyle przegra, co zremisuje. Po wyborach PiS będzie bezsilnie przyglądał się, bo nie zdoła pokonać PO w wyborach, a jeśli nawet zdoła, Komorowski obali to zdołanie... Jakkolwiek potoczą się wybory -- PiS nie zdoła królować. A JKaczyński będzie miał tyle problemów na swej głowie, że w ogóle nie zdoła sprawdzić wytrzymałości [mojej głowy] skrzydła samolotu... : Przecież wrócą stare metody. Ty wiesz, że ja mam ponad 44 lata? 23 sierpnia miałem 44.5 -- ja jeszcze wiem, co to bolszewickie metody sprawowania władzy. : Najlepiej teraz zdeponuj gdzieś list że nie masz pistoletu w łazience. Po co? [pistolet należy schować wewnątrz drzwi, i to nie tych do łazienki, ale grubszych -- nie w łazience; wprawdzie sporo czasu zajmuje zdemontowanie zamka i wydobycie pistoletu, ale czy na co dzień zwykłemu człowiekowi potrzebny jest pistolet? :) najwięcej czasu potrzeba na zmontowanie pistoletu...] : I napisz do ABW że zgłosisz się dobrowolnie na każde wezwanie. Chyba żartujesz? Z zapaleniem płuc mam stawiać się na wezwanie? ;) : Jesli tego nie zrobisz to rozwalą ci rano drzwi :) : Zostawię otwarte. ;) Porąbańcy zdębieją ze zdziwienia i odejdą. :) : ps. :) : ps. dla ABW : Nie znam tego pana. Ten pan przyszedł w tym : futrze i w nim wychodzi. Potwierdzam -- - nie znam Pawła! Nigdy nie znaliśmy się wcześniej. ;) Mogę opowiedzieć o nim to i owo, ale po co -- takim dupkom nie warto zdradzać żadnych sekretów. :) [poza zmyślonymi na poczekaniu] -=- PiSuarczyki mnie nie wzięły głodem, nędzą materialną, samotnością i smrodem -- nie wezmą żadną metodą. :) To gówniarze. :) () Głodowałem w ,,wolnej'' RP!! () Żyłem w pleśni będąc astmatykiem i alergikiem!!! () W wilgoci -- będąc chorym na reumatyzm od dziecka, coby nie napisać, że od małego!!! Mam uszkodzenia kręgosłupa, wady wzroku, uszkodzenia słuchu... Połamań kości i uszkodzeń stawów nie zdołam policzyć! Z prawej ręki chyba czwarty palec nie miał kontuzji. :) Nie mogę biegać, bo bolą kolana i łydki... Wiem, po co jest potrzebny olej w głowie? -- do tego, aby szyja nie skrzypiała? :) Ale zauważ, że to ich dzieci poległy pod Jeżewem, ich VIPy spadły prosto z nieba na ziemię, :) a finanse (i gospodarka) tego państwa są w stanie złym... PiSuarczyki (za przeproszeniem) srają ze strachu. :) Skąd wiem? Bo mnie straszyli, więc strach ich bierze. Mnie -- śmieszy. :) To państwo okradło mnie i znęcało się nade mną, pełniąc wolę biskupów Kościoła rzymskokatolickiego. :) -=- Ale ja -- żyję. :) I wiesz co? Kolejny raz wyniki badania krwi i potu ;) (czyli tutaj -- moczu) są dobre. Zero wychyłek poza normy! Zaczynam nudzić się -- bo czując się coraz lepiej, mam coraz więcej wolnego czasu. :) I choć to nie jest istotne, zamierzam za jakiś czas (może za pięć lat dopiero) znów stawać na głowie. :) Nie mam szmalu na obozy rehabilitacyjne, na sanatoria itp... Ale ja mam wiarę w Boga. :) A PiSuarczyki czy Ozorowskie świnie uważają, że Boga nie ma, że to oni (PiSuarczyki, Rydzyki, Ozorowskie itp.) są bogami! Mnie obojętne jest, kto wygra te wybory. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-16 08:49:04 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
: O rany nie pisz takich rzeczy przed wyborami ! To może wrescie się cos ruszy.... Ale jak zwykle zapłacimy za to wszyscy kolejnymi 30 mld powiększonego długu publicznego .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-15 09:12:17 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Do dzieła!!! Tacy z was eksperci z dzidziny lotnictwa jak z koziej dupy trąbka .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-15 11:31:28 | |
Autor: CeSaR | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
Tacy z was eksperci z dzidziny lotnictwa jak z koziej dupy trąbka .... Po przeczytaniu hurtowo twoich odpowiedzi w tym watku widze ze i ta grupa i polskie lotnictwo jeszcze nie upadlo poki ma ciebie. Powinienes dostac ochrone od BOR-u albo cos. Tak na wszelki wypadek. C |
|
Data: 2011-09-15 13:22:38 | |
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
W dniu 2011-09-15 09:12, Endriu pisze:
"Dev kretynie może byś coś powiedział w temacie wykresów z czarnych skrzynek" "Saturn uprzedzony frajerze mnógłbyś powiedzieć chociaż raz coś na temat bo " "Jacku twoja wypowiedź to dno i trzy metry mułu ....." "Jakiś wysyp idiotów....." "Tacy z was eksperci z dzidziny lotnictwa jak z koziej dupy trąbka ...." Nie mówił Ci nikt wcześniej, że jesteś żenujący? Poziom budy z piwskiem, gdzie brak argumentów nadrabia się pięścią i inwektywami. Wypisz wymaluj pasuje do Ciebie. |
|
Data: 2011-09-16 00:28:00 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą". | |
"Piotr "Charvel" Majka" j4sn74$rpl$1@inews.gazeta.pl "Dev kretynie może byś coś powiedział w temacie wykresów z czarnych skrzynek" "Saturn uprzedzony frajerze mnógłbyś powiedzieć chociaż raz coś na temat bo " "Jacku twoja wypowiedź to dno i trzy metry mułu ....." "Jakiś wysyp idiotów....." "Tacy z was eksperci z dzidziny lotnictwa jak z koziej dupy trąbka ...." Nie mówił Ci nikt wcześniej, że jesteś żenujący? Po co mu (Endriuemu) mówić coś, co on zna/wie. :) Po co Endriu ma słuchać czegoś, co nie jest dla niego niczym nowym czy nieznanym? :) Poziom budy z piwskiem, gdzie brak argumentów nadrabia się pięścią i inwektywami. Wypisz wymaluj pasuje do Ciebie. Ale Endriu być może uważa odwrotnie. :) Endriu uważa siebie za mądrego, uprzejmego, uczciwego itd... -=- Endriu -- dałeś mi linki do map? OK. Ale pierwsze przykazanie Boskie mówi, że nie należy mieć obcych bogów. :) I Ty także nie możesz być dla mnie bogiem. :) A to, co piszesz, naprawdę jest (co najmniej) żenujące. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-20 20:06:18 | |
Autor: Delfino Delphis | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Endriu wrote:
Trochę prawdy dla uprzedonych względem Macierewicza grupowych idotów nieTo już odkryłeś? http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA |
|
Data: 2011-09-20 21:15:53 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
To już odkryłeś? Delfino wybrałbyś jakiś inny film bo ten który zapodałeś nie za bardzo nadaje się do obalania teorii spiskowych..... Jakbyś się dobrze przypatrzył, to gdzieś w okolicach 1:19 .... http://www.youtube.com/watch?v=QHZY0-XUmMA&feature=player_detailpage#t=72s .....widać czarno na białym, że skrzydło po zderzeniu (a przed rozwaleniem się o górę) wcale się nie rozleciało i stanowi jedną całość.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-20 21:19:22 | |
Autor: Delfino Delphis | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Endriu wrote:
....widać czarno na białym, że skrzydło po zderzeniu (a przed rozwaleniemPopatrz lepiej na końcówkę. Odpada bez najmniejszego problemu. Weź też pod uwagę, że sosnowy słup ma mniejszą gęstość niż brzoza, do tego ma mniejszą średnicę. Weź też pod uwagę, że ten samolot jedzie po ziemi i skrzydło nie przenosi żadnej siły, w przypadku lecącego, przenosi kilkadziesiąt ton. Nie łudź się też, że po złamaniu przedniego dźwigara skrzydło utrzymało by ciężar samolotu. |
|
Data: 2011-09-20 21:30:49 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Popatrz lepiej na końcówkę. Odpada bez najmniejszego problemu. No właśnie, że nie odpada i ewidentnie stanowi jedną całość .... Widać to dobrze na kamerze zainstalowanej na skrzydle. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-20 21:35:05 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
No właśnie, że nie odpada i ewidentnie stanowi jedną całość .... Widać to dobrze na kamerze zainstalowanej na skrzydle. Widać że nadwątlone skrzydła łamią sie dopiero po zderzeniu z nasypem, ale nie odpadają na zewnątrz na skutek "odcięcia", tylko "wpadają jakby do środka" tak jak w crach'testach samochodowych. Dałes dupy z tym twoim filmem Delfino. Znajdź lepiej inny film bo tym to się tylko pogrążasz .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-20 22:20:54 | |
Autor: /dev/SU45 | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
nie odpadają na zewnątrz na skutek "odcięcia", tylko "wpadają jakby do Tak ale zauważ że został uszkodzony napęd machania skrzydłem i to spowodowało katastrofę. Poseł Antoni nieoficjalnie przyznał że to jest przyczyna, ale jeszcze bada wersję z udziałem elfów - i co ty na to? Może to była zemsta za Rospudę? Dlaczego schowano Antoniego? |
|
Data: 2011-09-21 08:28:06 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Tak ale zauważ że został uszkodzony napęd machania skrzydłem i to spowodowało katastrofę. No do bra, ale skrzydło nie odpadło i nie było żadnej beczki. Cała ta komisja Millera to banda nieudaczników na usługach Putina.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-21 13:54:00 | |
Autor: JJR | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w
No do bra, ale skrzydło nie odpadło i nie było żadnej beczki. Cała ta komisja Millera to banda nieudaczników na usługach Putina.... Absolutnie sięz tobą zgadzam. "Niezależna Komisja Śledcza", to taka, która ustali, że Putin rozpylał mgłę syfonem, a Tusk folią po czekoladzie zakłócał pracę radaru. Każdy inny wynik śledztwa to MATACTWO! -- pzdr, Jędrzej Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. - Mark Twain |
|
Data: 2011-09-21 21:40:51 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Absolutnie sięz tobą zgadzam. "Niezależna Komisja Śledcza", to taka, która ustali, że Putin rozpylał mgłę syfonem, a Tusk folią po czekoladzie zakłócał pracę radaru. Każdy inny wynik śledztwa to MATACTWO! Powiedział co wiedział ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-21 18:27:52 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"/dev/SU45" j5asj7$187$1@inews.gazeta.pl przyczyna, ale jeszcze bada wersję z udziałem elfów - i co ty na to? Udział Elfów w tym akurat wypadku brany był pod uwagę już 09 kwietnia 2010 roku. Może to była zemsta za Rospudę? Nie -- zemsta za Rospudę dopiero nastąpi. -=- Może JKaczyński powinien zrewidować swoje poglądy dotyczące wytrzymałości samolotów? Może warto zbudować model takiej tutki i przywalić nim w brzozę? Samo skrzydło z fragmentem kadłuba, rampa, urządzenie rozpędzające ów model, brzoza i... -- Cięcie!!! na wysokości kilku metrów... :) -=- Ani Kaczyński, ani Macierewicz, nikt inny z tej ekipy nie ma wątpliwości do odporności (a raczej jej braku) skrzydeł, ale jednak o coś chodzi... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-21 20:23:54 | |
Autor: Artur GĂłrniak | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
Czy ĹwiÄty MikoĹaj mĂłgĹby mieÄ 2 penisy? - tak A czy ĹwiÄty MikoĹaj mĂłgĹby mieÄ 100 penisĂłw? - tak A wiÄc prezenty rozdaje 1000 penisĂłw... czyli ĹwiÄty MikoĹaj jest jeden. ze ĹwiÄ tecznymi pozdrowieniami. A.G. p.s. czy utrata paznokcia jest katastrofÄ ? no nie bÄ dĹşmy dzieÄmi. p.s. dlaczego nastaje moda na elfki? bo dzieci przestajÄ wierzyÄ, Ĺźe jeszcze jeden penis siÄ zmieĹci. p.s. ale oprĂłcz tego gĹÄboko wierzÄ, Ĺźe naleĹźy staraÄ siÄ Ĺźeby niektĂłrzy chorzy nie odczuwali empatii do bliĹşnich. |
|
Data: 2011-09-20 23:11:09 | |
Autor: Delfino Delphis | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Endriu wrote:
No właśnie, że nie odpada i ewidentnie stanowi jedną całość .... Widać to Czy ty jesteś ślepy? W 25 sekundzie prawej końcówki skrzydła już nie ma - odleciała. To samo tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=OTJ07V1QcZ4 Inny samolot za to identyczny efekt - prawa końcówka skrzydła jedzie cała po ziemi zanim skrzydło jej dotknęło. Sorry, ale filmy z prawdziwych zdarzeń znacznie bardziej mnie przekonuje, niż jakaś tam animacja. To w ogóle nie jest żadna symulacja, a jedynie film animowany. Symulacja to przede wszystkim jakieś założenia i parametry wejściowe, a także metodologia modelowania i zastosowane przybliżenia - tego nikt nie chce ujawnić, ciekawe dlaczego? |
|
Data: 2011-09-21 08:37:11 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Inny samolot za to identyczny efekt - prawa końcówka skrzydła jedzie cała po Ten film jest niemiarodajny. W 27 sekundzie filmu... http://www.youtube.com/watch?v=OTJ07V1QcZ4&feature=player_detailpage#t=27s ....samolot najpierw uderze w ziemię, a później dopiero w pale. Szukaj dalej Delfino, bo dalej kompromitacja. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-22 16:57:49 | |
Autor: Delfino Delphis | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Endriu wrote:
...samolot najpierw uderze w ziemię, a później dopiero w pale. SzukajNo i z tego powodu skrzydło ma o wiele lepiej, bo nie przenosi żadnych obciążeń. Może ty po prostu poszukaj lepszej symulacji? :) |
|
Data: 2011-09-22 17:58:21 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"Delfino Delphis" j5fidd$j36$4@news.onet.pl ...samolot najpierw uderze w ziemię, a później dopiero w pale. Szukaj No i z tego powodu skrzydło ma o wiele lepiej, bo nie przenosi żadnych Tu nie ma co szukać. Skrzydło w tym kierunku ma pokonać opór powietrza, nie opór brzozy, komina czy domu. Zwykle po takim uderzeniu odpadają skrzydła. Można szukać rozwiązań innych: -- uderzenie -- rozdarcie -- wypłyniecie paliwa -- obrót ,,w prawo'' z uwagi na niewyważenie samolotu ale do tego trzeba być Endiu'em lub Macierewiczem. :) -=- Nawet, gdyby to skrzydło nie zostało ucięte w wyniku takiego zderzenia, szansa na to, że samolot byłby nadal całkowicie sprawny -- jest IMO mała. To nie był patyk (jak tę brzozę określają niektórzy) ale solidne, stare drzewo o obwodzie (w miejscu cięcia) przekraczającym jeden metr. Drewno jest dobrym materiałem konstrukcyjnym -- wykonuje się zeń ściany nośne i stropy całkiem dużych budowli. Żywe drzewo raczej ;) nie było porażone grzybem czy innymi żyjątkami jedzącymi od wewnątrz. Drzewa są odporne -- byle wiatr ich nie łamie. W ogóle Bóg produkuje mocne towary. Szkoda, że szanowny prezydent RP nie miał pojęcia o tym, że samolot (choć metalowy) nie jest żadną twierdzą. Nawet woda jest całkiem twarda -- wiedzą o tym ci, którzy znają losy Titanica ;) i ci, którzy słyszeli o lotniskowcach z lodu i trocin. :) Wszystko ma jakąś swoja wytrzymałość na: ścinanie, rozciąganie, zgniatanie, zginanie... Coś może być odporne na rozciąganie, ale może być nieodporne na ściskanie. Na przykład szprycha w kole rowerowym odporna jest raczej ;) tylko na rozciąganie. :) Nikt nie buduje samolotu odpornego na zderzenia z tak grubymi drzewami -- samolot nie służy do ścinania wiekowych drzew. :) -=- Jeśli ktoś ma jakieś mądre, oparte o rzeczywistość wyniki zderzeniowe -- niech je poda. Ale pisanie w kółko o tym, że coś jest niemożliwe, bo jednak prezydent zginąć nie mógł, jest głupotą. I tę głupotę można co najwyżej ignorować. Od dziecka interesuje się katastrofami lotniczymi i wiem, że zazwyczaj kontakt z drzewami tak dużymi/grubymi kończy się utratą skrzydła. Podobnie z innymi ,,statkami powietrznymi'' -- drzewa są dla nich niebezpieczne. Skrzydło jest mocne? Jest -- kiedyś w powietrzu zderzyły się dwa samoloty pasażerskie -- malutki z pionowo zakończonymi skrzydłami i ogromny. I ten maluteńki samolocik po prostu odciął kawał skrzydła dużemu samolotowi. Mały wylądował i chciał wiać -- został zatrzymany niemal w ostatniej chwili przed startem. Miał drobne uszkodzenia, niemal zadrapania -- a olbrzym spadł po utracie skrzydła. ZTCP winny był mały -- leciał na nie swojej wysokości. Przy złożeniu szybkości obu (leciały dokładnie na siebie) samolotów, piloci nawet nie zobaczyli się przed zderzeniem. Mały nie zanotował prawie niczego (poza łomotem) a duży (oczywiście) zaczął kręcić się. -=- Jeśli ktoś ma jakieś rzeczywiste :) opracowania, badania, eksperymenty -- niech wypowie się. Powtarzanie: ,,niemożliwe, niemożliwe -- podstęp, zmowa, spisek, bunt, zamach...'' jest brakiem szacunku i dla żyjących, i dla umarłych, i dla Boga -- Twórcy tego świata. -=- Jest IMO inne pytanie -- co ten samolot robił 125 metrów obok dalszej radiolatarni? :) Albo takie -- co Protasiuk robił w czasie lotu 3 dni wcześniej, skoro nie wiedział 10 kwietnia o tym, że Rosjanie dali niepoprawne informacje? I jeśli nie wiedział o niepoprawnościach, dlaczego od razu kierował się na podejście od zachodu? ;) (ponoć wg danych otrzymanych oficjalnie z ambasady można było lądować także od wschodu; w istocie już tej możliwości nie było co najmniej od paru miesięcy) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-24 22:33:11 | |
Autor: Maciek K. | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Doleję trochę do ognia:
http://www.mi.gov.pl/files/0/1792017/2009473A.pdf (to ten sam samolot, który rozbił się w tym roku w Krakowie, zabijając cztery osoby) Drzewko, w które rąbnął nie było chyba dużo mniejsze niż słynna brzoza, ale prędkość jakieś 3 razy mniejsza. Tak czy inaczej, szanse że po zderzeniu samolot jest sprawny nie są aż tak małe, jak mogłoby się wydawać. Maciek K. |
|
Data: 2011-09-25 00:04:56 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"Maciek K." 4e7e3f17$0$3505$65785112@news.neostrada.pl Doleję trochę do ognia: [co za marnotrawstwo -- złożyłby lepiej finansową ofiarę na zakup oleju napędowego do mego samochodu... luzie są nieczuli na moją krzywdę -- nikt mi nie daje paliwa za darmo!!! znieczulica społeczna!] http://www.mi.gov.pl/files/0/1792017/2009473A.pdf (to ten sam samolot, który rozbił się w tym roku w Krakowie, zabijając cztery osoby) Drzewko, w które rąbnął nie było chyba dużo mniejsze niż słynna brzoza, ale Ale zostało ścięte wyżej. Jeśli przelecisz dostatecznie wysoko -- każde drzewo będzie niegroźne nawet dla najlżejszego samolotu. prędkość jakieś 3 razy mniejsza. Tak czy inaczej, szanse że po zderzeniu samolot jest sprawny nie są aż tak małe, jak mogłoby się wydawać. Brzoza miała w miejscu cięcia ponad metr obwodu. Tak ja rozumiem te raporty -- może ja czegoś nie rozumiem? W tym, co przysłałeś [na pewno są wirusy -- po to są PeDeeFy, by umieszczać w nich wirusy] pokazano cięcie znacznie cieńszego drzewka. Może nie tyle cieńszego, co cieńszego w miejscu cięcia. -=- Pod drzewem jest samochód -- można oszacować wysokość. :) -=- Proponuję kolejny raz -- rampa, model samolotu, brzoza i... Cięcie!!! -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-25 10:02:52 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Kolego Eneuelu, twoje pierdolenie jest żałosne. Brzoza miała 40 cm średnicy:
<https://picasaweb.google.com/115545907835495457471/PREZENTACJAPROFWBINIENDY08092011#5649877516026254514> a cisńienie powietrza na dolnej części skrzydeł musi zrównoważyć ciężar samolotu 78 ton: <https://picasaweb.google.com/115545907835495457471/PREZENTACJAPROFWBINIENDY08092011#5649877360085644770> Miller sugerując jakoby można porównywać zderzenie samochodu z skrzydłem samolotu udowodnił tylko jakim jest tępym przygłupem. <https://picasaweb.google.com/115545907835495457471/PREZENTACJAPROFWBINIENDY08092011#5649877115051139346> Ten baran ze swoim raportem nadaje sie tylko do robienia loda Tuskowi i Putinowi, a nie do badań przyczyn katastrof lotniczych. Naulkocy zrobili eksperyment obliczeniowy przy pomocy programu LS-DYNA 3D i wyszło czarno na białym, że ułamanie skrzydła o pancerną brzozę to fikcja tak samo jak fikcją jest beczka dla samolotu pasażerskiego. Są to elementrne podstawy odnośni eaorodynamiki i mechaniki, i trochę rozganięty facet zajmujący się lotnictwem doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Wim doskonale również, że i wy to wiecie doskonale koledzy Porethousy, Devy, i Eneuele ale ze względu na swoją "antykaczyńskość" oficjanie udajecie przygłupów ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-25 13:01:52 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Na wstępie -- przepraszam, za wyciąganie Endriu'a ze śmietnika, ale nazwał mnie niepoprawnie (kolegą) więc muszę to sprostować, a jeśli już to prostuję, mogę i resztę... "Endriu" j5mn7r$3gb$1@usenet.news.interia.pl Kolego Eneuelu, twoje pierdolenie jest żałosne. Nie jesteśmy kolegami. :) Gdy Rosjanie oskarżą (a powinni) o zniesławianie, pomawianie itp. takich jak Ty -- ja nie chcę być Twoim kolegą. A jeśli nie chcę być Twoim kolegą na ławie oskarżonych -- nie chcę być Twoim kolegą w ogóle. Brzoza miała 40 cm średnicy: Kiedy tyle miała? -- W Piątek? I w którym miejscu? -- Na końcach gałęzi? I ile to jest w obwodzie? -- pół metra czy (pi*40=125,663706143592) ponad metr? Wg tego, co ja wiem -- miała od 30 cm do 40 cm w średnicy w miejscu cięcia i w chwili cięcia. <https://picasaweb.google.com/115545907835495457471/PREZENTACJAPROFWBINIENDY08092011#5649877516026254514> a cisńienie powietrza na dolnej części skrzydeł musi zrównoważyć ciężar samolotu 78 ton: Palancie -- ciśnienie nie może równoważyć ciężaru jak nie można dodawać krów do kotów czy litrów do sadzonek ziemniaków!!! PARCIE można przeciwstawić ciężarowi! A parcie (na przykład na szkło) jest wynikiem mnożenie ciśnienia i powierzchni, na którą to ciśnienie działa! Jest jakieś ciśnienie na skrzydle i jest jakaś powierzchnia skrzydła. Ciśnie z góry, z dołu, z przodu, z tyłu, z boków... Z każdej strony... I gdy samolot leci bez wznoszenia się i opadania (względem środka Ziemi) to oznacza, że pionowe siły są zrównoważone, a jeśli leci ze stałą szybkością poziomą (co to znaczy stała szybkość pozioma?!) to znaczy, że i poziome siły równoważą się. Są to podstawy dynamiki -- fizyka sprzed setek lat. :) (po części też i statyki, bo samolot może wcale nie lecieć, lecz być zawieszonym nad ziemią -- taki samolot nazywa się czasami latawcem -- jest zawieszony na wietrze i umocowany do ziemi sznurkiem -- na przykład sznurkiem od snopowiązałki) -=- Gdy na samolot (samolot to nie punkt -- wszystko w nim ulega rozciąganiu, zgniataniu, skręcaniu itp. siłom czy momentom sił, ale dla dobra sprawy powiedzmy, że samolot jest twardą/sztywną masą) nie działają siły (nigdy tak nie ma we wszechświecie -- na przykład grawitacja jest siła dalekiego rażenia ;) i sięga dosłownie wszędzie) lub działające siły równoważą się -- samolot nie porusza się lub porusza się ruchem jednostajnym, prostoliniowym -- bez zmiany kierunku, bez zmiany zwrotu, bez zmiany wartości prędkości... Co to kierunek, zwrot i ta wartość? Kierunek to na przykład wschód-zachód, ale wschód-zachód i zachód-wschód to jeden (ten sam) kierunek. Zwrot mówi czy to wschód-zachód, czy zachód-wschód. Wartość mówi, czy to 100 km/h, czy 123 mile morskie na tydzień. ;) Zarówno prędkość jak i siła mają i kierunek, i zwrot, i wartość. Szybkość (w mojej notacji) nie ma ani kierunku, ani zwrotu -- ale to moja notacja. Niby nie tylko moja, ale nie jest przestrzegana rygorystycznie. -=- Jeśli na jakieś ciało działa niezrównoważona siła, ciało to doznaje przyspieszenia. Siła działająca w tym samym kierunku co prędkość nie zmienia trajektorii a jedynie wartość prędkości, zwaną u mnie po prostu szybkością. Zwykle tak słodko nie jest -- zwykle siła zmienia i wartość prędkości (u mnie -- szybkość) i kierunek prędkości, i zwrot prędkości... Bywa, że tylko zwrot prędkości i wartość prędkości. -=- Gdy już pojmiesz, czym jest ciśnienie, czym parcie, czym ciężar, siła, moment siły, dlaczego im szybciej tym mniejsze ciśnienie jakieś a większe jakieś inne (dlaczego w wąskich drzwiach jest niskie ciśnienie) itd. -- może porozmawiamy. Na razie ląduj obok Gosiewskiej (w Twoim języku chyba należy to zapisać słowami -- spierdalaj) i alleluja. :) -=- Proponuję Ci eksperyment ,,myślowy'' -- przywal swoją głową w betonowy słup energetyczny! Patyk na pewno ulegnie złamaniu!! Nie takie rzeczy szwagry ;) po pijaku czyniły... -=- Nie jesteśmy kolegami. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-25 13:11:31 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Palancie -- ciśnienie nie może równoważyć ciężaru jak nie Wreszcie coś zaczyna chyba do ciebie docierać bo zaczynasz szczekać .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-25 14:32:43 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"Endriu" j5n29i$l8h$1@usenet.news.interia.pl Palancie -- ciśnienie nie może równoważyć ciężaru jak nie Wreszcie coś zaczyna chyba do ciebie docierać bo zaczynasz szczekać .... Kaszleć, nie szczekać. :) Mam alergię i kaszlę. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-25 13:05:59 | |
Autor: JJR | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał
a cisńienie powietrza na dolnej części skrzydeł musi zrównoważyć ciężar samolotu 78 ton: Jesli ty masz takie pojęcie o tym dlaczego samolot lata, to ja się nie dziwię że nic nie rozumiesz ze świata. Życzliwie ci radzę: jeśli chcesz żeby cię ktokolwiek traktował poważnie, nie możesz się kompromitować nieznajomością elementarza. Nawet wikipedia wystarczy. W tej chwili wszelkie twoje rozważania wyglądają jak paranie się wyższą matematyką przez kogoś kto nie ukończył zerówki. -- pzdr, Jędrzej "Wyobraźcie sobie ciszę która zapadłaby gdyby ludzie mówili wyłącznie o tym, o czym mają pojęcie" |
|
Data: 2011-09-25 20:08:11 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Jesli ty masz takie pojęcie o tym dlaczego samolot lata, to ja się nie dziwię że nic nie rozumiesz ze świata. Życzliwie ci radzę: jeśli chcesz żeby cię ktokolwiek traktował poważnie, nie możesz się kompromitować nieznajomością elementarza. Dobrze dobrze Jędrzeju. Udawaj głupka dalej ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-26 12:24:25 | |
Autor: JJR | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał
Dobrze dobrze Jędrzeju. Udawaj głupka dalej ..... Z nas dwóch to nie ja twierdziłem że siła nośna powstaje na dolnej powierzchni skrzydła :) To twoja sprawa jak chcesz się prezentować. Ja tylko życzliwie podpowiadam że z takimi tekstami na eksperta nie wyglądasz. -- pzdr, Jędrzej Matematycy z Czelabińska są tak twardzi, że potrafią wyrecytować z pamięci liczbę "pi" od końca. |
|
Data: 2011-09-26 17:08:40 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"JJR" j5pjte$81l$1@node2.news.atman.pl Endriu>> Dobrze dobrze Jędrzeju. Udawaj głupka dalej ..... Z nas dwóch to nie ja twierdziłem że siła nośna powstaje na dolnej powierzchni skrzydła :) -- pzdr, Matematycy z Czelabińska są tak twardzi, że potrafią wyrecytować z pamięci liczbę "pi" od końca. Dokładnie!!! Oczywiście nie na jednym oddechu... Ale całą, od końca!!! Wspak!!! Taka pamięć. ;) Endriu -- wiesz, w czy tu problem? wątpię, skoro nie umiałeś zamienić średnicy na obwód niekalingradzki. A wiesz przynajmniej, dlaczego nie jest on kalingradzki? Bo brak mu jakiegoś elementu... ;) Co to za naukowiec, który ciężar równoważy ciśnieniem? Takie opracowanie jest zero warte na samym początku! Nie trzeba być fizykiem, aby wiedzieć, że ciśnienie nie zrównoważy ciężaru a odejmowanie litrów od gruszek nie da rozsądnego efektu!!! Dodaj Endriu 5 Pa do 5 N. ;) Wychodzi 10 PaNów, czyli 10 mężczyzn? ;) Chyba nie, bo 5 Pa i 5 Pa daje 10 PA, nie 10 PaPa, czy 10 ojców. ;) -=- Nie trzeba być znawcą prawa, aby wiedzieć, że jeśli ktoś dał obietnicę i jej nie dotrzymał mimo wielokrotnego wzywania do wywiązania się (podpierając się i tłumacząc przy tym masą wyjaśnień nijak związanych z tą obietnicą lub związanych, ale ewidentnie nieprawdziwych) to ten ktoś powinien trafić do rynsztoka, nie na katedrę, z której uczy się młode pokolenia. -=- Ale z jakiegoś powodu w Polsce upada szkolnictwo -- w miejsce szkół prawdziwych powstały szkoły typu WSKSiM Rydzyka, w których jawnie przyznaje się do błędów typu -- student z trudem potrafi sklecić prymitywne (proste) zdanie lub nie potrafi sklecić żadnego, bąkając coś urywanymi zdaniami. -=- Budowanie jakiejkolwiek teorii na podstawie fałszywej ewidentnie (ciśnienie ma zrównoważyć ciężar) jest stratą czasu. Jeśli to jakiś błąd stylistyczny czy temu podobny -- należy zapytać, ile innych błędów tam jeszcze pozostało, i czy te błędy na pewno nie są istotne. Gdy kotka przynosiła mi do jedzenia złapane myszy -- z góry uznawałem zdobycze za niezdatne do jedzenie przeze mnie. Mogłem je badać, mogłem testować, mogłem trącić czas, ale tego nie czyniłem I nie warto tracić czasu na sprawdzanie teorii, w której fizyk nie rozumie podstawy podstaw. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-26 18:14:23 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" j5q4hu$mdq$1@inews.gazeta.pl Gdy kotka przynosiła mi do jedzenia złapane myszy -- z góry uznawałem Co powiedzieć o m@ilu (wysłanym ponoć z banku) zawierającym taką prośbę: My prosić Szanowną Pana o hasło i login do konta Szanowna Pana. Ktoś o zdrowych zmysłach by wysłał czy by roześmiał się? :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-27 08:49:57 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
Z nas dwóch to nie ja twierdziłem że siła nośna powstaje na dolnej powierzchni skrzydła :) A możesz oprócz pierdzielkenia o rzeczach oczywistych odpowiedzieć na podstawowe pytania naukowców dotyczących katastrofy, choćby np. odnośnie lewego statecznika ?. Dlaczego w pseudoraporcie twojej pseudokomisji lewy statecznik oznaczony w raporcie nr 33 .... http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI&feature=player_detailpage#t=279s .... leży w położeniu z 12 kwietnia, podczas gdy zdjęcie satelitarne z 11 kwietnia ukazuje, że tuż po katastrofie mógł leżeć całkiem gdzie indziej ... http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI&feature=player_detailpage#t=249s P.S. Dla zainteresowanych wrzucam linki z prezentacją naukowców Nowaczyka i Biniendy na youtube... Prezentacja dr K. Nowaczyka i prof. W. Biniendy, 08.09.2011 http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI http://www.youtube.com/watch?v=GwCkb4ftzeA http://www.youtube.com/watch?v=C2O6wk0IPfs http://www.youtube.com/watch?v=A2BnkF6-to0 http://www.youtube.com/watch?v=pDE2si7wtx4 -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-09-27 08:56:38 | |
Autor: Endriu | |
"Samolot Tu-154M nie m?g? utraci? skrzyd?a po zderzeniu z brzoz?". | |
A możesz oprócz pierdzielkenia o rzeczach oczywistych odpowiedzieć na podstawowe pytania naukowców dotyczących katastrofy, choćby np. odnośnie lewego statecznika ?. Dlaczego w pseudoraporcie twojej pseudokomisji lewy statecznik oznaczony w raporcie nr 33 .... Albo możesz odpowiedziec na pytanie skąd na wykresie kursu magnetycznego wzięły się wartości od 240 do 220, skoro po zderzeniu z brozą skrzynki miały podobno przestać rejestrować ?. http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI&feature=player_detailpage#t=625s -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|