Samolot dla p-o prezydenta...

Data: 2010-04-23 18:51:13
Autor: HaMMeR
Samolot dla p-o prezydenta...

Mam tylko nadzieje, ze p-o prezydent wejdzie na poklad bez wahania...
http://www.fakt.pl/Drugi-Tu-154-wraca-po-remoncie-Kto-nim-poleci-,artykuly,70149,1.html

Data: 2010-04-23 21:30:29
Autor: karwanjestkretynem
Samolot dla p-o prezydenta...

Uzytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisal

Mam tylko nadzieje, ze p-o prezydent wejdzie na poklad bez wahania...

Spokojna twoja rozczochrana. Samolot bedzie startowal bez opóznien, marszalek Komorowski  NIE BEDZIE WYWIERAL NACISKU na pilota, to wszedzie bezpiecznie doleci!

Przemyslaw Warzywny

--
"Smierc prezydenta wstrzasnela mna jak wszystkimi Polakami, ale nie mozna tej smierci uzywac do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten falsz widza. Falsz ten uniewaznia osiagniecia innych. Nie mozna udzielac tez prawa do przezywania zaloby lub odbierac go, co robi z jakas dziwna zaciekloscia prof. Krasnodebski."

Samolot dla p-o prezydenta...