"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".

Data: 2011-09-14 08:41:25
Autor: Ghost

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4og2q$e88$1usenet.news.interia.pl...
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
https://picasaweb.google.com/lh/photo/5pMSl_tdorlZVEEpWLrIZg?feat=directlink

Trochę prawdy dla uprzedonych względem Macierewicza grupowych idotów nie mających pojęcia o podstawach areodynamiki i mechaniki.

Za pregierzem
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QHZY0-XUmMA

Nie wiem co w tym Twoim linku jest - gluptasku Endriu - ale jesli teza, ze skrzydlo nie moglo pierdyknac to w linku ktory podalem widac, ze moglo.

Innymi slowy - naukawych debili nie brakuje, dzieki czemu trolle endriole beda mialy dlugi zywot w sieci.

Tak, Macierewicz jest doskonalym aerodynamikiem, pilotem mateirloznawca i konstruktorem samolotow. Tylko zauwaz glupcze, ze i on sam nie eksploatuje juz tego tematu, z wiadomych wzgledow.

Data: 2011-09-15 09:08:45
Autor: Endriu
[...]

A  mnie gdzie się obiło o uszy (z okazji rozważań nad katastrofą WTC), że akurat wbite ziemie w tym fimiku w pale są metalowe ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-15 11:20:39
Autor: Ghost

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4s8a5$84v$1usenet.news.interia.pl...
[...]

No tak, bedziesz idiota do konca swych dni.

Data: 2011-09-15 15:31:55
Autor: Endriu
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
No tak, bedziesz idiota do konca swych dni.

 No nie wiem kto tu jest idiotą....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-16 09:33:05
Autor: Ghost

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j4suok$kbr$1usenet.news.interia.pl...
No tak, bedziesz idiota do konca swych dni.

No nie wiem kto tu jest idiotą....

Zatem Ty jeden nie wiesz, grupa wskazla Ciebie dosc jednoznacznie.

Data: 2011-09-16 20:20:35
Autor: Endriu
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
Zatem Ty jeden nie wiesz, grupa wskazla Ciebie dosc jednoznacznie.

Ta grupa reprezentuje specjalny rodzaj debilizmu. Polega on na tym, że wszyscy na niej wiedzą, że się mylą ale w imię antykaczyzmu robią z siebie idiotów.

Uwielbiam patrzeć na ten grupowy specyficzny debilizm, więc ten post nie będzie omim ostatnim. Będę więc konsekwentnie serwował kolejne posty i obserwując jak te wszystkie Porethousy i Dev-y i Krzysztofy Chajęckie robią z siebie publiczne kreytynów ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-16 22:37:02
Autor: Ghost

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j50428$8nf$1usenet.news.interia.pl...
Zatem Ty jeden nie wiesz, grupa wskazla Ciebie dosc jednoznacznie.

Ta grupa reprezentuje specjalny rodzaj debilizmu.

Wiec spieprzaj dziadu i nie zawracaj doopy grupie.

PLONK

Data: 2011-09-19 17:40:44
Autor: Endriu
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
Wiec spieprzaj dziadu

Sam spieprzaj głąbie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-16 00:58:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".

"Endriu" j4s8a5$84v$1@usenet.news.interia.pl

A  mnie gdzie się obiło o uszy (z okazji rozważań nad katastrofą WTC), że akurat wbite ziemie w tym fimiku w pale są metalowe ....

Bredzisz czy ja nie znam słów, jakimi posługujesz się?
Słów -- albo i całego Twego języka. :)

  wbite ziemie w fimiku

Fimik to filmik? Ziemie -- to?...

"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".