"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".

Data: 2011-09-14 15:06:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".

"Endriu" j4og2q$e88$1@usenet.news.interia.pl

Trochę prawdy

Prawdy jakiej? :)

dla uprzedonych względem Macierewicza grupowych idotów nie mających pojęcia o podstawach areodynamiki i mechaniki.

Ja nie jestem uprzedzony, nie uważam się za idiotę wg klasyfikacji
Endriu'a i też uważam, że należy eksperymentalnie wykluczyć możliwość
oderwania skrzydła, Mamy żywego brata prezydenta (niemal bliźniaczego)
i mamy niemal bliźniaczy samolot... Odpowiednie drzewo chyba też można
znaleźć...

Do dzieła!!!

Data: 2011-09-14 16:15:41
Autor: Paweł Kasztelan
[...]

O rany nie pisz takich rzeczy przed wyborami !
A jak pis wygra ?
Przecież wrócą stare metody.
Najlepiej teraz zdeponuj gdzieś list że nie masz pistoletu w łazience.
I napisz do ABW że zgłosisz się dobrowolnie na każde wezwanie.
Jesli tego nie zrobisz to rozwalą ci rano drzwi :)

ps. :)
ps. dla ABW :  Nie znam tego pana. Ten pan przyszedł w tym futrze i w nim wychodzi.

Pozdr. PK

Data: 2011-09-16 00:21:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".

"Paweł Kasztelan" j4qctr$es9$1@inews.gazeta.pl

[...]

To będzie cud -- masz coś przeciwko cudom?
Ja mam, dlatego uważam, że PiS przegra, ale
tak naprawdę nie tyle przegra, co zremisuje.

Po wyborach PiS będzie bezsilnie przyglądał się,
bo nie zdoła pokonać PO w wyborach, a jeśli nawet
zdoła, Komorowski obali to zdołanie... Jakkolwiek
potoczą się wybory -- PiS nie zdoła królować.

A JKaczyński będzie miał tyle problemów na swej głowie,
że w ogóle nie zdoła sprawdzić wytrzymałości [mojej
głowy] skrzydła samolotu...

: Przecież wrócą stare metody.

Ty wiesz, że ja mam ponad 44 lata? 23 sierpnia miałem 44.5 -- ja
jeszcze wiem, co to bolszewickie metody sprawowania władzy.

: Najlepiej teraz zdeponuj gdzieś list że nie masz pistoletu w łazience.

Po co? [pistolet należy schować wewnątrz drzwi, i to nie tych do
łazienki, ale grubszych -- nie w łazience; wprawdzie sporo czasu
zajmuje zdemontowanie zamka i wydobycie pistoletu, ale czy na co
dzień zwykłemu człowiekowi potrzebny jest pistolet? :) najwięcej
czasu potrzeba na zmontowanie pistoletu...]

: I napisz do ABW że zgłosisz się dobrowolnie na każde wezwanie.

Chyba żartujesz? Z zapaleniem płuc mam stawiać się na wezwanie? ;)

: Jesli tego nie zrobisz to rozwalą ci rano drzwi :)

: Zostawię otwarte. ;) Porąbańcy zdębieją ze zdziwienia i odejdą. :)

: ps. :)
: ps. dla ABW :  Nie znam tego pana. Ten pan przyszedł w tym
: futrze i w nim wychodzi.

Potwierdzam -- - nie znam Pawła! Nigdy nie znaliśmy się wcześniej. ;)
Mogę opowiedzieć o nim to i owo, ale po co -- takim dupkom nie warto
zdradzać żadnych sekretów. :) [poza zmyślonymi na poczekaniu]

-=-

PiSuarczyki mnie nie wzięły głodem, nędzą materialną, samotnością
i smrodem -- nie wezmą żadną metodą. :) To gówniarze. :)

 () Głodowałem w ,,wolnej'' RP!!
 () Żyłem w pleśni będąc astmatykiem i alergikiem!!!
 () W wilgoci -- będąc chorym na reumatyzm od dziecka,
    coby nie napisać, że od małego!!!

Mam uszkodzenia kręgosłupa, wady wzroku, uszkodzenia słuchu...
Połamań kości i uszkodzeń stawów nie zdołam policzyć! Z prawej
ręki chyba czwarty palec nie miał kontuzji. :) Nie mogę biegać,
bo bolą kolana i łydki...

Wiem, po co jest potrzebny olej w głowie? -- do tego, aby szyja nie skrzypiała? :)

Ale zauważ, że to ich dzieci poległy pod Jeżewem, ich VIPy spadły
prosto z nieba na ziemię, :) a finanse (i gospodarka) tego państwa
są w stanie złym...

PiSuarczyki (za przeproszeniem) srają ze strachu. :) Skąd wiem?
Bo mnie straszyli, więc strach ich bierze. Mnie -- śmieszy. :)
To państwo okradło mnie i znęcało się nade mną, pełniąc wolę
biskupów Kościoła rzymskokatolickiego. :)

-=-

Ale ja -- żyję. :) I wiesz co? Kolejny raz wyniki badania krwi
i potu ;) (czyli tutaj -- moczu) są dobre. Zero wychyłek poza normy!

Zaczynam nudzić się -- bo czując się coraz lepiej, mam coraz więcej
wolnego czasu. :) I choć to nie jest istotne, zamierzam za jakiś
czas (może za pięć lat dopiero) znów stawać na głowie. :)

Nie mam szmalu na obozy rehabilitacyjne, na sanatoria itp...
Ale ja mam wiarę w Boga. :) A PiSuarczyki czy Ozorowskie świnie
uważają, że Boga nie ma, że to oni (PiSuarczyki, Rydzyki,
Ozorowskie itp.) są bogami!

Mnie obojętne jest, kto wygra te wybory. :)

Data: 2011-09-16 08:49:04
Autor: Endriu
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
: O rany nie pisz takich rzeczy przed wyborami !
: A jak pis wygra ?

To może wrescie się cos ruszy....
Ale jak zwykle zapłacimy za to wszyscy kolejnymi 30 mld powiększonego długu publicznego ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-15 09:12:17
Autor: Endriu
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
Do dzieła!!!

Tacy z was eksperci z dzidziny lotnictwa jak z koziej dupy trąbka ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-15 11:31:28
Autor: CeSaR
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
Tacy z was eksperci z dzidziny lotnictwa jak z koziej dupy trąbka ....

Po przeczytaniu hurtowo twoich odpowiedzi w tym watku widze ze i ta grupa i polskie lotnictwo jeszcze nie upadlo poki ma ciebie.
Powinienes dostac ochrone od BOR-u albo cos. Tak na wszelki wypadek.

Data: 2011-09-15 13:22:38
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
W dniu 2011-09-15 09:12, Endriu pisze:

"Dev kretynie może byś coś powiedział w temacie wykresów z czarnych skrzynek"

"Saturn uprzedzony frajerze mnógłbyś powiedzieć chociaż raz coś na temat   bo "

"Jacku twoja wypowiedź to dno i trzy metry mułu ....."

"Jakiś wysyp idiotów....."

"Tacy z was eksperci z dzidziny lotnictwa jak z koziej dupy trąbka ...."

Nie mówił Ci nikt wcześniej, że jesteś żenujący? Poziom budy z piwskiem, gdzie brak argumentów nadrabia się pięścią i inwektywami. Wypisz wymaluj pasuje do Ciebie.

Data: 2011-09-16 00:28:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".

"Piotr "Charvel" Majka" j4sn74$rpl$1@inews.gazeta.pl

[...]

Po co mu (Endriuemu) mówić coś, co on zna/wie. :)
Po co Endriu ma słuchać czegoś, co nie jest dla
niego niczym nowym czy nieznanym? :)

Poziom budy z piwskiem, gdzie brak argumentów nadrabia się pięścią i inwektywami. Wypisz wymaluj pasuje do Ciebie.

Ale Endriu być może uważa odwrotnie. :)
Endriu uważa siebie za mądrego, uprzejmego,
uczciwego itd...

-=-

Endriu -- dałeś mi linki do map? OK. Ale pierwsze przykazanie
Boskie mówi, że nie należy mieć obcych bogów. :) I Ty także
nie możesz być dla mnie bogiem. :) A to, co piszesz, naprawdę
jest (co najmniej) żenujące. :)

"Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".