Samolot bez klap....

Data: 2010-10-06 15:09:09
Autor: sp9mrn
Samolot bez klap....
Data: 2010-10-06 17:33:07
Autor: malgosia
Samolot bez klap....
Data: 2010-10-06 18:11:36
Autor: stabillo
Samolot bez klap....

Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8i4rq$q3a$1news.onet.pl...
http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,8471606,Samolot_bez_klap__Jak_on_lata_,,ga.html

cienkaw jestem jak srenca bez klap? cudem?

http://www.youtube.com/watch?v=yJs8elFbNBo

Data: 2010-10-06 19:00:10
Autor: malgosia
Samolot bez klap....
http://www.youtube.com/watch?v=yJs8elFbNBo

wyglonada na fontomonaż. Wyraznie widać ciencia

jk

Data: 2010-10-06 19:08:28
Autor: stabillo
Samolot bez klap....

Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8i9v2$9kg$1news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=yJs8elFbNBo

wyglonada na fontomonaż. Wyraznie widać ciencia

fffoonii ciecia ?

Data: 2010-10-06 23:57:04
Autor: Jan Werbinski
Samolot bez klap....
Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8i4rq$q3a$1news.onet.pl...
http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,8471606,Samolot_bez_klap__Jak_on_lata_,,ga.html

cienkaw jestem jak srenca bez klap? cudem?

Ty możesz londować na sraczu bez otwartej klapy, to i on może srencać.
:-)

--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-10-07 02:17:09
Autor: malgorzata
Samolot bez klap....
W dniu 2010-10-06 17:33, malgosia pisze:
http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,8471606,Samolot_bez_klap__Jak_on_lata_,,ga.html

cienkaw jestem jak srenca bez klap? cudem?

jk

Kolina - Sierra, Papa, India ...
resztę znasz jako profesjonalista, czy trzeba Ci wyraźniej to powiedzieć?

M.

Data: 2010-10-07 07:41:31
Autor: adams
Samolot bez klap....
cienkaw jestem jak srenca bez klap? cudem?
sondzem, że za pomocom loftek. Klapy som do niczego przy skrencaniu po mojemu. :(
__
Adam

Data: 2010-10-07 07:53:09
Autor: malgosia
Samolot bez klap....
sondzem, że za pomocom loftek. Klapy som do niczego przy skrencaniu po mojemu. :(

weĽ pigułke, weĽ pigułke.....

jk

Data: 2010-10-08 15:10:42
Autor: CeSaR
Samolot bez klap....
sondzem, że za pomocom loftek. Klapy som do niczego przy skrencaniu po mojemu. :(

Ja się trochę nie znam ale czy loftki to nie s± takie małe lofty? Znaczy kawalerki takie niby?

Samolot bez klap....